Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
boyum 1.84
dizleri aynen dedigin gibi yapiyorum dirseklerede dikkat ediyorum fakat uzun oldugumdan sanirim biraz fazla egiliyor olabilirim
ne kadar egildiginizi nasil anlatabilirsiniz bana :) varmi bir olcusu acaba
ben agırlığımı geriye veriyorum,dirsekler kırık ve ellerim gevşek.rahat oluyor.hızlandığımda öne doğru eğiliyorum..bi de ben de air hawk minder var..ağrı,sızı,uyuşma olmuyor
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
56
boyum 1.84
dizleri aynen dedigin gibi yapiyorum dirseklerede dikkat ediyorum fakat uzun oldugumdan sanirim biraz fazla egiliyor olabilirim
ne kadar egildiginizi nasil anlatabilirsiniz bana :) varmi bir olcusu acaba
Boyum 190 en iyi bilgiyi sanırım ben verebilirim :D Şöyle söyleyeyim ilk zamanlar benimde bileklerim ve belim ağrıyordu fakat şuan hiç bi sıkıntım kalmadı.
1. Öncelikle tam racing gibi oturmaya calısma istesende olmuyor otursanda komik görünüyor. :))
2. Boyun uzun oldugu için mümkün mertebe geride oturmaya çalış.
3. Büyük ihtimal ayagını fren ve vitese olması gerektıgı gıbı koydugunda deponun oyuklarına dizlerin uymuyor oturmuyor yani. Onun için ben ayak uclarımla basıyorum pedallara vites veya freni kullanacağımda getiriyorum ayaklarımı üzerine. (Bu dediğimi tam olarak dene çünkü yükünü depoya verdiğinde hem bileklerine binen yük %75 azalacak, hemde makina sana değil sen makinaya hakim olacaksın.)
4. Ne yaparsak yapalım bu motora yakışmıyoruz uzun boylular olarak bunu bil :D
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
arkadaşlar ben hondanın orjinal 10w 30 yağını kullanmanızı tavsiye ederim 10w 40 yağ motora biraz kalın geliyor motor sesli çalışıyor ve vites geçişleri daha sert oluyor. Ne hikmetse tüm yetkili servisler de 10w 30 yağ zor bulunduğu için 10w 40 yağ koyuyor dikkatli kullanan arkadaşlar yağı değiştirdiğinde farkı görecekler.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Benim motora bir keresinde 10w 50 koymuşlardı :) bir dahakine 10w 30 diyelim bakalım.rodajda yakaladığım rahatlığı performansı ve yakıt ekonomisini sonraki dönemlerin hiçbirinde yakalayamadım :)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Bende farkı ördüm servisler zorunlu 10/30 koyuyor artık.Benimde motorun bütün sesi gitti gerçekten rahatladı motor :)
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
Benim motora bir keresinde 10w 50 koymuşlardı :) bir dahakine 10w 30 diyelim bakalım.rodajda yakaladığım rahatlığı performansı ve yakıt ekonomisini sonraki dönemlerin hiçbirinde yakalayamadım :)

aynen benim de öyle oldu ilk 1000km deki ataklık ve sessizlik bakımdan sonra kayboldu hemen yağı ve filtreyi değiştirip rahata kavuştum :)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
İşte tüm çıplaklığıyla cbr 250 :cherry:

Motoru bu halde kullanmak bambaşka:cherry:

Nasıl bu halde geldik derseniz Yükseliş hondanın motoruma garantiden değişen farın yenisini takmasıyla başladı herşey...
Motoru teslim ettiler bir baktım hiçbir parçası yerine oturmuyor.Servis müdürüne ilettim düzeltelim dediler..Yemezler dedim :cherry:
En küçük parçasına kadar temizledim ama sonuç ne yine pis :)
td83.jpg
 
Katılım
21 May 2013
Mesajlar
31
Arkadaşlar merhaba ,
son dönemde kasko yaptırmış elinde güncel kasko fiyat bilgisi olan biri var mı ? bizi aydınlatsa olabildiğince detayla

kaç yaşında
kaç yıldır motor sürücüsü
motor sıfır mı
hangi şehir plakalı araç
hangi şehirde yaptırdı

bir fikir alabilmek adına soruyorum , ortalama bir fiyat araştırması yapıyorum . bütçe çalışması gibi
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
arkadaşlar ben hondanın orjinal 10w 30 yağını kullanmanızı tavsiye ederim 10w 40 yağ motora biraz kalın geliyor motor sesli çalışıyor ve vites geçişleri daha sert oluyor. Ne hikmetse tüm yetkili servisler de 10w 30 yağ zor bulunduğu için 10w 40 yağ koyuyor dikkatli kullanan arkadaşlar yağı değiştirdiğinde farkı görecekler.

