Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
radyatöre bağlı yedek su deposu var oraya su takviyesi yapılıyor su eksilince oradan çekiyor. yedek deponun yeride sağ tarafta ayak frenin hemen yanında siyah plastik kapak var vidalı onu açınca beyaz yedek su deposunu görürsünüz.

Hocam tesekkurler bilgi icin 450 km oldu yeni gordum o yedek depoyu peki bu deponun doluluk orani nasil olmalidir.orjinal aldigim gibi duruyo biraz eksik gibi geldi bana
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Hocam tesekkurler bilgi icin 450 km oldu yeni gordum o yedek depoyu peki bu deponun doluluk orani nasil olmalidir.orjinal aldigim gibi duruyo biraz eksik gibi geldi bana

Düz zeminde, motor dik konumda iken su seviyesi; motor soğuk ise minimum çizgisinde olur, sıcakken de min-maks arası olur. Suyu fazla koymamaya dikkat et ama fazla su için bi tahliye sistemi olması lazım. İçine içme suyu bile koyma, sadece benzinciden aldığın disilistre(saf) su koy. Normal suyun içindeki mineraller radyatörün kılcal damarlarını tıkar zamanla. Bir de kitapçıkta 100ml su için 40ml antifriz kullanın diyordu sanırım, bi kontrol etmek lazım. Bir de kırmızı antifriz kullanırsan daha iyi olur, maviler asit içeriklidir, metali aşındırır, tıkanmaya sebep olur.
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
Düz zeminde, motor dik konumda iken su seviyesi; motor soğuk ise minimum çizgisinde olur, sıcakken de min-maks arası olur. Suyu fazla koymamaya dikkat et ama fazla su için bi tahliye sistemi olması lazım. İçine içme suyu bile koyma, sadece benzinciden aldığın disilistre(saf) su koy. Normal suyun içindeki mineraller radyatörün kılcal damarlarını tıkar zamanla. Bir de kitapçıkta 100ml su için 40ml antifriz kullanın diyordu sanırım, bi kontrol etmek lazım. Bir de kırmızı antifriz kullanırsan daha iyi olur, maviler asit içeriklidir, metali aşındırır, tıkanmaya sebep olur.

Hocam tesekkurler bilgiler icin
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
22
arkadaşlar merhaba uzun süredir forumu takip ediyorum bende 2 hafta sonra inşallah cbr'me kavuşacağım. Cuma günü itibari ile kaporamı yatırıp motorun gelmesibi beklemeye başladım. Benim sizlere nacizane sorum şu olacak ben motoru Ankara'dan alacağım kendim Konya'da ikamet ediyorum sıfır alacağımız için plaka ruhsat Konya'dan yaptıracağız acaba Ankara'dan getirirken yolda bir çevirme filan olursa başımıza iş açılır mı bir cezai müeyyide olur mu bu konu hakkında bilgis olan arkadaşlar var mı? Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
arkadaşlar merhaba uzun süredir forumu takip ediyorum bende 2 hafta sonra inşallah cbr'me kavuşacağım. Cuma günü itibari ile kaporamı yatırıp motorun gelmesibi beklemeye başladım. Benim sizlere nacizane sorum şu olacak ben motoru Ankara'dan alacağım kendim Konya'da ikamet ediyorum sıfır alacağımız için plaka ruhsat Konya'dan yaptıracağız acaba Ankara'dan getirirken yolda bir çevirme filan olursa başımıza iş açılır mı bir cezai müeyyide olur mu bu konu hakkında bilgis olan arkadaşlar var mı? Şimdiden teşekkürler.

Hicbir sey olmaz..gelirken rodaja dikkat et
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
arkadaşlar merhaba uzun süredir forumu takip ediyorum bende 2 hafta sonra inşallah cbr'me kavuşacağım. Cuma günü itibari ile kaporamı yatırıp motorun gelmesibi beklemeye başladım. Benim sizlere nacizane sorum şu olacak ben motoru Ankara'dan alacağım kendim Konya'da ikamet ediyorum sıfır alacağımız için plaka ruhsat Konya'dan yaptıracağız acaba Ankara'dan getirirken yolda bir çevirme filan olursa başımıza iş açılır mı bir cezai müeyyide olur mu bu konu hakkında bilgis olan arkadaşlar var mı? Şimdiden teşekkürler.

Bende antalyada bulamadigim icin konyadan aldim otobusle getirdim.Konya mrt'de motor kalmamis mi:)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
22
konya mrt'de motor yok şu anda ankaradan almamızın sebebi ise bir tanıdık vasıtası ile alıyoruz ve kardeşim orada askerlik görevini yapıyor durum bundan ibaret
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Kuşadası MNR MOTOR 2 haftadır motorumu qönderecek lafta. Bu hafta içinde gelecekti. Cumartesi günü telefonla görüştük. Bu aksam motoru Düzceye gönderiyoruz oradan Karabüke qelecek dedi tamam dedim. ( Allahtan KAPORA BIRAKMAMISIM) BUGUN ARADım. neymıs efendım düzceden qelecek adam qelmemıste bilmem neymıste. Lanet olsun dedim Motoru filan gönderme almıyorum dedim. Almadım motoruda. HEMŞEHRİ dedik qüvendık ama FOS çıktı. varsa oraya qiden sitemımı dile getirir. sözünde durar diyen bı arkadasımız vardı buradan. Çok süper sözlerinde durdular! 2 haftadır benı motorsuz bıraktılar.
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
Arkadaşlar merhaba. Daha önce cbr 125 ile başlayan motor serüvenime bir süre ara vermiştim ancak bugün tekrar başladı motosiklet aşkı :) Cbr 250 benım için en ideal model. İzmir yükseliş honda da Mesut bey tandığım ve çok sevdiğim bir insandır. Fiyat konusunda bana yardımcı olacaktır ama benım fikrimde ikinci el almak var. İzmir içinde cbr 250 sini satmayı düşünen varsa irtibata geçebiliriz. Nakit alacağım. Ayrıca merak ettiğim heryerde farklı yazan yakıt konusu :) tam olarak ne yakıyor motor?

cevabınız için teşkkur ederim.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkadaşlar yakın zamanda deposunu fulleyip yol yapan oldu mu? Kaç liraya depo doluyor ve şehir için - şehit dışı ne tür kullanımda ve ortalama kaç km hızla bir depo ile kaç km yaptığınızı yazarsanız sevinirim.
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Arkadaşlar yakın zamanda deposunu fulleyip yol yapan oldu mu? Kaç liraya depo doluyor ve şehir için - şehit dışı ne tür kullanımda ve ortalama kaç km hızla bir depo ile kaç km yaptığınızı yazarsanız sevinirim.
50 tl 10,96 lt aldı bu gün fulledim genelde 300 km nin üzerine çıkıyorum çok sakin kullanımlarda bu da motoru ilk aldığım zamanlardı 347 km yol yaptım bi depo benzinle onun haricinde 300 km den sonra sinyal yanıp yanıp sönmeye başlıyor :mrgreen:
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
50 tl 10,96 lt aldı bu gün fulledim genelde 300 km nin üzerine çıkıyorum çok sakin kullanımlarda bu da motoru ilk aldığım zamanlardı 347 km yol yaptım bi depo benzinle onun haricinde 300 km den sonra sinyal yanıp yanıp sönmeye başlıyor :mrgreen:

Nasıl yaa, bir ara burda ya da başka bir yerde okudum hatırlamıyorum ama bir depo ile 420 km yapmıştı biri. Şimdi dediklerinizi duyunca şok oldum.
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
ILK aldigimda depoyu fulledim ve bugun tekrardan petrole gittim 300 km kullandim ve 45 tl'lik yakit aldi depo sehir ici kullanim benimki sehir disina hic cikmadim
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
Kuşadası MNR MOTOR 2 haftadır motorumu qönderecek lafta. Bu hafta içinde gelecekti. Cumartesi günü telefonla görüştük. Bu aksam motoru Düzceye gönderiyoruz oradan Karabüke qelecek dedi tamam dedim. ( Allahtan KAPORA BIRAKMAMISIM) BUGUN ARADım. neymıs efendım düzceden qelecek adam qelmemıste bilmem neymıste. Lanet olsun dedim Motoru filan gönderme almıyorum dedim. Almadım motoruda. HEMŞEHRİ dedik qüvendık ama FOS çıktı. varsa oraya qiden sitemımı dile getirir. sözünde durar diyen bı arkadasımız vardı buradan. Çok süper sözlerinde durdular! 2 haftadır benı motorsuz bıraktılar.

O arkadaş bendim kardeş. Bana karşı dürüst davrandılar sende problem olduysa onu bilemem. Delikanlı denen bayii ile yaşadıklarımdan sonra Mnr'de problem yaşamadım. 2 hafta çok bekledim diyorsan aylarca bekleyen var bu motoru! Varsa göndeririz diyen onlardan al MNR ile ortaklığım yok bana sitem etme istersen.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Arkadaşlar yakın zamanda deposunu fulleyip yol yapan oldu mu? Kaç liraya depo doluyor ve şehir için - şehit dışı ne tür kullanımda ve ortalama kaç km hızla bir depo ile kaç km yaptığınızı yazarsanız sevinirim.
160 tl ile 1050 km yol yaptım aralıksın 120 nin altına düşmeden 150 yi bulduğum yerlerde oldu :)
Çok sık dur kalk yaptım antalyaya giderken malum şehir içinden geçiyorsunuz ve ışık kombinasyonu berbat :)
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
50 tl 10,96 lt aldı bu gün fulledim genelde 300 km nin üzerine çıkıyorum çok sakin kullanımlarda bu da motoru ilk aldığım zamanlardı 347 km yol yaptım bi depo benzinle onun haricinde 300 km den sonra sinyal yanıp yanıp sönmeye başlıyor :mrgreen:

valla ben şuan ışık yanıp sönmeye başladığında 314 km yi ilk defa geçen depoyu doldurmadan önce gördüm. ortalama ışık yanıp sönmeye başlayana kadar 280 km gidiyo gitmyio. sizin kilerin maşallahı var valla :D çoğu kişi kullanımla alakalı falan diyo da bilemiyorum ben mi agresif kullanıyorum motor mu çok içiyo anlamadım :D
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
hafta sonu 1200 km yol yaptım istanbula git gel. güzel ve keyifli idi. yan çantalarım da sıkıntı olmadı gayet kullanışlı oldu.

dönüş yolunda ışıklara yaklaşırken debriyajı sıktığımda 60 la falan giderken ayaklarımda bir takırtı hissettim. sanırım zincirim fazla gevşedi. yarın ya da ertesi gün göstereceğim.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
ILK aldigimda depoyu fulledim ve bugun tekrardan petrole gittim 300 km kullandim ve 45 tl'lik yakit aldi depo sehir ici kullanim benimki sehir disina hic cikmadim

160 tl ile 1050 km yol yaptım aralıksın 120 nin altına düşmeden 150 yi bulduğum yerlerde oldu :)
Çok sık dur kalk yaptım antalyaya giderken malum şehir içinden geçiyorsunuz ve ışık kombinasyonu berbat :)


Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle... Tekeriniz düz bassın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst