Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
servis aralıkları 1000 - 12000 - 24000 şeklinde normalde.

yağı, suyu, aküyü, zinciri vs fren hidroliklerini periyodik olarak kontrol etmek lazım zaten. bunları yapan birisinin 4000 bakımına gitmesi mantıksız olur.

ben 6000 bakımına götüreceğim ancak ondan sonra kullanıma göre muhtemelen 12000 de bir gideceğim. temel bakımları kendisi yapan birisi için bu yeterli bence. kitapçıkta bile 12000 de bir vermiş genel bakımları.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Kendı motosikletimizin usta olmamız lazım bi yönde KAZIK yememek için tabiki. Kızmayın da CBR 125 R 2008 model motosikletimi 12,000 Kmde almıstım. 25.000 de su anda ve kazalandı. bu zamana kadar Balata değiştirmesi filitre değiştirmesi ıvırı zıvırı her bi sıkıntısını kendım yaptım. şimdi garantili motor alıyorum o yüzden bilmıyorum nasıl yol izlicem. dediğiniz gibi 1000 bakımına götürdükten sonra yağ değişimini filan biz yapınca garantide sorun olmaz ise bu tür ufak şeylerı bizim yapmamız iyi olur. KAZIK yememiş oluruz.
 
Katılım
21 Ara 2012
Mesajlar
7
dün Antalya ataberk honda bayiindeydim 4000 bakımı için..gürol beye Mehmet ali beye ve tüm personele ilgileri için teşekkürler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------



dostum arka çanta bağlantı demirini anes motordan aldım..149 lira..
http://www.anesmotor.com/?urun-1711-Honda-CBR-125-250-R-Canta-Demiri.html

Mümkünse arak koltuğu çıkararak alttan içten fotolarını gösterebilir misiniz. Kendim yapmak istiyorum. İzmir'de bulamadım. Teşekkürler
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
servis aralıkları 1000 - 12000 - 24000 şeklinde normalde.

yağı, suyu, aküyü, zinciri vs fren hidroliklerini periyodik olarak kontrol etmek lazım zaten. bunları yapan birisinin 4000 bakımına gitmesi mantıksız olur.

ben 6000 bakımına götüreceğim ancak ondan sonra kullanıma göre muhtemelen 12000 de bir gideceğim. temel bakımları kendisi yapan birisi için bu yeterli bence. kitapçıkta bile 12000 de bir vermiş genel bakımları.
Tabii ki dostum..temel bakimlari yapmaliyiz zaten..yagi kendimiz bile degistirebiliriz..ama yag degisimi araligi bence 4000 de bir olmali
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Tabii ki dostum..temel bakimlari yapmaliyiz zaten..yagi kendimiz bile degistirebiliriz..ama yag degisimi araligi bence 4000 de bir olmali

kontrolden kastım yağın değişimini de kapsıyor. zincir kuruduysa temizleyip yağlamak vs bunlar artık kişinin kendi yapması gereken şeyler. her 500 km de bir zincir yağlanmalı mesela.
 
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
8
Merhabalar aranıza yeni katıldım. herkese selamlar.
tam anlamıyla katılmam için önümde önemli bir karar var ilk motorum. ne olmalı

aylardır karar veremedim kafamda var bi kaç model ama son karar vermek kolay deil.

2012-13 Honda cbr-125r --- cbr 250r --- yamaha yzf 125. önereceginiz motorlara açığım. ( hayalim kawasaki z750)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

768 sayfanın hepsini okudum belki bi fikrim olur yardımı olur bana diye ama hakkaten karar baya zormuş. :pr:
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Merhabalar aranıza yeni katıldım. herkese selamlar.
tam anlamıyla katılmam için önümde önemli bir karar var ilk motorum. ne olmalı

aylardır karar veremedim kafamda var bi kaç model ama son karar vermek kolay deil.

