Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eki 2011
Mesajlar
81
Dış görünüş göreceli olacağından kişiye kalan bir tercih ama performans ve motor gücü açısından Yzf 125 ile CBR250 arasında tercih edeceğin güçlü motor olmalıdır. Yzf R125 Maksimum gücü 15 beygir CBR250 R 25 beygir. Ninja ile karşılaştırabilirsin ama Ninja biraz pahalı. CBR250R benim gibi hergün bineceksen şehir performansı için alınacak güzel bir motor. Ses dersen yüksek deviri buldumu güzel böğürüyor. Yalnız chopper'den R serilerine geçmek biraz değişiklik olacak. Birde fabrikalar su altında muhtemelen bayilerde yoktur. Biraz beklemen gerekebilir. İkinci elleride motor olmadığından yükselmiştir.
 
Katılım
10 Kas 2011
Mesajlar
12
Dış görünüş göreceli olacağından kişiye kalan bir tercih ama performans ve motor gücü açısından Yzf 125 ile CBR250 arasında tercih edeceğin güçlü motor olmalıdır. Yzf R125 Maksimum gücü 15 beygir CBR250 R 25 beygir. Ninja ile karşılaştırabilirsin ama Ninja biraz pahalı. CBR250R benim gibi hergün bineceksen şehir performansı için alınacak güzel bir motor. Ses dersen yüksek deviri buldumu güzel böğürüyor. Yalnız chopper'den R serilerine geçmek biraz değişiklik olacak. Birde fabrikalar su altında muhtemelen bayilerde yoktur. Biraz beklemen gerekebilir. İkinci elleride motor olmadığından yükselmiştir.

Öncelikle teşekkür ederim; Chopper'dan Racing'e geçmek gibi bir tarz değişikliğine ihtiyacım vardı zaten :) zaten arkadaşlardan kullandığım kadarıyla R' tipi motor tecrübem vardı, açıkçası en başından hoşuma gidiyordu, du bakalım bu tarz değişikliğinin CBR250R'ın çıkışına tekabül etmesi umarım hayırlı olur :) doğrudur performans en önemlisi, aradığım Honda bayii'si de her zaman her rengini edinebileceğimizden dem vurdu, hiç fabrikaların dumurluğundan filan bahsetmedi. Umarım da öyledir :) Şayet öyleyse geriye bir tek bu hafta içi gidip motosikleti almak kalıyor :)
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
:mrgreen:
Öncelikle teşekkür ederim; Chopper'dan Racing'e geçmek gibi bir tarz değişikliğine ihtiyacım vardı zaten :) zaten arkadaşlardan kullandığım kadarıyla R' tipi motor tecrübem vardı, açıkçası en başından hoşuma gidiyordu, du bakalım bu tarz değişikliğinin CBR250R'ın çıkışına tekabül etmesi umarım hayırlı olur :) doğrudur performans en önemlisi, aradığım Honda bayii'si de her zaman her rengini edinebileceğimizden dem vurdu, hiç fabrikaların dumurluğundan filan bahsetmedi. Umarım da öyledir :) Şayet öyleyse geriye bir tek bu hafta içi gidip motosikleti almak kalıyor :)

hadi al da belki istte gelirsin biraz turlarızz:cherry:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
arkadaşlar motoru çalıştırdığınızda ısınmasını bekliyor musunuz
yani normalde 2-3dk beklenmesinde fayda var diye biliyorum motorun sağlığı açısından tüm gece yağ kartere akıyor sabah birden çalıstırıp binilirse tam yağlanma sağlanamaya bilir gibi bilgiler var:D
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
arkadaşlar motoru çalıştırdığınızda ısınmasını bekliyor musunuz
Ben bir 2-3 dakika bekliyorum. Motoru çalıştırıyorum daha sonra motor çalışırken balaklavayı ve kaskı takıyorum ve üzerine oturup eldivenleri giyiyorum bu işleri yaparken zaten 2 dakika falan geçiyor :)
Ayrıca ilk 1-2 km yavaş sürüyorum ani gaz vermiyorum. Çünkü motor soğuk oluyor, sıcaklık göstergesinde 2 km den sonra anca motor sıcaklığı 3 cubuk gösteriyor ondan sonra hızlanıyorum.

Youtube da bir video izlemiştim oradaki adam bayağı üstüne basa basa anlatmıştı mutlaka 2-3 dakika boşta çalıştırın motorunuzu binmeden 1-2 km ani hızlanmayın motor ısınana kadar diye. Ha bir de ilk çalıştırmadan sonra boşta gaz vermenin cok zararlı olduğunu söylüyordu. Çünkü tüm motor parçaları yağsız durumda imiş.
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
39
Öncelikle teşekkür ederim; Chopper'dan Racing'e geçmek gibi bir tarz değişikliğine ihtiyacım vardı zaten :) zaten arkadaşlardan kullandığım kadarıyla R' tipi motor tecrübem vardı, açıkçası en başından hoşuma gidiyordu, du bakalım bu tarz değişikliğinin CBR250R'ın çıkışına tekabül etmesi umarım hayırlı olur :) doğrudur performans en önemlisi, aradığım Honda bayii'si de her zaman her rengini edinebileceğimizden dem vurdu, hiç fabrikaların dumurluğundan filan bahsetmedi. Umarım da öyledir :) Şayet öyleyse geriye bir tek bu hafta içi gidip motosikleti almak kalıyor :)
bende cbr 250 şiparişi verdim bayi bu hafta içi geleceğini söyledi herhangi bi sıkıntı yokmuş bekliyelim bakalım
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
Ben bir 2-3 dakika bekliyorum. Motoru çalıştırıyorum daha sonra motor çalışırken balaklavayı ve kaskı takıyorum ve üzerine oturup eldivenleri giyiyorum bu işleri yaparken zaten 2 dakika falan geçiyor :)
Ayrıca ilk 1-2 km yavaş sürüyorum ani gaz vermiyorum. Çünkü motor soğuk oluyor, sıcaklık göstergesinde 2 km den sonra anca motor sıcaklığı 3 cubuk gösteriyor ondan sonra hızlanıyorum.

Youtube da bir video izlemiştim oradaki adam bayağı üstüne basa basa anlatmıştı mutlaka 2-3 dakika boşta çalıştırın motorunuzu binmeden 1-2 km ani hızlanmayın motor ısınana kadar diye. Ha bir de ilk çalıştırmadan sonra boşta gaz vermenin cok zararlı olduğunu söylüyordu. Çünkü tüm motor parçaları yağsız durumda imiş.

aynen bende aynısını yapıyorum kaskı montu eldiveni giy derken 2 dk geçiyo zaten direk çalıştırıp basıp gitmiyorum
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Ailemiz gitgide genişliyor. Demek ki ileride parça vb. sıkıntılarda yaşamayacağız. Sevindirici. Yeni katılan arkadaşlara hayırlı olsun diyorum.
Selam arkadaşlar, şu aralar motosikletimi değiştirmeyi düşünüyorum. severek bindiğim Chopper'ımdan sonra baştan başa tarz değişikliği olarak yüksek cc 2. el bir super sport düşünüyordum ama sanırım ailemle aynı düşüncede değilim :)) bu da beni cbr 250R'a sevketti. Topic'i araştırdım, motosikletle ilgili deneme tecrübelerim de oldu, gerçekten güzel performans sergiliyor (ah bir de sesi olsa :)) motor oldukça konforlu felan da, bu yeterli değil sanırım. Yeterli heybete sahip değil motor, oturuş açısının touring gibi olmasındanmıdır bilemedim. Kasa olarak güzel tasarlanmış ama oldukça küçük, geçenlerde de YZF 125 inceleme imkanım oldu. O motosiklet kasa olarak daha iri ve daha yakışıklı bir motor. Hem altımda küçük de durmuyor, bilemedim işte aklımı çeldi gibi. İki motosikletin kıyaslamasını yapabiliyorum elbet CBR250R benim içinde daha makbül geliyor da, bilemiyorum bir de sizlere danışayım dedim. Saygılar.
YZF125 ile kıyaslanacak motor CBR250R değil de ancak CBR125R olabilir. Tip olarak neredeyse CBR250R ile aynı bu motor hem de yarı fiyatına. CBR250R en fazla 145-150km/saat yapıyor. CBR125R en fazla 120km/h yapıyor diye biliyorum. Tabi ki hızlanmaları farklı. CBR250R 100km'ye 8 saniyede ulaşıyor. Diğeri en azından 11saniyeyi buluyordur diye tahmin ediyorum. Bir de CBR125R'da debriyaj hissiz çalışıyormuş ve biraz titreşim problemi varmış diye internette gördüğüm videolardan biliyorum. Bu problemler CBR250R ile halledilmiş. Ama belki yeni CBR125R'larda da bu problemler halledilmiş olabilir. Aslında ben de merak ediyorum çünkü kardeşim CBR125R almayı düşünüyor. Sonuçta Yamaha'da Honda'da iyi motorlar. Ama Chopper'dan sonra racing tarzı motoru oturuş pozisyonu açısından epey rahatsız edici bulabilirsin. Bunu da göz önünde bulundur. Şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
öncelikle herkesin geçmiş bayramı kutlu olsun :)
hocam cok doğru söylüyorsun ama dediklerin kaç para tutar :D
bide 1 depo ile 315 km gittim daha giderdi ama yolda kalmak istemedim çünki çok az kaldı benzin ama biraz fazla yakıyo sanki banamı öyle geliyo yoksa?

Depo 13 litre, çok az kaldı benzin dediğin de yarım litre kadar olsa 12.5 litreyle 315 km gitmiş ol. 1 litreyle 25.2 km yapar. Ben 125'le çok aşırı sıkınca 1 litreyle 26 km'ye kadar yükseltmeyi başarmıştım yakıt tüketimini:) Karışık kullandımda da 1 litreyle ~30km falan gidiyor. Dolayısıyla çok geldi diyemem senin 250'nin tüketimi.
 
Katılım
27 Eki 2011
Mesajlar
81
2 Yıl tın tın CBF 150 kullandıktan sonra CBR250'liğe terettüt ederek geçtim ama otobanda rüzgar siperliğinin altına girip motora boylu boyunca yatıp gazı verince motor kullandığımın farkına vardım. Nasıl bir hisse bu bağımlılık yaptı. Racing'te hayat varmış... :queen:
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Selam arkadaslar, hepinizin gecmis bayrami kutlu olsun.
Bayram tatilimi bir hafta daha uzattim, yaklasik iki haftadir motorsuzum ve motorumu cok ozledim :(
Rodaj yarim kaldi, umarim bir sorun olmaz degil mi?
 
Katılım
10 Kas 2011
Mesajlar
12
:mrgreen:

hadi al da belki istte gelirsin biraz turlarızz:cherry:

Baktım direksiyonu nereye çevirirsen oraya gidiyor her türlü, gelirim neden gelmeyim ^^ gerçi yollar çok buzlu şuan :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

Ailemiz gitgide genişliyor. Demek ki ileride parça vb. sıkıntılarda yaşamayacağız. Sevindirici. Yeni katılan arkadaşlara hayırlı olsun diyorum.

YZF125 ile kıyaslanacak motor CBR250R değil de ancak CBR125R olabilir. Tip olarak neredeyse CBR250R ile aynı bu motor hem de yarı fiyatına. CBR250R en fazla 145-150km/saat yapıyor. CBR125R en fazla 120km/h yapıyor diye biliyorum. Tabi ki hızlanmaları farklı. CBR250R 100km'ye 8 saniyede ulaşıyor. Diğeri en azından 11saniyeyi buluyordur diye tahmin ediyorum. Bir de CBR125R'da debriyaj hissiz çalışıyormuş ve biraz titreşim problemi varmış diye internette gördüğüm videolardan biliyorum. Bu problemler CBR250R ile halledilmiş. Ama belki yeni CBR125R'larda da bu problemler halledilmiş olabilir. Aslında ben de merak ediyorum çünkü kardeşim CBR125R almayı düşünüyor. Sonuçta Yamaha'da Honda'da iyi motorlar. Ama Chopper'dan sonra racing tarzı motoru oturuş pozisyonu açısından epey rahatsız edici bulabilirsin. Bunu da göz önünde bulundur. Şimdiden hayırlı olsun

Çok teşekkür ederim; hâliyle oturuş olarak biraz zorlanacağım bu kesin, Chopper'da neredeyse bağdaş kuruyordum:D Onda da alışma süreci geçirmiştim tıpkı bunda da olacağı gibi :) yeni kasa CBR 125R'ı o kadar da tavsiye etmiyorlar, kullanma imkanım oldu hatta siparişini vermiştim bir zamanlar, allahtan o ay içerisinde CBR 125R getirmediler ben de vazgeçtim :) Zaten orada çalışan diyaloğumun iyi olduğu bi eleman olanca azmiyle 250R tavsiye etti, yüksek CC motorları kesinlikle aratmaz dedi. Bunun üzerine fikrimi ondan yana temellendirmiştim zaten de, bi arkadaştaki CBR250R'dan saptadığım kadarıyla altımda çok komik durdu ^^ Her ne kadar benim kollarımın uzunluğunun da etkisi olsada, benim altımdayken sport touring'in küçük modellerinden biri gibi duruyor :) bu da acı bir gerçek :D (195 cm'im)
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
Ailemiz gitgide genişliyor. Demek ki ileride parça vb. sıkıntılarda yaşamayacağız. Sevindirici. Yeni katılan arkadaşlara hayırlı olsun diyorum.

YZF125 ile kıyaslanacak motor CBR250R değil de ancak CBR125R olabilir. Tip olarak neredeyse CBR250R ile aynı bu motor hem de yarı fiyatına. CBR250R en fazla 145-150km/saat yapıyor. CBR125R en fazla 120km/h yapıyor diye biliyorum. Tabi ki hızlanmaları farklı. CBR250R 100km'ye 8 saniyede ulaşıyor. Diğeri en azından 11saniyeyi buluyordur diye tahmin ediyorum. Bir de CBR125R'da debriyaj hissiz çalışıyormuş ve biraz titreşim problemi varmış diye internette gördüğüm videolardan biliyorum. Bu problemler CBR250R ile halledilmiş. Ama belki yeni CBR125R'larda da bu problemler halledilmiş olabilir. Aslında ben de merak ediyorum çünkü kardeşim CBR125R almayı düşünüyor. Sonuçta Yamaha'da Honda'da iyi motorlar. Ama Chopper'dan sonra racing tarzı motoru oturuş pozisyonu açısından epey rahatsız edici bulabilirsin. Bunu da göz önünde bulundur. Şimdiden hayırlı olsun

abicim yok öyle 140/150 km/s valla cesaretin varsa bu motorun 160/175 leri rahat gördüğünü görürsün o dediğin hızları bayır yukarı giderken yapıyor valla ne diyeyim ben bu motoru aldığımdan dolayı çok memnunum bu motor çok güzel havalar ısınsa da rahat rahat gezsem of ooofff

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

:):)
Baktım direksiyonu nereye çevirirsen oraya gidiyor her türlü, gelirim neden gelmeyim ^^ gerçi yollar çok buzlu şuan :D


yahu ne zaman istersen havalar ısınsın gel ben beklerim seni dostum başımla beraber
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst