Bugün yolum istoç tarafına düştü. Zamanım da vardı anes motora bir uğradım. Cbr250 için fiyat sordum. Şuan ellerinde yokmuş 1 temmuzda bir parti gelecekmiş. 5-10 tane gelir dediler. Birine fiyat sordum plaka dahil 10700 dedi. Sonra çıktım taksit sormak aklıma geldi geri döndüm. Biraz önce sorduğum eleman bi yere gitmişti başka biri vardı ona sordum. Plaka hariç 10500 + 600 tl plaka masrafı var dedi. Taksitle alırsak da 12 taksit 11100 tl'ye geliyormuş. İki elemanın söylediği birbirini tutmuyor anlamadım.

r: Biri 10700e nakit plaka dahil diyor öbürü dolaylı yoldan 1100 nakit plaka dahil diyor sonra taksitliye de aynı fiyatı veriyor. Kafam karıştı. Hemen o an alıcak olmadığım için de oturup fazla ciddi konuşmadım. Ben bir yeri yanlış anlamış olabilir miyim? Bir de bu fiyatlar sizce nasıl? Barodi nickli arkadaş anesten almıştı hatırladığım kadarıyla. Kendisi kaça aldığını ve aldığında ne gibi ödeme imkanları olduğunu bana burdan veya özelden yazabilirse memnun olurum. Teşekkürler