2012-13 Honda cbr-125r --- cbr 250r --- yamaha yzf 125. önereceginiz motorlara açığım. ( hayalim kawasaki z750)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

768 sayfanın hepsini okudum belki bi fikrim olur yardımı olur bana diye ama hakkaten karar baya zormuş. :pr:

Motosiklet aşkı kısa sürer... Benim ilk aşkım moster'dı, sonra triumph speed triple oldu, baktım r1200gs de hoşmuş. Sonra cbf1000 derken bu aralar fazer 8 çok hoşuma gidiyor. İki tekeri olsun, hepsi birbirinden güzel :mrgreen: Sen haylindeki motoru koy bir kenara, al bi cebere... cebere iyidir cebere :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
8
yüksek oranla cbr olucakta. 125 mi 250 mi bilemedim uzun yok diyinde iyi arasında kalıyorum 250 ile uzun yol kesin gidilir 125 napar bu konuda bilmiyorum. cbr ı da cok uzun yıllar kullanmayacagım kesin zaten ben cok cabuk yükseltecegime eminim cc yi. 125 ile uzun yok nasıl olu gidermi bu makina pek rastlamadım 125 r ile uzun yok giden .
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
yüksek oranla cbr olucakta. 125 mi 250 mi bilemedim uzun yok diyinde iyi arasında kalıyorum 250 ile uzun yol kesin gidilir 125 napar bu konuda bilmiyorum. cbr ı da cok uzun yıllar kullanmayacagım kesin zaten ben cok cabuk yükseltecegime eminim cc yi. 125 ile uzun yok nasıl olu gidermi bu makina pek rastlamadım 125 r ile uzun yok giden .

yamaha yzf 125r ele bence çünkü tam racing biraz tecrüben var ve kendinede güveniyorsan 250 lik iyidir bakma ben dahil burada bi çoğumuz sevmeyiz ama candır :)
 
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
8
edirnede yamahayı test etmem mümkün olmadı zaten. bir arkadaşta gördüm oturuş kullanıs pozisyonu bana baya zor geldi. zaten altın elbiseli adam yamaha yzf 250 tes videosundada anlaşılıyor kendide söylüyor. sele baya bi yüksek gidon cok ileride. benim bacak boyunu zorluyor yüksekligi. :cat:
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
arkadaşlar yan çanta alanlar onun kemerlerini koltuk altı bagajının içine gelecek şekilde mi geçiriyorlar yoksa üstünden mi nedir bunun yöntemi biri açıklasın.Bu arada kappa tk 746 depoüstü çanta ve kappa tk 731 yan çanta aldım resimleri gecenin ilerleyen saatlerinde :)
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
Servis konusuna gelince arkadaslar İzmir Honda yükselişe kesinlikle gitmeyin derim ben bı daha gitmeyeceğim ne insan yerine konuyorsunuz nede müşteri...

Motorlu taşıtlar vergisi için bugün İzmir yükseliş ten mesut beyi aradım ilk taksidi neden yatirmadiklarini sordum

**biz yatırmıyoruz **dedi çıktı isin ısinden

Tüketici hakları mahkemesine durumu anlatsam die düşünüyorum
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Çantalarrr

fotoraf0414.jpg

fotoraf0413r.jpg

fotoraf0412.jpg

fotoraf0411c.jpg

fotoraf0410.jpg

fotoraf0409.jpg

fotoraf0408.jpg
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
nedir bunlar satılık mı :) şaka bi yana yakışmış güle güle kullan hakkınıda ver ama bunların. bide kaça aldın yan çantaları

abi 240 mıydı 250 miydi neydi tam emin değilim.Bunların yanında ahtapot file aldım (5tl) hız sabitleyici aldım (13-15 tl emin değilim) depoüstü çanta ve yan çantalar toplam 380 lira verdim. yan çanta fiyatları sitelerde 270 tl ama tek çekimde felan indirim yapıyolar en çok indirimde hudsondaydı :)
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
abi 240 mıydı 250 miydi neydi tam emin değilim.Bunların yanında ahtapot file aldım (5tl) hız sabitleyici aldım (13-15 tl emin değilim) depoüstü çanta ve yan çantalar toplam 380 lira verdim. yan çanta fiyatları sitelerde 270 tl ama tek çekimde felan indirim yapıyolar en çok indirimde hudsondaydı :)

iyi para bayramdaki turun yarı parasını bunlara kaptırmayalim :) benim göçebe düzeni iyidir devam ;)
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
arkadaşlar yan çanta alanlar onun kemerlerini koltuk altı bagajının içine gelecek şekilde mi geçiriyorlar yoksa üstünden mi nedir bunun yöntemi biri açıklasın.Bu arada kappa tk 746 depoüstü çanta ve kappa tk 731 yan çanta aldım resimleri gecenin ilerleyen saatlerinde :)
evet kemerler koltuk altına gelecek şekilde bağlanıyor seninki yanlış olmuş ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst