Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Uzun yol yapacak arkadaşlar, ben sadece uzun yol yapıyorum hafta sonları, yormuyor doğru oturuş pozisyonuyla. Dizinizi depoya tam yapıştırmayın fakat bacaklarınızı da ayırmayın :) dirseklerinizi kırık olarak kullanın ve boyunuz uzun değilse dik durun.

---------- Post added at 15:29 ---------- Previous post was at 15:27 ----------

Haftasonu 720 km. gayet rahat gittim geldim Batum'a :)
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Bir video daha. :) Aslında baya var ama düzenlemek ve yüklemek zaman alıyor biraz.

http://www.youtube.com/watch?v=LoTwsKOiwko


Merhaba, bir ara hızınız 145 civarında kaldı acaba daha fazla basmadınız için mi yoksa bu kadar mı çıkabiliyor top speedi? Bende cbr 250r almayı düşünüyorum fakat 100km sonra hızlanması biraz hantal gibi sizin yorumlarınız nedir acaba?
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Merhaba, bir ara hızınız 145 civarında kaldı acaba daha fazla basmadınız için mi yoksa bu kadar mı çıkabiliyor top speedi? Bende cbr 250r almayı düşünüyorum fakat 100km sonra hızlanması biraz hantal gibi sizin yorumlarınız nedir acaba?

basmamıştır. ben 169 gördüm düz yolda. beklesem biraz daha hızlanırdım hatta.
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
Arkadaşlar 1000 bakımı zamanı geldi. Yarın Kuşadası Mnr de bakımı yaptıracağım. Yağ konusunda size danışmak istiyorum. Bu yağı önerir misiniz? İnternette 10 tl daha ucuz, fiyat farkı çok fazla.

ipone Motorsiklet Yağı - 10.4 / (10W40) 4T Sentetik Motor Yağı (1L)

http://www.motosikletaksesuarlari.c...4-10W40-4T-sentetik-motor-yagi-1L-_683.html#0

Ya da

Motul Motosiklet Yağı - 5100 4T 10W40 - 1 Lt

http://www.motosikletaksesuarlari.com/MOTUL-MOTOSIKLET-YAgI-5100-4T-10W40-1-Lt_411.html#0
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Arkadaşlar 1000 bakımı zamanı geldi. Yarın Kuşadası Mnr de bakımı yaptıracağım. Yağ konusunda size danışmak istiyorum. Bu yağı önerir misiniz? İnternette 10 tl daha ucuz, fiyat farkı çok fazla.

ipone Motorsiklet Yağı - 10.4 / (10W40) 4T Sentetik Motor Yağı (1L)

http://www.motosikletaksesuarlari.c...4-10W40-4T-sentetik-motor-yagi-1L-_683.html#0

Ya da

http://www.motosikletaksesuarlari.com/MOTUL-MOTOSIKLET-YAgI-5100-4T-10W40-1-Lt_411.html#0

http://www.motosikletaksesuarlari.com/MOTUL-MOTOSIKLET-YAgI-5100-4T-10W40-1-Lt_411.html#0
ipone candır can kullandım ve çok memnun kaldım tavsiye ederim
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
merhabalar dün 1000 bakımı yaptırdım yolda gelirken trip metrenin sıfırlanmış olduğunun farkına vardım geri de servise de dönmedim şuan 50 km de gözüküyor bir fikriniz varmı servis yıkamıştı ayrıca ondan kaynaklana bilir mi?
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
Totali sıfırlamamışlardır. Mode kısmından totali seçtiğinde mi 50 km görünüyor yoksa trip mi 50?
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
abi sağ üst köşede trip metre yokmu gittiğimde servise 992 km deydi servis cıkışında sıfırlandığını varkına vardım yolda, suan yaptığım yol 50km yani 1050 olması lazımken trip yeni baştan saymaya başladı...
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
Kardeş onu istediğin zaman kendinde sıfırlayabilirsin reset düğmesinden. Sen toplam yaptığın km yi totalden görebiliyorsun zaten. Mode düğmesine bas totali yani toplam km yi görürsün yine.
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
peki o zaman bakımı yapan velet mi oynamış bunla

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

yani bir sorun yok demi olan şey
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
56
peki o zaman bakımı yapan velet mi oynamış bunla

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

yani bir sorun yok demi olan şey

Velet iyimiş :D ben hala o trıp metreyı ve saat ayarlamayı cozemedım bıraktım oyle nasıl oldugunu bılen soylesın lutfen
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
İki düğmeyede basılı tutun saat yanıp sönmeye başlicak sonra reset tuşutla saat ileri alınıyor mode tuşuyla dakikalara geçiyor öle bişeyler:)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaşlar 1000 bakımı zamanı geldi. Yarın Kuşadası Mnr de bakımı yaptıracağım. Yağ konusunda size danışmak istiyorum. Bu yağı önerir misiniz? İnternette 10 tl daha ucuz, fiyat farkı çok fazla.

ipone Motorsiklet Yağı - 10.4 / (10W40) 4T Sentetik Motor Yağı (1L)

http://www.motosikletaksesuarlari.c...4-10W40-4T-sentetik-motor-yagi-1L-_683.html#0

Ya da

Motul Motosiklet Yağı - 5100 4T 10W40 - 1 Lt

http://www.motosikletaksesuarlari.com/MOTUL-MOTOSIKLET-YAgI-5100-4T-10W40-1-Lt_411.html#0

Mnrden motor qelecek halen qelecek Karabükteyim :) selam söle Ahmet beylere :) qına qeldı beklemekten.c.tesi bekliodum pazar-pazartesi gelir diyo ya. çıldırcam.
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
Mnrden motor qelecek halen qelecek Karabükteyim :) selam söle Ahmet beylere :) qına qeldı beklemekten.c.tesi bekliodum pazar-pazartesi gelir diyo ya. çıldırcam.

Mnr de 3-5 günden fazla şaşmaz, sözlerinin eridirler. Tire Delikanlı Honda Bayii Mart başında 1 haftaya gelecek dediği motoru (kesin alacağımı söylememe ve her hafta aramama rağmen, beklediğimi bildiği için)Mayıs ayında getirmiş, gelen 2 motoru da satmış ve hala motorlar gelmedi diyerek beni kandırıyordu ki bende oyaladağını anladığım için motoru Kuşadası Mnr'den aldım dönüşte Tire'ye uğradım beni tanımadığı için 2 tane geldi onları sattık 1 haftaya gelecek demez mi! O kadar delikanlı yani. Kuşadası Mnr sözünün arkasında durur, emin ol.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
98
boyum 1.84
dizleri aynen dedigin gibi yapiyorum dirseklerede dikkat ediyorum fakat uzun oldugumdan sanirim biraz fazla egiliyor olabilirim
ne kadar egildiginizi nasil anlatabilirsiniz bana :) varmi bir olcusu acaba
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Mnr de 3-5 günden fazla şaşmaz, sözlerinin eridirler. Tire Delikanlı Honda Bayii Mart başında 1 haftaya gelecek dediği motoru (kesin alacağımı söylememe ve her hafta aramama rağmen, beklediğimi bildiği için)Mayıs ayında getirmiş, gelen 2 motoru da satmış ve hala motorlar gelmedi diyerek beni kandırıyordu ki bende oyaladağını anladığım için motoru Kuşadası Mnr'den aldım dönüşte Tire'ye uğradım beni tanımadığı için 2 tane geldi onları sattık 1 haftaya gelecek demez mi! O kadar delikanlı yani. Kuşadası Mnr sözünün arkasında durur, emin ol.

ßELKİ tire hondayı savunan olacak ama onların ben sözünün ta ..... anladın sen onu. Tire ile telefonda qörüştüm. Paranın nakit olduqunu söledim. tamam dediler. motoısikleti KARABÜK'E nakliye edecekleri söledikler özellikle bunu söledim kardeş. sonra gittim bankadan parayı çektim. Adamları aradım böle böle parayı havale edecem ama son kez sölüyorum motoru KARABÜK'e qöndereceksınız dedim. yok efendım qönderemeyiz biz öle bişey demedik biz İESHİŞEHİR'E kadar qöndeririz bilmem ne laga luga ettiler. sözünde durmadılar. benı 1 ay bekletti şerefsizler. Her neyse Düzceyı aradım Düzce de ki Honda bayisi telefonumu MNR motora vermıs (Ahmet Bey HEMŞERİM çıktı) hemşeriliğini qöster qönder o motoru bana dedım. tamam dedi. 1 haftadır bekliyorum kardeşim. halen gelecek. büğün aradım. pazar-pazartesi günü düzceden aktarma ile gönderiyorum dedi. bu sefer qelmez ise almıcam motoru filan!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst