Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Ben ön kemeri selenin ortasına gelecek şekilde ayarlayıp seleyi kapatıyorum. Arka kemeri de tutmaçların üzerinden geçiriyorum, böylece egzozla arasında 10cmden daha fazla mesafe kalıyor. Hem artçı da oturabiliyor. Benim çantaların iki adet de sabitleme kemeri var (bungee de kullanılabilir) onlarla da artçı peginin ordan ve kuyruktan sabitliyorum. Kaya gibi sağlam oluyor.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
bu hız sabitleyici nasıl birşeydir bilen alan arkadaşlar beni aydınlatabilirse sevinirim arabadaki gibi bi mantık mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

Servis konusuna gelince arkadaslar İzmir Honda yükselişe kesinlikle gitmeyin derim ben bı daha gitmeyeceğim ne insan yerine konuyorsunuz nede müşteri...

Motorlu taşıtlar vergisi için bugün İzmir yükseliş ten mesut beyi aradım ilk taksidi neden yatirmadiklarini sordum

**biz yatırmıyoruz **dedi çıktı isin ısinden

Tüketici hakları mahkemesine durumu anlatsam die düşünüyorum

Parasıyla rezil olma yollarından biri izmir yükseliş honda
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Şu motor Allahın izni ile gelseydide aksesuarları almaya baslasaydım :) Cumartesi Yada Pazar'ı beklemekten fenalık geldi :) Büğün Bacağımdaki Dikişlerde alındı. Allah inandırsın rüyamda motoru sürmekten bi hal oldum uyumaktan korkar oldum ya. ne biçim bi aşk arkadaş...
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
62
video çok güzel olmuş. gopro bir başka çekiyor. baştaki otopark neresi. çok güzel görünüyor:) bide şunu sorcaö kamera kasın tam tepesinde mi, nerede takılı?
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Şu motor Allahın izni ile gelseydide aksesuarları almaya baslasaydım :) Cumartesi Yada Pazar'ı beklemekten fenalık geldi :) Büğün Bacağımdaki Dikişlerde alındı. Allah inandırsın rüyamda motoru sürmekten bi hal oldum uyumaktan korkar oldum ya. ne biçim bi aşk arkadaş...[/QUOTEşimdiden hayırlı olsun dostum..bu motor bambaşka..125 likle arasında çok büyük fark var ve iyi ki ninja almamışım

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

yüksek oranla cbr olucakta. 125 mi 250 mi bilemedim uzun yok diyinde iyi arasında kalıyorum 250 ile uzun yol kesin gidilir 125 napar bu konuda bilmiyorum. cbr ı da cok uzun yıllar kullanmayacagım kesin zaten ben cok cabuk yükseltecegime eminim cc yi. 125 ile uzun yok nasıl olu gidermi bu makina pek rastlamadım 125 r ile uzun yok giden .
125 liği kesinlikle çıkar kafandan..ama hiç motor tecrüben yoksa 125 likle başla

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

Bir video daha. :) Aslında baya var ama düzenlemek ve yüklemek zaman alıyor biraz.

http://www.youtube.com/watch?v=LoTwsKOiwko
güzel video..eline sağlık..bina çok güzel ..neresi

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------

yüksek oranla cbr olucakta. 125 mi 250 mi bilemedim uzun yok diyinde iyi arasında kalıyorum 250 ile uzun yol kesin gidilir 125 napar bu konuda bilmiyorum. cbr ı da cok uzun yıllar kullanmayacagım kesin zaten ben cok cabuk yükseltecegime eminim cc yi. 125 ile uzun yok nasıl olu gidermi bu makina pek rastlamadım 125 r ile uzun yok giden .
125 likle uzun yol gidilmez..yıpratıcı ve yorucu oluyor..hele yamaha yzf 125 selesi,gidonu rahat değil..ayrıca bana güvenli bir motor gibi gelmedi..cbr de uzun yol kısa yol herşey rahat..iyi ki ninja almamışım

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

Mümkünse arak koltuğu çıkararak alttan içten fotolarını gösterebilir misiniz. Kendim yapmak istiyorum. İzmir'de bulamadım. Teşekkürler

çok kolay monte edildi arka çanta bağlantı aparatı..müsait zamanda foto sunu koyarım
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
98
arkadaşlar selamlar

temmuz ağustos gibi istanbuldan kalkışlı ege turu yapmayı düşünüyorum arkadaşlarla
Uzun mesafe kat eden oldumu aranızda acaba?

İstanbulda şehir içinde yoruluyorum özellikle akşam bel agrısı oluyor baya. Bu yüzden uzun yola çok uygun olmadığını bilsemde sizce böyle bir tura katiyen çıkılmazmı?
Düşünceleriniz nelerdir

Teşekkürler
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
arkadaşlar selamlar

temmuz ağustos gibi istanbuldan kalkışlı ege turu yapmayı düşünüyorum arkadaşlarla
Uzun mesafe kat eden oldumu aranızda acaba?

İstanbulda şehir içinde yoruluyorum özellikle akşam bel agrısı oluyor baya. Bu yüzden uzun yola çok uygun olmadığını bilsemde sizce böyle bir tura katiyen çıkılmazmı?
Düşünceleriniz nelerdir

Teşekkürler

cbr 250 r den bahsediyorsanız oturuş pozisyonu sınıfına göre daha rahattır. Oturuş pozisyonunuzda sorun olabilir mi?
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
arkadaşlar selamlar

temmuz ağustos gibi istanbuldan kalkışlı ege turu yapmayı düşünüyorum arkadaşlarla
Uzun mesafe kat eden oldumu aranızda acaba?

İstanbulda şehir içinde yoruluyorum özellikle akşam bel agrısı oluyor baya. Bu yüzden uzun yola çok uygun olmadığını bilsemde sizce böyle bir tura katiyen çıkılmazmı?
Düşünceleriniz nelerdir

Teşekkürler

benim ybr ye göre cbr daha kötü oturuş pozisyonu. özellikle kollarım uyuşuyor uzun yolda. ancak belden hiç sorunum olmadı. uzun yol yaptım cbr la da.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
benim ybr ye göre cbr daha kötü oturuş pozisyonu. özellikle kollarım uyuşuyor uzun yolda. ancak belden hiç sorunum olmadı. uzun yol yaptım cbr la da.

Arkadaşlar bilmiyorum denediniz mi ama ayaklarınızı koyduğunuz pegleri oturduğunuzda hafif bir kuvvet ile sıkıştırarak oturusanız ki dizleriniz ilede depo yanlarındaki oluklara da dizlerinizi yerleştirmeniz lazım. O zaman daha rahat bir oturuş pozisyonu elde edeceksinizdir. Sadece bilgilendirmek amaçlı söyledim arkadaşlar bilenlere sözüm yok örnek video aşağıdadır
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
98
saolun arkadaşlar
oturuş pozisyonuma oldukça dikkat ediyorum ama belkide dışardan birine sormak gerekir

genel kanı uzun yolcukluklara çıkılabilir diye kabul ediyorum o zaman :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst