Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Yakın bir arkadaşımda da hyo var o da 10.000e aldı güzel motor fiyat da uygun ama benim için rahatlık ona göre bir adım daha ön planda olduğundan ve bir de grenaj fiyatlarından cbra karar verdim :mrgreen: Peki sizce cbr bu fiyatlara alınır mı? Pazarlıkla zorlasak biraz daha fiyat düşürülebilir mi? Bir de motoru ve korumaları aldıktan sonra bana trafik vergi vs ne masraflar çıkar ve ne kadar tutar? Yaşım bir ay sonra 18 olacak ve istanbulda oturuyorum.

pazarlıkla fiyat düşemezsin sıfırında. ikinci el temiz bakman lazım anca.

motor korumaları vs göreceli. bana ne kadara patladı yazayım. 200 mont, 130 pantolon, 215 LS2 kask, 40 eldiven, 40 bellik, 40 dizlik, 130 ayakkabı, 113 sigorta, 100 satış ücreti, 49 vergi

2. el cbr 9250 ye aldım 3400 km de tertemiz 2012 model. toplamda bana masrafı 10300 TL civarında bir ücrete malolmuş oldu herşeyi dahil. sen yani nereden baksan 1000 lira koy üstüne motosiklet ücretinin. tabii sıfır alacaksan 1200 koy zira sıfırının trafikteki masrafı daha yüksek oluyor.
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
18
10,000 e çok zor . fiyatta maximum 100 150 lira bi indirim yapar oda sen yaptı sanarsın 300 liralık kaskı sana 350ydi 300 bıraktım flan yapar yersen ama sigortada kendin bulabilirsen daha uygun takipçi parası vermesen biraz daha az masraf yapmış olursun ilk vergi 49,50 lira

bu arka sele kaplamasını kullanan yada temin edebilen biri var mı ?
http://www.honda.com.tr/AccesoriesD...-9b68-4556-a44f-c998f95f1784&type=Motorsiklet
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Beyler ben plakalığa operasyon düzenleyeceğim. Başka türlü cezalarla uğraşamam. 120'den aşağı gidilmiyor ki bunda zaten. (Beni 120 KM/S hızla giderken gören yok!)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100 ney ya otobanda 100 ile gideceğiz ha? :D çok güldüm şuan

Otobanda 160 ile gidiyorum canım yolda sıkılırsa 170 e kadar çıkıp basıyorum. istanbul sakarya arası iki haftada bir mesela bu carsamba tekrar gidicem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------

Bugün yolum istoç tarafına düştü. Zamanım da vardı anes motora bir uğradım. Cbr250 için fiyat sordum. Şuan ellerinde yokmuş 1 temmuzda bir parti gelecekmiş. 5-10 tane gelir dediler. Birine fiyat sordum plaka dahil 10700 dedi. Sonra çıktım taksit sormak aklıma geldi geri döndüm. Biraz önce sorduğum eleman bi yere gitmişti başka biri vardı ona sordum. Plaka hariç 10500 + 600 tl plaka masrafı var dedi. Taksitle alırsak da 12 taksit 11100 tl'ye geliyormuş. İki elemanın söylediği birbirini tutmuyor anlamadım. :pr: Biri 10700e nakit plaka dahil diyor öbürü dolaylı yoldan 1100 nakit plaka dahil diyor sonra taksitliye de aynı fiyatı veriyor. Kafam karıştı. Hemen o an alıcak olmadığım için de oturup fazla ciddi konuşmadım. Ben bir yeri yanlış anlamış olabilir miyim? Bir de bu fiyatlar sizce nasıl? Barodi nickli arkadaş anesten almıştı hatırladığım kadarıyla. Kendisi kaça aldığını ve aldığında ne gibi ödeme imkanları olduğunu bana burdan veya özelden yazabilirse memnun olurum. Teşekkürler

Birader ben 3 ay once hersey dahil 10500 e aldım.koruma takozunu 80 tl ye taktılar.kredi kartına 12 ay taksit peşin fiyatına satın aldım plaka ruhsat sigorta vergi dahil anes motordan aldım suan 4000 km oldu yuksek hizlarda ayrica virajlara daha iyi girebilme ayrica panik fren artı maksimum frenleme pratikleri yapiyorum her hafta sonu.onumuzdeki seneye zor sabredicem 20000 km yapip guvenli ileri surus 2 ve 3ude aldiktan sonra ya diversion f yada r1 almayı dusunuyorum.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Yarın lys sınavım var hepinizden başarım için dualarınızı bekliyorum ( çalışan kazansın demeyelim çünkü çalıştığım söylenemez ) :) :)
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
arkadaşlar radara gireniniz var mı çevirmesi olmayan araç içinden çekilen radar plakayı çekebiliyor mu ??
otomobil 90 motosiklet hız limiti 70 otobanda 80 mişşş bu arada herkezin dikkatine !!!

(Aksi Trafik Tabelaları ile Belirtilmedikçe)

motosikletler için

yerleşim yeri içinde 50
şehirlerarası çift yönlü karayollarında 80
bölünmüş yollarda 90
otoyollarda 100
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
motosikletlerde çeşit çeşit.ruhsatta L3 yazıyorsa ki bizim motor için L3 yazıyor o zaman hız limitlerimiz biraz daha yüksek diğer tarz motorlarda daha düşük
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Bugün yolum istoç tarafına düştü. Zamanım da vardı anes motora bir uğradım. Cbr250 için fiyat sordum. Şuan ellerinde yokmuş 1 temmuzda bir parti gelecekmiş. 5-10 tane gelir dediler. Birine fiyat sordum plaka dahil 10700 dedi. Sonra çıktım taksit sormak aklıma geldi geri döndüm. Biraz önce sorduğum eleman bi yere gitmişti başka biri vardı ona sordum. Plaka hariç 10500 + 600 tl plaka masrafı var dedi. Taksitle alırsak da 12 taksit 11100 tl'ye geliyormuş. İki elemanın söylediği birbirini tutmuyor anlamadım. :pr: Biri 10700e nakit plaka dahil diyor öbürü dolaylı yoldan 1100 nakit plaka dahil diyor sonra taksitliye de aynı fiyatı veriyor. Kafam karıştı. Hemen o an alıcak olmadığım için de oturup fazla ciddi konuşmadım. Ben bir yeri yanlış anlamış olabilir miyim? Bir de bu fiyatlar sizce nasıl? Barodi nickli arkadaş anesten almıştı hatırladığım kadarıyla. Kendisi kaça aldığını ve aldığında ne gibi ödeme imkanları olduğunu bana burdan veya özelden yazabilirse memnun olurum. Teşekkürler
anesin servis bölümündeki arkadaşlar çok iyi ancak satış bölümünü hiç beğenmiyorum. İyi ki üzerlerinde hondanın baskısı var, o da olmasa...
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
18
Otobanda 160 ile gidiyorum canım yolda sıkılırsa 170 e kadar çıkıp basıyorum. istanbul sakarya arası iki haftada bir mesela bu carsamba tekrar gidicem.[COLOR="Silver"



abi mesaide olmassam çarşamba günü adapazarında çayımı çorbamı ikram et5mek isterim özelden numaramı yolladım grşrz inş. mesaide olmassam
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi mesaide olmassam çarşamba günü adapazarında çayımı çorbamı ikram et5mek isterim özelden numaramı yolladım grşrz inş. mesaide olmassam
teşekkürler şimdiden adapazarında merkezdemisin yoksa iç kısımlarda karasu kocaaliye gidicem ben uğramaya çalışırım eğer her ikimizde müsait olursak neden olmasın
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
İşte tüm çıplaklığıyla cbr 250 :cherry:
[url]http://imageshack.us/a/img209/2107/td83.th.jpg[/URL]
Motoru bu halde kullanmak bambaşka:cherry:

Nasıl bu halde geldik derseniz Yükseliş hondanın motoruma garantiden değişen farın yenisini takmasıyla başladı herşey...
Motoru teslim ettiler bir baktım hiçbir parçası yerine oturmuyor.Servis müdürüne ilettim düzeltelim dediler..Yemezler dedim :cherry:
En küçük parçasına kadar temizledim ama sonuç ne yine pis :)
http://imageshack.us/a/img209/2107/td83.jpg

garantiden farın neden değiştiğinin bilgisini verebilir misin?
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
10,000 e çok zor . fiyatta maximum 100 150 lira bi indirim yapar oda sen yaptı sanarsın 300 liralık kaskı sana 350ydi 300 bıraktım flan yapar yersen ama sigortada kendin bulabilirsen daha uygun takipçi parası vermesen biraz daha az masraf yapmış olursun ilk vergi 49,50 lira

bu arka sele kaplamasını kullanan yada temin edebilen biri var mı ?
http://www.honda.com.tr/AccesoriesD...-9b68-4556-a44f-c998f95f1784&type=Motorsiklet
burdur honda bayii getirtebiliyor..ben karbon fiberli alt grenaj aldım..kaplama değil..gerçek karbon fiber..280 milyon
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
33
Selamlar! Motosikletimle Türkiye turu yapmayı planlıyorum. Rota anahatlarıyla şöyle:Çıkış Diyarbakır. Kapadokya- Tarsus. Kıyı şeridi takip edilerek Fethiye'ye varılacak. Muğla-Denizli-Aydın-İzmir- Çeşme. Yine kıyı şeridi boyunca Çanakkale'ye varılacak. Boğaz üzerinden Gelibolu- Edirne ve İstanbul. Sahil şeridi boyunca yol alınacak ve Hopa'ya varılacak. Kars üzerinden Doğubayazıt Erciş ve Ahlat. Bitlis üzerinden Diyarbakır. Tahminen 7000 km lik bir gezi olup 15-20 günde tamamlanması planlanmakta. Uyku ihtiyacı uyku tulumu ile giderilecek. Tabi oteller de gözardı edilmeyecek. Turun tamamına veya bazı etaplarına katılınabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Ha bir de turun startı 28 Haziran'da verilecek.
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
Arkadaslar radyatore su ilavesiyle ilgili konu bulamadim su an icin oyle bir sorunum yok ama nasil kontrol ediyoruz suyun eksik olup olmadigini bilenler yazarsa sevinirim
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Arkadaslar radyatore su ilavesiyle ilgili konu bulamadim su an icin oyle bir sorunum yok ama nasil kontrol ediyoruz suyun eksik olup olmadigini bilenler yazarsa sevinirim

radyatöre bağlı yedek su deposu var oraya su takviyesi yapılıyor su eksilince oradan çekiyor. yedek deponun yeride sağ tarafta ayak frenin hemen yanında siyah plastik kapak var vidalı onu açınca beyaz yedek su deposunu görürsünüz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst