- Katılım
- 13 Nis 2012
- Mesajlar
- 534
güle güle kullanBende aldım motoru herşey tamam... tank pad takana kadar çizik içinde kaldı depo ama acayip koydu
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------
en güzeli 1.000 bakımına gir ve yola öyle çık özellikle yağ yüzünden başın ağrıya bilir geçen sene ramazan bayramında kabatepe kampına giderken ben yağ yaktım ve motor az daha kitliyordu zaten havalarda sıcak km de gidişte dolacak zaten hiç riske girmedaha önceki soruma yardımcı olan çıkmadı ama buna ümit ediyorum ki çıkacakmotor 750 kmde şuan,yarın sabahtan çanakkaleye gitmem gerekti,1000km bakımını erken yani 750kmde yaptırsam sizce bi sorun olurmu



