- Katılım
- 19 Haz 2011
- Mesajlar
- 464
Uzun yol yapacak arkadaşlar, ben sadece uzun yol yapıyorum hafta sonları, yormuyor doğru oturuş pozisyonuyla. Dizinizi depoya tam yapıştırmayın fakat bacaklarınızı da ayırmayın
dirseklerinizi kırık olarak kullanın ve boyunuz uzun değilse dik durun.
---------- Post added at 15:29 ---------- Previous post was at 15:27 ----------
Haftasonu 720 km. gayet rahat gittim geldim Batum'a
---------- Post added at 15:29 ---------- Previous post was at 15:27 ----------
Haftasonu 720 km. gayet rahat gittim geldim Batum'a