- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 119
Benim için CBR250R'ın son hızının Ninja'nın biraz altında olması hiç mesele olmadı. Zaten yarış amaçlı kullanacak olsam direkt ikinci el fazer alırdım ninja'yla da vakit kaybetmezdim. Bence Honda CBR250R ile 250cc segmentinde Ninja'ya alternatif motor çıkarmak yerine yeni bi kullanıcı kitlesini hedeflemiş. Bakım-onarım masrafları minimum olan, az yakan, şehir içinde arabaların hanzo tutumlarıyla hiç muhatap olmayı gerektirmeyecek derecede her devirde dolu dolu tork veren son hızı da günlük kullanım için gayet yeterli olan, ebatları ve ağırlığı kolay manevra ve park için daha az ama görünümü şehirde insanları dönüp baktıracak kadar güzel olan yeni bir motor segmenti.... Bu yüzden hiç Ninja mı CBR250R mı konusuna takılmadım ben. Zaten CBR250R piyasada olmasaydı da gidip Ninja almazdım. Dolayısyla CC'ler aynı belki ama bu iki motorun hedef kitlesi çok farklı. Ben arabam 200'ün üzerine çıkabilmesine rağmen hiç 160'ı geçmedim. Dolayısıyla arabamla gidebildiğim her yere hız konusuna takılmadan CBR20R'ın 145-150km/h son hızıyla da rahatlıkla gidebilirim. Felon'da durumu kendi açısından çok güzel izah etmiş şu mesajında
Son düzenleme: