Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
hyo 250 de 170-180 lerde krank kırdırıyorlardı, cbr yok mu öyle şeyler :) ya da henüz kimse beceremedi mi?
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
169
hyo 250 de 170-180 lerde krank kırdırıyorlardı, cbr yok mu öyle şeyler :) ya da henüz kimse beceremedi mi?
Gaz Kesici Var Motorlarda O Olayın Olması Düşük Bir İhtimal.
Ayrıca Honda Motordaki Parçaların Hepsini Kendisi Üretmiyor. Bazı Parçaları O Alanda Ün Yapmış Firmalardan Karşılıyor.
Selamlar.
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
224
Herkeze merhaba,ben de foruma yeni katıldım.cbr 250 ile ilgili tüm yazıları okudum.Bu arada motordaki temin sıkıntısı hala devam ediyor.10 gündür siparişimi verdim bekliyorum gelmesini.Kayınçoda cbr 125 var ondan etkilenip almaya karar verdim.silver renk gerçekten mükemmel.1000 bakımına da girdi ve bursa da bakım ücreti herşey dahil 28 tl.istanbulda hayat gerçekten pahalı. her bayi, servis pahalı fiyatlarda anlaşmış galiba.
Cbr 125 gerçekten 150 yi görüyor.250 de 170 leri rahat görür diye düşünüyorum.Ama şunuda unutmayın,fabrikadan çıkan her araç aynı olmayabiliyor.5-6 aylık motor kullanıyorum ama yıllardır araba kullanıyorum işim icabı sıfır 10 üzerinde farklı marka arabalara bindim sıfır.aynı anda aynı marka araçları arkadaşlarla beraber teslim aldık ama birbirlerinden farklı performans gösterenler oldu. bu belki imalattan belkide rodajdan kaynaklanıyor olabilir ama birbirlerini tutmuyor motorlarda da böyle olabilir diye düşünüyorum.Mekanik ürünlerde şans faktörünün olduğunu da düşünüyorum.
Ninjaların kendi topiğinde de cbr cılar onlara bukadar sataşıyormu bilmem ama bir yorum çok hoşuma gitti ''cbr 250 ninjayı geçmesini bekleyen yok geçseydi ne olacaktı normalmi karşılanacaktı'' diye motor güçü kadar bir fark var zaten tartışmanın gerçekten anlamı yok.Sadece servis için tercih mi yapılır diye sormayın evet yapılır başına gelen bilir kötü servis sıkıntısını.televizyon çamaşır makinesi vs.vs.hiç servis sıkıntısı yaşamadınız mı bir düşünün.mutlaka hafızalarınızda kötü bir kaç anı vardır.Servis konusu yadsınacak bir konu değil bence.
Aytaç arkadaşımıza da geçmiş olsun.yeni alan alacak arkadaşlara da küpe olsun dikkatli yavaş kullansınlar.
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
224
motorlar ağır 160 kilo 3 kişi bile yüklenip zor götürürler ama garanti olsun diyorsan direksiyon kitli iken bir de disk kilidi tak

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:16 ----------

motorum yarın yani bu saat itibariyle bugün veya cumartesi gelecek demişlerdi heyecandan uyuyamıyorum.ilk motorum chopperdi.ama bunu kullanmak daha kolay geldi bana chopperda denge olayı daha zor motorla birleşemiyorsun bir bütün olamıyorsun yatma olayı olmadığı için dönüşler turlar çok zor cbr gerçekten çok rahat bir motor 125 liğini denemiştim bir kaç kez.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Test etme imkanım oldu. Düşük hızda 1/2 yaptım durmadığım halde motoru 1 e almak zorunda kaldım. Belki şanzıman böyledir bilemem, bunu biraz garipsedim.Bunun dışında 1500 km deydi fazla söze gerek yok tabi...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Yazın daha öncedende gittiğimiz suadiye marmaris cafede artık motosiklet kullanıcılarına %10 indirim yapılmaktaymış.Bizde onların bizlere bu jestlerine karşılık bu pazar sabahı suadiye marmaris cafeye sabah kahvaltısına gidelim dedik.Ama bu sefer sadece cbr250r-ninja250r-gt250r kullanıcıları olarak yapalım ve bütün 250cc kullanıcılarıyla anılarımızı paylaşalım hoş bir pazar sabahı geçirelim.Herkes 250cc kullanıcısı arkadaşlarını davet edebilir.Buluşma noktası saatler cumartesi günü belirlenecektir.Kahvaltı sonrası ufak bi program yaza grup sürüşüyle bir iki tur olabilir


Etkinliği açtım bütün GT250R-CBR250R-Ninja250R kullanıcılarını bekleriz.Herkes 250cc kullanıcısı arkadaşlarını davet edebilir.
http://www.facebook.com/event.php?eid=307976065896806
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
39
motorlar ağır 160 kilo 3 kişi bile yüklenip zor götürürler ama garanti olsun diyorsan direksiyon kitli iken bir de disk kilidi tak

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:16 ----------

motorum yarın yani bu saat itibariyle bugün veya cumartesi gelecek demişlerdi heyecandan uyuyamıyorum.ilk motorum chopperdi.ama bunu kullanmak daha kolay geldi bana chopperda denge olayı daha zor motorla birleşemiyorsun bir bütün olamıyorsun yatma olayı olmadığı için dönüşler turlar çok zor cbr gerçekten çok rahat bir motor 125 liğini denemiştim bir kaç kez.
hayırlı olsun bende cbr 250 alalı 3 gün oldu çok iyi bir tercih bence
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Çözüm olmaz belki ama faydası olur. Bisiklet sporcularının kullandığı altı süngerli pedli taytlar var. Pantolon içine giyilebilir uzun yolculukta. Fiyatlarıda uygun kipalarda bisiklet reyonlarında satılıyor. Ben bir ara bisiklet sporu yaparken kullandım. Rahatsızlık geçene kadar geçici kullanılabilir. Hemde kışın sıcak tutar.

Böyle bi üründen hiç haberim yoktu. İlk Kipa'ya gidişimde alıp deniycem. Bakalım benim sorunu çözecekmi. Teşekkürler

@FELON segmentinin 3 lider motoru aynı buluşmada! İstanbul'da olmak vardı ahhh ahhhh :) Bunu kaçırmazdım o zaman :(
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
motorlar ağır 160 kilo 3 kişi bile yüklenip zor götürürler ama garanti olsun diyorsan direksiyon kitli iken bir de disk kilidi tak
.


O motoru o kadar rahat götürüyorlar ki 5dk'da ne olduğunu anlayamadan çalınmış oluyor.

motoru boşa alıp iki kişi gidon kollarından tutarak götürüyor, yada ön tekerleğin altına kay kay yerleştirip götürüyorlar.

halat kilit + alarm yada alarmlı disk kilidi alın sonradan pişman olmayın.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
@CaptainHakan
Eevet hocam herkesden katılım bekliyoruz.250cc nin tek dostu 250cc :)
Grup sürüşlerinde 125 kullanıcıları yetişmekte sıkıntı çekiyolar 600kullanıcılarıda bize hızlı geliyor :)
sonuç itibariyle herkes 250 olunca grup sürüşü keyfini tam olarak alabiliyoruz. trafiğin yolun durumuna göre 100-120km hıza çıktığımızda oluyor.
kesinlikle güvenlik açısından kimsenin tereddütü olmasın grup sürüşünde uyum içinde kullanıyoruz

Yazın daha öncedende gittiğimiz suadiye marmaris cafede artık motosiklet kullanıcılarına %10 indirim yapılmaktaymış.Bizde onların bizlere bu jestlerine karşılık bu pazar sabahı suadiye marmaris cafeye sabah kahvaltısına gidelim dedik.Ama bu sefer sadece cbr250r-ninja250r-gt250r kullanıcıları olarak yapalım ve bütün 250cc kullanıcılarıyla anılarımızı paylaşalım hoş bir pazar sabahı geçirelim.Herkes 250cc kullanıcısı arkadaşlarını davet edebilir.Buluşma noktası saatler cumartesi günü belirlenecektir.Kahvaltı sonrası ufak bi program yaza grup sürüşüyle bir iki tur olabilir


Etkinliği açtım bütün GT250R-CBR250R-Ninja250R kullanıcılarını bekleriz.Herkes 250cc kullanıcısı arkadaşlarını davet edebilir.
http://www.facebook.com/event.php?eid=307976065896806
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
224
bu pazar 20.11.2011 de bursa gürsu da enduro motor yarışları var ilgilenen arkadaşlara duyurulur.sabah saatlerinden tüm gün boyunca sürecekmiş festival havası içinde bilginize.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
@CaptainHakan
Eevet hocam herkesden katılım bekliyoruz.250cc nin tek dostu 250cc :)
Grup sürüşlerinde 125 kullanıcıları yetişmekte sıkıntı çekiyolar 600kullanıcılarıda bize hızlı geliyor :)
sonuç itibariyle herkes 250 olunca grup sürüşü keyfini tam olarak alabiliyoruz. trafiğin yolun durumuna göre 100-120km hıza çıktığımızda oluyor.
kesinlikle güvenlik açısından kimsenin tereddütü olmasın grup sürüşünde uyum içinde kullanıyoruz

Bol bol fotoğraf bekliyoruz. Sürüş heyecanına kaptırıp fotoğraf çekilmeyi ihmal etmeyin
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
224
alarmlı disk kilidi bunu duymamıştım.hareket edince mi ötmeye başlıyor.halat kilitleride demir makasıyla rahatça kesiyorlarmış kapalı alan şart galiba.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Yazın daha öncedende gittiğimiz suadiye marmaris cafede artık motosiklet kullanıcılarına %10 indirim yapılmaktaymış.Bizde onların bizlere bu jestlerine karşılık bu pazar sabahı suadiye marmaris cafeye sabah kahvaltısına gidelim dedik.Ama bu sefer sadece cbr250r-ninja250r-gt250r kullanıcıları olarak yapalım ve bütün 250cc kullanıcılarıyla anılarımızı paylaşalım hoş bir pazar sabahı geçirelim.Herkes 250cc kullanıcısı arkadaşlarını davet edebilir.Buluşma noktası saatler cumartesi günü belirlenecektir.Kahvaltı sonrası ufak bi program yaza grup sürüşüyle bir iki tur olabilir


Etkinliği açtım bütün GT250R-CBR250R-Ninja250R kullanıcılarını bekleriz.Herkes 250cc kullanıcısı arkadaşlarını davet edebilir.
http://www.facebook.com/event.php?eid=307976065896806


@CaptainHakan
bi tane dslr makina olursa içimizden birinde o zaman görün fotoları :)
 
Katılım
27 Eki 2011
Mesajlar
81
alarmlı disk kilidi bunu duymamıştım.hareket edince mi ötmeye başlıyor.halat kilitleride demir makasıyla rahatça kesiyorlarmış kapalı alan şart galiba.

Alarmlı disk kilidi mevcut, internette ve motor marketlerde satılıyor çok da pahalı değil ama gece koruması için çok sağlıklı değil. Üretici firmalar alarmın sesinin çıkması için küçük bir delik koymuşlar, hırkızlar çalma teşebbüsünde bu deliğe ve çevresine silikon sıkaraktan sesi engelliyorlar.
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
39
Alarmlı disk kilidi mevcut, internette ve motor marketlerde satılıyor çok da pahalı değil ama gece koruması için çok sağlıklı değil. Üretici firmalar alarmın sesinin çıkması için küçük bir delik koymuşlar, hırkızlar çalma teşebbüsünde bu deliğe ve çevresine silikon sıkaraktan sesi engelliyorlar.
alarmlı disk klidi almayın hiç tavsiye etmem hem pahalı kullanışlı değil o paraya daha sağlam klidler var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst