Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
ya egzos kafa şişiriyor ama stock egzosta tırt duyulmuyo hiç araçlar takmıyor. pat pat ses çıkartıyo ama yüksek devirde ses var yolu açıyolar :D
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
hondanın sitesindeki aksesuarlardan alt grenaj karbon fiber kaplama aldım 280 milyona..amortisör ve zincir karbon fiber kaplama şu anda temin edilemiyormuş
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
ben de bugün 2012 model siyah CBR ımla aranıza katılacağım inş. motoru baya araştırdım bir arkadaşım da kullanıyor. arkadaşım arka çanta taktırmış. bu motosiklette çanta için çözüm önerebilecek var mı? arka çanta görüntüsünü bozuyor sanki. tak çıkar olursa yalnızca uzun yola giderken kullanılabilir gerçi. yükümü nasıl taşıyacağım bunda emin olamadım :)
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
ben de bugün 2012 model siyah CBR ımla aranıza katılacağım inş. motoru baya araştırdım bir arkadaşım da kullanıyor. arkadaşım arka çanta taktırmış. bu motosiklette çanta için çözüm önerebilecek var mı? arka çanta görüntüsünü bozuyor sanki. tak çıkar olursa yalnızca uzun yola giderken kullanılabilir gerçi. yükümü nasıl taşıyacağım bunda emin olamadım :)
Çanta şart dostum.ninjadan vazgecmemin nedenlerinden biri canta takilamamasi ninjaya..anes motordan canta baglanti demirini alirsin.bi de shad 45 canta..shad 45 nefis gidiyor
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Ben uzun yol için shad sb50 soft yan çanta almayı düşünüyorum. Günlük kullanım için de küçüğünden bir depo üstü çanta alacağım. Arka çanta çok acayip gözüküyor bana göre. Bir de brandayı örttükten sonra kediler içerde kamp kurar kanısındayım :D

Egzoz meselesi için;
şu videodaki egzoz çok hoşuma gitti. db killer var sanırım. Sesi abartılı değil, görüntüsü de güzel... Çok hoşuma gitti ama yerli sitelerde bulamadım bunu :/
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Çanta bizim motorlarda çok kötü bir görüntü veriyor bence file ile idare edebilirsiniz koy çantaya her şeyi tak file devam et yoluna :king:
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
Ben uzun yol için shad sb50 soft yan çanta almayı düşünüyorum. Günlük kullanım için de küçüğünden bir depo üstü çanta alacağım. Arka çanta çok acayip gözüküyor bana göre. Bir de brandayı örttükten sonra kediler içerde kamp kurar kanısındayım :D

Egzoz meselesi için;
http://www.youtube.com/watch?v=N-LO3sRsxyw
şu videodaki egzoz çok hoşuma gitti. db killer var sanırım. Sesi abartılı değil, görüntüsü de güzel... Çok hoşuma gitti ama yerli sitelerde bulamadım bunu :/
ilk 1:40 kadar db killer var
sonra söküyor bd killersiz devam ediyor
bd killerli sesi çok güzel
bu ixil marka Türkiyede bikaç yer satıyor.yollarda gördüm ixil takan egzoz çok beğendiysen iyi 1 araştırma yap.eğer gözeüme çarparsa satan yer sana ö.m gönderirim
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
ilk 1:40 kadar db killer var
sonra söküyor bd killersiz devam ediyor
bd killerli sesi çok güzel
bu ixil marka Türkiyede bikaç yer satıyor.yollarda gördüm ixil takan egzoz çok beğendiysen iyi 1 araştırma yap.eğer gözeüme çarparsa satan yer sana ö.m gönderirim

Teşekkürler, bende bu egzoz merakı yeni başladı. Göz ucuyla bakıyorum, sağa sola... Yoshimura, Akrapovic, Two Brothers filan çok patırtılı gürültülü geliyor bana. İşte bir ara birinde görür de beğenirsem alırım belki :mrgreen:
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Bende aldım motoru herşey tamam... tank pad takana kadar çizik içinde kaldı depo ama acayip koydu
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
52
Dostlar, kredi kartı ile alan var mı motorunu ?
Daha doğrusu peşin fiyatına taksit yapıyorlar mı yoksa vade farkı mı ekliyorlar ?
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Dostlar, kredi kartı ile alan var mı motorunu ?
Daha doğrusu peşin fiyatına taksit yapıyorlar mı yoksa vade farkı mı ekliyorlar ?

ben 3000 tl sini kredi kartına 6 taksit aldım 100 tl kadar komisyon koyuo üzerine banka onlardan para kesceği için onlarda müşteriye yansıtıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------

aldım motorumu. şimdi çanta meselesini halletmek lazım :)

hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileğiyle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

Bende aldım motoru herşey tamam... tank pad takana kadar çizik içinde kaldı depo ama acayip koydu

boyası çok kolay çiziliyor dikkat etmek lazım ama neredeyse hepimizn motorunda var o ufak kılcal çizikler.başta cız ediyor ama bakıyor ki insan bundan kurtuluş yok alışıyor :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostlar, kredi kartı ile alan var mı motorunu ?
Daha doğrusu peşin fiyatına taksit yapıyorlar mı yoksa vade farkı mı ekliyorlar ?
1 buçuk peşin geri kalanı peşin fiyatına 12 ay taksitle 0 faizle anes ten aldım 2 buçuk ay önce

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

aldım motorumu. şimdi çanta meselesini halletmek lazım :)
hayırlı olsun çanta olarak bildiğin çantacıdan 40 tl ye hemde büyük bir sırt çantası aldım su geçirmiyor. bu şekilde çanta sorununa çözüm bulursun. ben şahsen böyle yaptım. bayiden felan sakın çanta almayın. gidin normal çantacıdan alın. sadece sırt çantası için konuşuyorum.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Peşin fiyatına alınsa bile kredi kartına faiz ve gecikirse ona da faiz ödeyeceksiniz değişen bir şey yok :)
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
daha önceki soruma yardımcı olan çıkmadı ama buna ümit ediyorum ki çıkacak:) motor 750 kmde şuan,yarın sabahtan çanakkaleye gitmem gerekti,1000km bakımını erken yani 750kmde yaptırsam sizce bi sorun olurmu
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
13
foruma birazda ben hareket katayım.
hafta sonu rodaj tamamlama gezisi toplam 500 km. manisa izmir çeşme; manisa, izmir, salihli, gölmarmara, saruhanlı.






 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
daha önceki soruma yardımcı olan çıkmadı ama buna ümit ediyorum ki çıkacak:) motor 750 kmde şuan,yarın sabahtan çanakkaleye gitmem gerekti,1000km bakımını erken yani 750kmde yaptırsam sizce bi sorun olurmu

Cemerol bu soruya en mantıklı cevabı servis verecektir. Güvenilen bir servisi arayıp en güvenilir cevabı alabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst