Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Benim için CBR250R'ın son hızının Ninja'nın biraz altında olması hiç mesele olmadı. Zaten yarış amaçlı kullanacak olsam direkt ikinci el fazer alırdım ninja'yla da vakit kaybetmezdim. Bence Honda CBR250R ile 250cc segmentinde Ninja'ya alternatif motor çıkarmak yerine yeni bi kullanıcı kitlesini hedeflemiş. Bakım-onarım masrafları minimum olan, az yakan, şehir içinde arabaların hanzo tutumlarıyla hiç muhatap olmayı gerektirmeyecek derecede her devirde dolu dolu tork veren son hızı da günlük kullanım için gayet yeterli olan, ebatları ve ağırlığı kolay manevra ve park için daha az ama görünümü şehirde insanları dönüp baktıracak kadar güzel olan yeni bir motor segmenti.... Bu yüzden hiç Ninja mı CBR250R mı konusuna takılmadım ben. Zaten CBR250R piyasada olmasaydı da gidip Ninja almazdım. Dolayısyla CC'ler aynı belki ama bu iki motorun hedef kitlesi çok farklı. Ben arabam 200'ün üzerine çıkabilmesine rağmen hiç 160'ı geçmedim. Dolayısıyla arabamla gidebildiğim her yere hız konusuna takılmadan CBR20R'ın 145-150km/h son hızıyla da rahatlıkla gidebilirim. Felon'da durumu kendi açısından çok güzel izah etmiş şu mesajında
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
valla bahsettiğin tıkanma ninja'da 175lerde olmaya başlıyor ama 185'e kadar yolu var. imkanın varsa iki modeli de kullanıp karar ver. iki modelde seni üzmez diye düşünüyorum.

fazer'da çok iyi bir seçim ama alacağın modelin sana getireceği ekstra masraflarıda hesaba kat derim (örnek olarak 600'luk modellerin lastikleri çok pahalı).

2 sini de bi kullanayım inşallah kesin karar vereceğim . ninja nın 175 180 e çıkması hoşuma giden yanı ama fiyat çok abartılı , 2. el almak da kafama yatmıyor bi türlü , cbr ı da tip olarak beğeniyorum ama uzamak istediğim de 150 de kalması kötü . ninjanın motorunu cbr ın kasasına taksak fiyatta cbr fiyatından olsa olmamı :)

fazer da fazla güçlü zapdedemem diye korkuyorum . bi kaç video baktım müthiş bi sesi var öncelikle 98 ps in 4 silindire etkisiyle 260 a kadar yapan var . o beni şimdilik biraz aşar gibi geliyor ki senin de dediğin gibi en basit masrafları bile bana ağır gelebilir . ama ona baktıktan sesi gidişi gördükten sonra 250 cc iyice küçüldü gözümde :mrgreen:

---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 21:59 ----------

Benim için CBR250R'ın son hızının Ninja'nın biraz altında olması hiç mesele olmadı. Zaten yarış amaçlı kullanacak olsam direkt ikinci el fazer alırdım ninja'yla da vakit kaybetmezdim. Bence Honda CBR250R ile 250cc segmentinde Ninja'ya alternatif motor çıkarmak yerine yeni bi kullanıcı kitlesini hedeflemiş. Bakım-onarım masrafları minimum olan, az yakan, şehir içinde arabaların hanzo tutumlarıyla hiç muhatap olmayı gerektirmeyecek derecede her devirde dolu dolu tork veren son hızı da günlük kullanım için gayet yeterli olan, ebatları ve ağırlığı kolay manevra ve park için daha az ama görünümü şehirde insanları dönüp baktıracak kadar güzel olan yeni bir motor segmenti.... Bu yüzden hiç Ninja mı CBR250R mı konusuna takılmadım ben. Zaten CBR250R piyasada olmasaydı da gidip Ninja almazdım. Dolayısyla CC'ler aynı belki ama bu iki motorun hedef kitlesi çok farklı. Ben arabam 200'ün üzerine çıkabilmesine rağmen hiç 160'ı geçmedim. Dolayısıyla arabamla gidebildiğim her yere hız konusuna takılmadan CBR20R'ın 145-150km/h son hızıyla da rahatlıkla gidebilirim. Felon'da durumu kendi açısından çok güzel izah etmiş şu mesajında

söylediklerinde çok haklısın , honda başka bişey yapmaya çalışmış resmen . sonuçta piyasaya sonradan giren honda ve karşında ninja250 modeli var artısını eksisini biliyorsun , isteseler mutlaka hız olarak bi adım önde bi motor siklet üretirlerdi , fiyat artardı büyük ihtimal . onun yerine ucuza mal edip ninja ya yönelen bütün müşterileri görüntü tasarım , yakıt gibi olaylarla kendine çekmeyi planlamış sanırım .
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Benim için CBR250R'ın son hızının Ninja'nın biraz altında olması hiç mesele olmadı. Zaten yarış amaçlı kullanacak olsam direkt ikinci el fazer alırdım ninja'yla da vakit kaybetmezdim. Bence Honda CBR250R ile 250cc segmentinde Ninja'ya alternatif motor çıkarmak yerine yeni bi kullanıcı kitlesini hedeflemiş. Bakım-onarım masrafları minimum olan, az yakan, şehir içinde arabaların hanzo tutumlarıyla hiç muhatap olmayı gerektirmeyecek derecede her devirde dolu dolu tork veren son hızı da günlük kullanım için gayet yeterli olan, ebatları ve ağırlığı kolay manevra ve park için daha az ama görünümü şehirde insanları dönüp baktıracak kadar güzel olan yeni bir motor segmenti.... Bu yüzden hiç Ninja mı CBR250R mı konusuna takılmadım ben. Zaten CBR250R piyasada olmasaydı da gidip Ninja almazdım. Dolayısyla CC'ler aynı belki ama bu iki motorun hedef kitlesi çok farklı. Ben arabam 200'ün üzerine çıkabilmesine rağmen hiç 160'ı geçmedim. Dolayısıyla arabamla gidebildiğim her yere hız konusuna takılmadan CBR20R'ın 145-150km/h son hızıyla da rahatlıkla gidebilirim. Felon'da durumu kendi açısından çok güzel izah etmiş şu mesajında

Hocam çok iyi anlatmışsın...
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaslar son hız konusunda konusmussunuz cbr 125 2009 model 130 km hızı yırtınarak yapıyordu...
cbr 250 de rodaj bıttıkten sonra denedım ızmır aydın otobanında duz de 155 cıvarı kalıyor hafıf egımde 165 cıvarı kalıyor bı kac km lık yokusta bnm motor sırtımda valız gıbı kocaman sırt cantam varken 170 km gördü.

147 de takılıyor dıyenlere aldanmayın verdıgınız paranın hakkını alırsınız. cbr 125 le alakası yok bu motorun :)
cbr 125 le yaptıgım 10bin km den daha zevkllıydı bunun 1000 km rodajı :D
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
2 sini de bi kullanayım inşallah kesin karar vereceğim . ninja nın 175 180 e çıkması hoşuma giden yanı ama fiyat çok abartılı , 2. el almak da kafama yatmıyor bi türlü , cbr ı da tip olarak beğeniyorum ama uzamak istediğim de 150 de kalması kötü . ninjanın motorunu cbr ın kasasına taksak fiyatta cbr fiyatından olsa olmamı :)

fazer da fazla güçlü zapdedemem diye korkuyorum . bi kaç video baktım müthiş bi sesi var öncelikle 98 ps in 4 silindire etkisiyle 260 a kadar yapan var . o beni şimdilik biraz aşar gibi geliyor ki senin de dediğin gibi en basit masrafları bile bana ağır gelebilir . ama ona baktıktan sesi gidişi gördükten sonra 250 cc iyice küçüldü gözümde :mrgreen:



ikinci el ile kafanı yormak istemiyorsan cbr250r al hem için rahat eder hemde motor kullanmanın tadına tekrar varırsın. öyle 147'de kalıyor diye aklını meşgul etme. rodajı düzgünce yaparsın motorunu iyi kullanırsan güzel bir şekilde açılır alet. uzun yolda yaparsın, şehir içinde de rahatça kullanırsın. o motorun gücü seni tatmin edecekir. kaldıki 147'den daha fazlasını yapabilecek bir motor cbr.

bende cbr125'ten ninja'ya geçmiştim. motoru ilk kullandığım gün aldığım tadı anlatamam :) ben ikinci el aldım ninja'yı, sen cbr'ı sıfır almayı düşünüyorsan emin ol 0km'nin tadı başka olur.

fazler'la ilgili olarak, abimde 2003 model 98bg'lik boru şaseli karburatörlü perf egzost ve ara boru takılı bir fazer var. inanılmaz bir motor ve harika bir sesi var...

ancak ben 7500km'lik cbr125 ve üzerine 17bin km'lik ninja tecrübesininden sonra bile o motoru korkarak kullanıyorum. henüz 3'ncu vitesten yukarı çıkmışlığım yok fazer'da.

gazı her açtığında sanki damarlarındaki kan çekiliyor :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
şu meşhur videoyu izleyip duruyorum 5-10 defa felan izlamişimdir bir arkadaşımız yazmış 147 de tıkandığını gördüm almaktan vazgeçtim arkadaşlar videoyu dikkatli izlerseniz eğer 147 yi 5.ci viteste yapıyo yanlışsam söyleyin 6.cı vitese atamaddan yol bitiyo zaten ha neden 6 ya atmadı onuda anlamış değilim motorun 147 de tıkandığı doğr değildir videoları var 160-170 yapan zaten bu motorda amaç son hız olsaydı eminim tek silindir yapmazlardı

motorumu bu gün akşam teslim aldım süper bi motor cbf den sonra canavar gibi

hayırlı olsun hocam motorun kazasız belasız kullanırsın inş.

Benim için CBR250R'ın son hızının Ninja'nın biraz altında olması hiç mesele olmadı. Zaten yarış amaçlı kullanacak olsam direkt ikinci el fazer alırdım ninja'yla da vakit kaybetmezdim. Bence Honda CBR250R ile 250cc segmentinde Ninja'ya alternatif motor çıkarmak yerine yeni bi kullanıcı kitlesini hedeflemiş. Bakım-onarım masrafları minimum olan, az yakan, şehir içinde arabaların hanzo tutumlarıyla hiç muhatap olmayı gerektirmeyecek derecede her devirde dolu dolu tork veren son hızı da günlük kullanım için gayet yeterli olan, ebatları ve ağırlığı kolay manevra ve park için daha az ama görünümü şehirde insanları dönüp baktıracak kadar güzel olan yeni bir motor segmenti.... Bu yüzden hiç Ninja mı CBR250R mı konusuna takılmadım ben. Zaten CBR250R piyasada olmasaydı da gidip Ninja almazdım. Dolayısyla CC'ler aynı belki ama bu iki motorun hedef kitlesi çok farklı. Ben arabam 200'ün üzerine çıkabilmesine rağmen hiç 160'ı geçmedim. Dolayısıyla arabamla gidebildiğim her yere hız konusuna takılmadan CBR20R'ın 145-150km/h son hızıyla da rahatlıkla gidebilirim. Felon'da durumu kendi açısından çok güzel izah etmiş şu mesajında

söylediklerine aynen katılıyorum hocam çok güzel açıklamışsın mevzuyu
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
150 - 155 yapıyo diyen arkadaşlar 2 kişi artçılı bindiğinizde motor kaç yapıyo ? tahminimce 150 bile yapmaz yada yapsada 150 yi motor yırtınarak zorlanarak yapar.

benim ninja almamdaki etken 2 kişi rahat çantalı mantalı 150 yi bırakın rahat 165-170 leri görüyo hatta 2 kişi 175 leri bile gördüm ninja kullanan arkadaşlar bilir
ama cbr250 nin bu performansı bizim için yeterli derseniz eğer ozaman oturulup kawasaki honda tartışması tabiki yapılır...
 
Katılım
27 Eki 2011
Mesajlar
81
HIZ = PARA
4.000 TL = 130 Km
9.000 TL = 150 Km
12.500 TL = 170 Km
16.000 TL = 190 Km
20.000 TL = 210 Km
25.000 TL = 250 Km Nasıl denklem tartışamaya gerek varmı ? :thumleft:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Ben 90 kilo, hanım 63 kilo. Toplam 153 kilo. 160'ı rahat bir şekilde gördüm. Şu motora vurun dedik ama öldürmeyinde.
rahat vurmaz hatta mümkün değil cbr 250 r ile ninjayı kapıştıran video da bile adam motorun imiğini sıktıda 147 ancak gördü. biraz ufak atmak lazım yenmiyor.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
HIZ = PARA
4.000 TL = 130 Km
9.000 TL = 150 Km
12.500 TL = 170 Km
16.000 TL = 190 Km
20.000 TL = 210 Km
25.000 TL = 250 Km Nasıl denklem tartışamaya gerek varmı ? :thumleft:

Motor gücü açısından güzel denklem :bestmt: Ne kadar ekmek o kadar köfte :thumleft: Ama şunu da ilave etmek lazım motor hacmi artıkça motor daha iyi olmuyor. Her motorun kullanım amacı var. Kalite kullanım amacına uygunluk demek zaten. Yani overcloud'un yazdığı gibi "gazı her açtığında sanki damarlarındaki kan çekilmesini istiyosan" CBR250R kalitesiz motor. O zaman rolercoaster üzerinde gidiyormuşcasına adrenalin pompalatan fazer alıcaksın. Param çok diyosan cbr1000RR alıcaksın. Ama motoru daha çok şehir içi kullanıyorum bakım onarım yakıt masrafları düşük olsun ama görüntüsü ve üretim kalitesi de abilerinden geri kalmasın ama gaza bastığım her an her devirde torku yine de hissedeyim ve son hız 150km/h gayet yeterli diyosan Fazer bu özelliklerin çoğunu karşılamaması nedeniyle kalitesiz motor. O zaman Honda CBR250R alıcaksın. Ninja'nın hedef kitlesi de bence 600cc'lik motor alıcam ama param yetmiyor ikinci el motor da almak istemiyorum ucuz hangi alternatifler var son hızın 10-15km/h fazla olması bile benim için çok önemli diyenler.

Verdiğin fiyat listesinde 4000TL olan motor CBR125 sanırım ama onun fiyatı 5500TL diye biliyorum bir de 16000TL olan motor modelini bilemedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Arkadaslar yapmayin,yeni kasa cbr 125 yokus assagi 151 goruyor.Cbr 250 nin duz yolda 160 gorecegini tartismaya gerek yok bence
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
67
160 ı eğer dediğin gibi rahat görüyosa zorlanmadan görüyosa çok iyi bir performans bence...

Bence de bu motorun performansı gayet iyi. Bir de CBR250R ve NİNJA250R arasında "öküz altında buzak arayan" kıyaslamalar yapıyor kimi kardeşler. Bu anlamsız tartışmadan sıyrılmak gerekli, zira iki makine de sınıfının en iyileri. 10-15 km hızlı yavaş gitmenin hiçbir belirleyiciliği yok.
Önemli olan hangisine bindiğin değil hangisini sevdiğin.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bakım onarım masrafları oldukça can acıtıcı motor bence cbr 250 cbf 250 ninja 250 dir. ufak bir düşme sonucu granajlarınız 400 tl den başlıyor. zincir 400 tl km saati 1100 tl sinyal 140 tl depoda bulunan benzin otamatiği 1050 tl arka amartüsör 1500 dolar.
nerde ekonomi

bence bu rakamlar çok astronomik cbr 600 f in çıkma parçası bulunurken cbr 250 nin yada ninjanın çıkması yan sanayisi malesef yok bu motorların parça fiyatları çok pahalı.
bu videodaki adam galiba 150 kg yada yarım gaz gidiyor.http://www.youtube.com/watch?v=IvCarbUP7ZI&feature=player_embedded
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
bakım onarım masrafları oldukça can acıtıcı motor bence cbr 250 cbf 250 ninja 250 dir. ufak bir düşme sonucu granajlarınız 400 tl den başlıyor. zincir 400 tl km saati 1100 tl sinyal 140 tl depoda bulunan benzin otamatiği 1050 tl arka amartüsör 1500 dolar.
nerde ekonomi

bence bu rakamlar çok astronomik cbr 600 f in çıkma parçası bulunurken cbr 250 nin yada ninjanın çıkması yan sanayisi malesef yok bu motorların parça fiyatları çok pahalı.
bu videodaki adam galiba 150 kg yada yarım gaz gidiyor.http://www.youtube.com/watch?v=IvCarbUP7ZI&feature=player_embedded

videoyu tekrar izledim , adam 3. vitesde 9.000 devirde falan vites değiştiriyor bana göre motorun son hızının denendiği bi yerde erken bi değişim olmuş . bu motorun son hızını etkilemiş olabilir mi ? belki daha hızlı hızlansa düşük viteste , parkur bitmeden 155 160 ı görecekti .

---------- Post added at 12:21 ---------- Previous post was at 12:08 ----------

ikinci el ile kafanı yormak istemiyorsan cbr250r al hem için rahat eder hemde motor kullanmanın tadına tekrar varırsın. öyle 147'de kalıyor diye aklını meşgul etme. rodajı düzgünce yaparsın motorunu iyi kullanırsan güzel bir şekilde açılır alet. uzun yolda yaparsın, şehir içinde de rahatça kullanırsın. o motorun gücü seni tatmin edecekir. kaldıki 147'den daha fazlasını yapabilecek bir motor cbr.

bende cbr125'ten ninja'ya geçmiştim. motoru ilk kullandığım gün aldığım tadı anlatamam :) ben ikinci el aldım ninja'yı, sen cbr'ı sıfır almayı düşünüyorsan emin ol 0km'nin tadı başka olur.

fazler'la ilgili olarak, abimde 2003 model 98bg'lik boru şaseli karburatörlü perf egzost ve ara boru takılı bir fazer var. inanılmaz bir motor ve harika bir sesi var...

ancak ben 7500km'lik cbr125 ve üzerine 17bin km'lik ninja tecrübesininden sonra bile o motoru korkarak kullanıyorum. henüz 3'ncu vitesten yukarı çıkmışlığım yok fazer'da.

gazı her açtığında sanki damarlarındaki kan çekiliyor :queen:

son cümle müthi uymuş :) benim babam ben kendimi bildim bileli motosiklet tutkunu , bi sürü 600 cc ve üzeri motorumuz oldu . eskiden çok seyahate çıkardık ama o zamanlar yaş itibariyle hiç kullanma fırsatım olmadı , yalnız bütün dularımı onun arkasında öğrendim :mrgreen:

bi kaç gündür fazer videoları izliyorum artık hiç 250 cc düşünemiyorum hocam . ama nasip denedikten sonra alırım belki yaza doğru bi 250cc . 45.sn den sonra şu sese bak arkadaş ya :)

http://www.youtube.com/watch?v=SgrYRTLxJ6E&feature=related
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
67

CBR250R 5. veteste redline'a girmeden 147 yapmakta. Nerden biliyorum, motor Allahın günü kıçımın altında da oradan biliyorum.
Videodaki herif 6. vitese henüz atmadı motoru. Bu motor zaten 5. viteste 160-170 yapmıyor. Dolayısıyla videoyu yanlış değerlendirmemek lazım. Yine söylüyürum bu sınıf motorların son süratlerine fazla takılmayın.
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
CBR250R 5. veteste redline'a girmeden 147 yapmakta. Nerden biliyorum, motor Allahın günü kıçımın altında da oradan biliyorum.
Videodaki herif 6. vitese henüz atmadı motoru. Bu motor zaten 5. viteste 160-170 yapmıyor. Dolayısıyla videoyu yanlış değerlendirmemek lazım. Yine söylüyürum bu sınıf motorların son süratlerine fazla takılmayın.

aynen hocam bende onu dedim 6.cı vitese atmadı adam
bu arada 11,11,2011 tarihinde a2 ehliyetimi almış bulunmaktayım 1 aydır dosyam elimde bekliyodum :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst