10-40 kışa dağa uygundur 15-50 ona nazaran dağa kalın bi yağ aslında sadece motorun ısınma süresi ne etki eder aksi halde motor için 2sininde sıkıntısı yokArkadaşlar motoru yağını ve yağ filtresini değiştirmek istiyorum.
Motul Tam Sentetik almak istiyorum ama 10-40 mı 15-50 mi almalıyım.
Gerçi kış aylarındayız 10-40 daha iyi gelir değil mi?
Herkese merhaba bende cbr 250 r hayranıyım.Sonunda ailemi ikna ettim motor almaya ancak forumdan okuduğuma göre kırmızı rengi ve abs li olan modeli Türkiye'ye gelmiycekmiş.Daha önce scoother tarzında vitessiz motor kullanıyordum ancak benim ilk vitesli motorum olucaktı bu ki siyahı yada 3 renklisi de kalmamış sanırım hiç öyle yazılarda vardı.ben öncelikle vitesli motora cbr250 ile başlamak tehlikeli olur mu diye sorucaktım? daha sonra abs olmaması ve lastiklerden şikayet ediliyor gördüğüm bu tehlike yaratır mı? ninja 250 alsam daha faydalı olur mu ? rodaj ve bakın işleri zorluk yaratır mı ?
ninjanın + sı cbr250r dan dağa performanslı olması başka öle anlı şanlı bi farkı yokbüyük hakim motor düşünüyorum ama sp değillde enduro yada chopper a geçmek istiyorum.şmdilik amaçın şehir içinde okula gidip gelmek tecrube kazandıktan sonra çeşmeye gümüldüre 1-2 saatlik yollara gitmek daha sonra büyütüp 1 2 yıl artık bilemiyorum uzun seyahatlere çıkmak.amaçın çok hız yapmak değil ninjanın beygir dışında üstünlüğü ne peki ? teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
birde yzf-r125 var tabi yamaha honda kawasaki![]()
büyük hakim motor düşünüyorum ama sp değillde enduro yada chopper a geçmek istiyorum.şmdilik amaçın şehir içinde okula gidip gelmek tecrube kazandıktan sonra çeşmeye gümüldüre 1-2 saatlik yollara gitmek daha sonra büyütüp 1 2 yıl artık bilemiyorum uzun seyahatlere çıkmak.amaçın çok hız yapmak değil ninjanın beygir dışında üstünlüğü ne peki ? teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
birde yzf-r125 var tabi yamaha honda kawasaki![]()
arkadaşlar sadece şehir içinde kullanıcaksanız cbr 250r alın derim ama
ama ben hem şehir içinde hemde uzun yolda,otobana çıkarım ,arkama artçımı alırım 2 kişi binerim sırtımızda çantalarımız derseniz ninja 250r tavsiye etmek daha mantıklı,cbr 250r da uzun yolculuk sıkabilir ama ninjanın performansı sizi rahatlatır,tabi bu benim kişisel görüşüm...
zamanında cbr 125 imle otobanda herzaman gördüğüm 140 ları yapar yoluma devam ederim dediğim bir günde ; otobana indim aman Allahım bir rüzgar ver anlatamam,135-140 rahat gören motor rüzgardan dolayı 80 i geçmedi ve tek kişiydim. Rüzgarıda hesaba katmak lazım... o yüzden bir rüzgar çıkar 150 yapan motor 110 u 100 ü zor yapar
arkadaşlar oturuş için bu ürünü tavsiye eder misiniz?choper kadar oturuşun rahat olmayacağı kesin uzun yolculuklarda....kullanan var mı?http://www.feyizoglu.com/Hava-Destekli-Sele-Pedi_46552.html#0
arkadaş sizde bi acayipsiniz haa,istiyosunuzki cbr250 heryönden ninjadan üstün diyelim.
neyse o. bilmediğimiz yerde zaten size soruyoruz kaç yapıyor nasıl yakıyor falan diye
yalanmı söylüyorum arkadaş 140 yapan motorun üzerine yatıyoduk 80 i geçmiyodu rüzgarlı havada ( cbr 125 ile )
sadece şehir içinde kullanıcak olsam cbr 250 alırdım dedim ama yüküm varsa 2 kişiysem ve rüzgar vs faktörlerden ve uzun yol yaptığımdan dolayı ninjayı tavsiye ederim dedim,sanki küfür ettik yaa
cbr 250 kötü motor falan demedik arkadaşlar,her dediğimizi kötüye çekmeyin
ya kardeş burada bahsi geçen konuşulan konu cbr 250 nin konusu vede forumu ama sen ısrarla bindiğin cbr 125 i anlatıyosun. bu ikisi aynı motorsa gider herkes 6 bine 125 lik alırdı. neden 9 bin küsür para verdikki ? tutuyosun bindiğin cbr 125 in gidişiyle kawasaki 250 r ın gidişini kıyaslıyosun ne alakası var anlayamıyorum. ben yanlış anlıyosam ya beni düzelt yada yazdıklarını düzelt orda bi yanlışlık var.
olay iniş aşağı yolda motorun süratini ölçmekse buna rahat 160 gider denmez. burda 2009 model ninja 250 r ile düz yolda rahat rahat 160 gidemiyordum. hatta üzerine yatmadan tam gaz 140 civarı gidiyordu. üzerine yatıp güzel arkadan esen bir iniş buldumu 175 e kadar gitti ği olurken rahat rahat kavramı asla aklıma gelmiyordu.acun0 seni anlamakta güçlük çekiyorum.2011 CBR 125 hafif yokuşta 151,2011 cbr 150 160 vuruyorken sen neye göre ( rahat yada zor ) cbr 250 160 a ulaşması imkansız diyosun anlamıyorum.