Merhaba Fırat,

Ben 10.000 bakımını 9.600 küsür KM'de yaptırdım. Hep IPONE yağ kullanıyorum. Bayide bi tane 10/40 kalmıştı. Eleman önce 10/40'ın tamamını kullandı. Geri kalanı da 10/50 ile tamamladı.

Açıkçası son bakımdan sonraki performanstan pek memnun değildim. Motosiklet pek hoşnut gibi değil bana göre de.

Senin verdiğin bilgiye dayanarak denemek için 12.700'de olan motosikletime bugün 10/30 yağ ile yağ bakımı yaptıracağım. Bakalım nasıl olacak.

Zaten zincir dişli takozu bekliyorum. Performansı beğenmezsem takoz gelince yine 10/40 IPONE yağa dönerim. Ama bence de 10/30 iyi gelecek gibi geliyor.
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
18
arkadaşlar radara gireniniz var mı çevirmesi olmayan araç içinden çekilen radar plakayı çekebiliyor mu ??
otomobil 90 motosiklet hız limiti 70 otobanda 80 mişşş bu arada herkezin dikkatine !!!
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
arkadaşlar radara gireniniz var mı çevirmesi olmayan araç içinden çekilen radar plakayı çekebiliyor mu ??
otomobil 90 motosiklet hız limiti 70 otobanda 80 mişşş bu arada herkezin dikkatine !!!

Kardeş 2 kere radara girdim. Biri seyir halindeki radar. Arkadan gördüğü için yapıştırmış cezayı. Ceza 2 ay sonra eve geldi.

Bir diğeri de çevirmeli yerdeydi. Radar olan aracın önünü görüyorsan yakalayamıyor ama çevirme olunca ilerde durduruyorlar. Çevirme yoksa ceza gelmez.
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
18
Kardeş 2 kere radara girdim. Biri seyir halindeki radar. Arkadan gördüğü için yapıştırmış cezayı. Ceza 2 ay sonra eve geldi.

Bir diğeri de çevirmeli yerdeydi. Radar olan aracın önünü görüyorsan yakalayamıyor ama çevirme olunca ilerde durduruyorlar. Çevirme yoksa ceza gelmez.

Geçmiş olsun gelmemesini umuyorum hızım 110 falandı son anda farkedip 95 e flan düşebildim aracın önü bana dönüktü belki geçerken yandan arka plakayı görebilir diye düşünüyorum ama çok saçma bu hız limitleri şeytan diyor sök plakayı ..

Bu arada cezanızı ve vergi borcunuzu bu linkten görebilirsiniz https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_MTV_SORGU
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Motosiklet geldiği anda ilk pazar günümü böle değerlendırecem. 378 Kmlik 1 yol ßakalım sizce nasıl Karabükten çıkıyorum yola.

 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Bugün yolum istoç tarafına düştü. Zamanım da vardı anes motora bir uğradım. Cbr250 için fiyat sordum. Şuan ellerinde yokmuş 1 temmuzda bir parti gelecekmiş. 5-10 tane gelir dediler. Birine fiyat sordum plaka dahil 10700 dedi. Sonra çıktım taksit sormak aklıma geldi geri döndüm. Biraz önce sorduğum eleman bi yere gitmişti başka biri vardı ona sordum. Plaka hariç 10500 + 600 tl plaka masrafı var dedi. Taksitle alırsak da 12 taksit 11100 tl'ye geliyormuş. İki elemanın söylediği birbirini tutmuyor anlamadım. :pr: Biri 10700e nakit plaka dahil diyor öbürü dolaylı yoldan 1100 nakit plaka dahil diyor sonra taksitliye de aynı fiyatı veriyor. Kafam karıştı. Hemen o an alıcak olmadığım için de oturup fazla ciddi konuşmadım. Ben bir yeri yanlış anlamış olabilir miyim? Bir de bu fiyatlar sizce nasıl? Barodi nickli arkadaş anesten almıştı hatırladığım kadarıyla. Kendisi kaça aldığını ve aldığında ne gibi ödeme imkanları olduğunu bana burdan veya özelden yazabilirse memnun olurum. Teşekkürler
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Geçmiş olsun gelmemesini umuyorum hızım 110 falandı son anda farkedip 95 e flan düşebildim aracın önü bana dönüktü belki geçerken yandan arka plakayı görebilir diye düşünüyorum ama çok saçma bu hız limitleri şeytan diyor sök plakayı ..

Bu arada cezanızı ve vergi borcunuzu bu linkten görebilirsiniz https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_MTV_SORGU

İki cezayı da internetten ödedim. Ödendi belgelerinin çıktılarını alıp ruhsatlık içinde uygun bir yere koydum.

Bu iki ceza sonrasında plaka ile ilgili çok güzel düşüncelerim var benim de ;)
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
otobanda 80 ne demek ya şaka gibi. 80'le gidersek ölürüz otobanda.

inşallah ben de yakalanmamışımdır. bir tane polis aracı solladım ama hiç bir fikrim yok radar mıydı değil miydi. 90 la falan solladım. adam en sağdan 60 la gidiyordu.

arabalar 150-160 larla gidiyor uzun yolda. ben de aynı hızlarda arkalarından gidebiliyorum arada. mantıken ben yakalanırsam herkesin yakalanması lazım.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Bugün yolum istoç tarafına düştü. Zamanım da vardı anes motora bir uğradım. Cbr250 için fiyat sordum. Şuan ellerinde yokmuş 1 temmuzda bir parti gelecekmiş. 5-10 tane gelir dediler. Birine fiyat sordum plaka dahil 10700 dedi. Sonra çıktım taksit sormak aklıma geldi geri döndüm. Biraz önce sorduğum eleman bi yere gitmişti başka biri vardı ona sordum. Plaka hariç 10500 + 600 tl plaka masrafı var dedi. Taksitle alırsak da 12 taksit 11100 tl'ye geliyormuş. İki elemanın söylediği birbirini tutmuyor anlamadım. :pr: Biri 10700e nakit plaka dahil diyor öbürü dolaylı yoldan 1100 nakit plaka dahil diyor sonra taksitliye de aynı fiyatı veriyor. Kafam karıştı. Hemen o an alıcak olmadığım için de oturup fazla ciddi konuşmadım. Ben bir yeri yanlış anlamış olabilir miyim? Bir de bu fiyatlar sizce nasıl? Barodi nickli arkadaş anesten almıştı hatırladığım kadarıyla. Kendisi kaça aldığını ve aldığında ne gibi ödeme imkanları olduğunu bana burdan veya özelden yazabilirse memnun olurum. Teşekkürler

Kardeş CBR 250'nin liste fiyatı 10.500 ve çok rağbet gördüğünden nakitte bile indirim yapmıyorlar genelde. 2013 HYO 10.600 olmasına rağmen nakit 10.000'e alan var.

Plaka masrafı da her ile göre değişiyor. Bu yıl gelen ilk parti CBR 250'ler 10.300'e gelmişti. Öyle satıldı ve çok tutulunca sonradan 10.500 yaptı fiyatı Honda. İkinci elin de piyasayı yükseltti dallamalar.
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
18
tam emin değilim otobanda 100 yazan kaynaklarda var 90 yazanda var güncel olanı bulamıyorum bulan paylaşsın güncelini ama şehirler arası çift yönlü yolda 90 la giderken ceza yiyenleri duydum
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
ben bir tek ceza yiyim plakamı açmalı kapamalı yaparım. uzun yolda kapatırım. hiç çekemem radarmış neymiş. sanki 200 le gidiyoruz da bir de ceza yicez.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Kardeş CBR 250'nin liste fiyatı 10.500 ve çok rağbet gördüğünden nakitte bile indirim yapmıyorlar genelde. 2013 HYO 10.600 olmasına rağmen nakit 10.000'e alan var.

Plaka masrafı da her ile göre değişiyor. Bu yıl gelen ilk parti CBR 250'ler 10.300'e gelmişti. Öyle satıldı ve çok tutulunca sonradan 10.500 yaptı fiyatı Honda. İkinci elin de piyasayı yükseltti dallamalar.

Yakın bir arkadaşımda da hyo var o da 10.000e aldı güzel motor fiyat da uygun ama benim için rahatlık ona göre bir adım daha ön planda olduğundan ve bir de grenaj fiyatlarından cbra karar verdim :mrgreen: Peki sizce cbr bu fiyatlara alınır mı? Pazarlıkla zorlasak biraz daha fiyat düşürülebilir mi? Bir de motoru ve korumaları aldıktan sonra bana trafik vergi vs ne masraflar çıkar ve ne kadar tutar? Yaşım bir ay sonra 18 olacak ve istanbulda oturuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst