Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Bende aldım motoru herşey tamam... tank pad takana kadar çizik içinde kaldı depo ama acayip koydu
güle güle kullan :) dert etme böyle şeyleri en güzeli sade kullanmak düşmeden dolayı sadece egzos koruma kapağını kendim boyadım bide son gezide çakmaklık şarj aletinin eksikliğini çok aradım ve döner dönmez taktırdım harika oldu onun haricinde aksesuara karşıyım :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------

daha önceki soruma yardımcı olan çıkmadı ama buna ümit ediyorum ki çıkacak:) motor 750 kmde şuan,yarın sabahtan çanakkaleye gitmem gerekti,1000km bakımını erken yani 750kmde yaptırsam sizce bi sorun olurmu
en güzeli 1.000 bakımına gir ve yola öyle çık özellikle yağ yüzünden başın ağrıya bilir geçen sene ramazan bayramında kabatepe kampına giderken ben yağ yaktım ve motor az daha kitliyordu zaten havalarda sıcak km de gidişte dolacak zaten hiç riske girme :pr:
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
teşekküler RüzgarSa...

Bu arada Kağıthane / Çeliktepede bu yeni kapalı otoparkın orada 1 tricolor 1 siyah topcase li 250R var.. Sahipleri buralardamı acaba?
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
Teşekkürler arkadaşlar Bugün servise gidip 760 km yaptırdım bakımı yağ değişimi+yağ filtresi+ zincir yağlama kontrol+lastik kontrol ,sabahta gün doğar doğmaz çıkıcam inş. yola
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
güle güle kullan :) dert etme böyle şeyleri en güzeli sade kullanmak düşmeden dolayı sadece egzos koruma kapağını kendim boyadım bide son gezide çakmaklık şarj aletinin eksikliğini çok aradım ve döner dönmez taktırdım harika oldu onun haricinde aksesuara karşıyım :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------


en güzeli 1.000 bakımına gir ve yola öyle çık özellikle yağ yüzünden başın ağrıya bilir geçen sene ramazan bayramında kabatepe kampına giderken ben yağ yaktım ve motor az daha kitliyordu zaten havalarda sıcak km de gidişte dolacak zaten hiç riske girme :pr:

çakmaklığı nereye taktırdın abi bende düşünüyorum öyle birşey her zaman gerekli aslında 1 saatlik yolda bile şarj edilse yeterli :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------


abi depoüstü çantan bizim motora uyumlu gözüküyor acaba linkini atabilir misin motora uygunsa alınması mantıklı aslında
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
182
Cbr 250 cüsse olarak cbr 125 kadar değilmi arkadaşlar birde son hızı nedır yanı uzun süre koruyabildiniz hız nedir
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Cbr 250 cüsse olarak cbr 125 kadar değilmi arkadaşlar birde son hızı nedır yanı uzun süre koruyabildiniz hız nedir

Yok dostum yok..125 likten iri 600 luk kalibinda bi motor..canli olarak grmelisin..resimler yaniltici.hiz olarak şunu söyleyeyim 140 a nasil geldigini anlamiyorsun..140 da dik durumda kalamiyorsun..yatinca da 160-170
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
Cbr 250 cüsse olarak cbr 125 kadar değilmi arkadaşlar birde son hızı nedır yanı uzun süre koruyabildiniz hız nedir

dostum 700 küsur sayfa bilgi olmuş biraz dönüp araştırsan :jocolor:

şimdi bu yeni gelen 2013 125 lerle, 250likler aynı kasa, sadece 20kg daha ağır ama cc farkı var ve sesi de farklı, orjinal eksozla çok farkedilmesede inceden bi farkı var, ama marka eksoz takarsan hertürlü hissedersin :cat:
ayrıca cbr 250 candır :p bu lafta ne moda oldu yahu bende kullanayım :thumleft:
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
52
Peşin para da var ama eğer vade farkı almıyorlarsa kredi kartına 12 taksit yaptırmak daha mantıklı geldi bana.Sonuçta aynı parayı bir senede ödeyeceğim.O yüzden gecikme faizi falan söz konusu olmaz..

Peşin fiyatına alınsa bile kredi kartına faiz ve gecikirse ona da faiz ödeyeceksiniz değişen bir şey yok :)
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
göztepe köprüsünün ordaki mercan cafedeyim köprünün altına bıraktım bi cbr daha var moonster işaretli : ) sahibi burada mı ki

yakındakiler gelebilir arkdaşlar görüşmüş oluruz

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

yan çanta aldım seyahatte kullanacağım. güzel durdu resim eklerim :)

hayırlı olsun güle güle kullan: )

bende çanta almam lazım sen resim ekle ona göre bakayım bende alırım belki
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Beyler İstanbulda tek başına gezen 250R lar görüyorum, bende onlardan biriyim :farao: yarın birşeylermi yapsak?
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
56
göztepe köprüsünün ordaki mercan cafedeyim köprünün altına bıraktım bi cbr daha var moonster işaretli : ) sahibi burada mı ki

yakındakiler gelebilir arkdaşlar görüşmüş oluruz

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------



hayırlı olsun güle güle kullan: )

bende çanta almam lazım sen resim ekle ona göre bakayım bende alırım belki
Çok geç gördüm sanırım :D
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
@sebici bir önceki sayfadaki tri color motorunuzda kullandığınız çanta nedir kappa sanırım hangi modeli? memnunmusunuz mıknatıslımı?
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
birkaç gün önce buraya yazdım benim motor 2012cbr 250r full depoda max. 199.2km yapıyo diye benimle makara yaptınız. hatırladınız dimi. arkadaşlar yakıt ısıtmasıyla ve oksijen sensörüyle ilgili bir sıkıntısı varmış honda haldızlar plazadan aldığım yanıt. parça temininden sonra çağıracaklar.
şimdi o makara yapan arkadaşlar ne diyim ben size. tekeriniz düz bassın. Allah kazasız belasız radarsız sürüşler nasip etsin
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
birkaç gün önce buraya yazdım benim motor 2012cbr 250r full depoda max. 199.2km yapıyo diye benimle makara yaptınız. hatırladınız dimi. arkadaşlar yakıt ısıtmasıyla ve oksijen sensörüyle ilgili bir sıkıntısı varmış honda haldızlar plazadan aldığım yanıt. parça temininden sonra çağıracaklar.
şimdi o makara yapan arkadaşlar ne diyim ben size. tekeriniz düz bassın. Allah kazasız belasız radarsız sürüşler nasip etsin

Yani arıza varmış ;) Normal değildi zaten o değer.

Şimdi tamir olunca atarsın sen de havanı :D
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
izmir ekibi yarın üçyol meydandaki pizza pizzanın önünde buluşuyoruz gelmek isteyen herkesi bekleriz saat 14 de.
 
Katılım
19 May 2012
Mesajlar
38
Arkadaslar motoru fazla redline yaptim simdi cekmiyo. Dehset isindi kizin bacagi deydi su topladi aninda. Motor 8000 devirde hareket etmeye basliyo napabilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst