Arkadaşlar motorlar gelince sesi güzelleştirmek için ne yapabiliriz?
Bir bildiği olan var mı acaba?
bu motora uygun performans egzoz üretiliyor mudur?
Birinci sayfada bikaç tane video var onlara bakabilirsin.( http://www.motosiklet.net/forum/mot...del-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html ) Tabiki ilerleyen zamanlarda devil ve yoshi'de performans egzsosu çıkaracaktır diye düşünüyorum.
evet videolarda egzozlar var fakat nasıl ce nereden satın alacağız onu bilmiyorum. bir de bu egzozları takmak için tadilat gerekir mi motora?
motukurt abi dediğin motorlar bugun gemiyle gelecekti ben 1 hafta once soylemiştim hatırlıyosan
pazatesi gunu gormek isteyenler showroom lara gidebilir ama acele sedin neredeyse hepsi sahipli. Alanlara hayırlı olsun yorumları bekliyoruz.
bu site bilgi paylaşım sitesi biz bildigimizi koyarken bilmediğimizi de ögrenicez
mrb arkadaşlar
ben cbf 150 almak için bayiiye kapora verdim ama halaa kafam çok karışık cbr250r mi alsam diye düşünüyorum.ben çanakkale de ikamet ediyorum genellikle şehir içi kullanıcam bazende şehir dışına çıkarım tabiki hafta sonları ASSOS falan turlarım.
sizler daha tecrübeli arkadaşlar olarak bana hsngisini önerirsiniz ve neden inide açoıklarsanız sevinirim.
şunu belirtmeyi unuttumdu..motor alma konusunda maddi sorunum yok ama çok kullanacağım için yakıt önemli tabiki benim için.
fikirlerinizi bekliyorum.
saygılarımla hoşcakalın
Allah kazasız cezasız sürüşler nasip etsin.
Ercan MALERİ.
Not:ÇANAKKALE ye şehitliklerimize ve cıvarına gezmeye gelmek isteyen arkadaşlar fesbuk tan ismimden bena ulaşabilirler yardımcı olurum.
Hayatı rutin insanlardan farklı algılıyan,özgürlüğü motor üstünde yüzüne vuran rüzgarda yaşayan kişilik sahibi genç kardeşlerim,Lütfen bir düşünün.... ! Bu sitede ne ingiliz ler le ,ne fransız lar la nede başka bir milletle yazışıyoruz. sadece biz bize görüşmüyormuyuz...? peki biz bize görüşüyorsak İngilizce veya başka bir dille isim veya imza kullanmak niye ? sizi o isim veya imza ile gören kişinin sizin kültürlü bir kişi olduğunuz kanısınamı varacağını zannediyorsunuz?ben iki yabancı dilde tercüme yapacak kadar hakim bir kardeşiniz olarak hiç bir milletin bu kadar diline saygısızlık ettiğini görmediğimi utanarak söylemek zorundayım.. GENÇ ARKADAŞ..! MİLLETİ OLMAYAN VATAN.DİLİ OLMAYAN MİLLET OLMAZ. DİLİMİZE , DOLAYISIYLA GELECEĞİNE LÜTFEN SAHİP ÇIK.











motorların şekli ve çizgileri güzel ama boyut olarak küçük gördüm ninjaya ve hyoya kıyasla:farao:tekerlekleri falan göz doldurmuyor bilhassa ön tekerlekler:farao:
mrb arkadaşlar
ben cbf 150 almak için bayiiye kapora verdim ama halaa kafam çok karışık cbr250r mi alsam diye düşünüyorum.ben çanakkale de ikamet ediyorum genellikle şehir içi kullanıcam bazende şehir dışına çıkarım tabiki hafta sonları ASSOS falan turlarım.
sizler daha tecrübeli arkadaşlar olarak bana hsngisini önerirsiniz ve neden inide açoıklarsanız sevinirim.
şunu belirtmeyi unuttumdu..motor alma konusunda maddi sorunum yok ama çok kullanacağım için yakıt önemli tabiki benim için.
fikirlerinizi bekliyorum.
saygılarımla hoşcakalın
Allah kazasız cezasız sürüşler nasip etsin.
Ercan MALERİ.
Not:ÇANAKKALE ye şehitliklerimize ve cıvarına gezmeye gelmek isteyen arkadaşlar fesbuk tan ismimden bena ulaşabilirler yardımcı olurum.
Forumda dikatimi çeken özellikle genç arkadaşların boyutlara çok takılıp acaba motorun üzerinde nasıl dururum düşüncesinin motoru seçerken 1. kıstas olarak almaları ve teknik detaylardan bi hayli habersiz ve bilgisiz olmasır:
Bide seçilen modelden beklentide pek ayakların yere basmaması yani 8.800 e motor alıp 27.000 - 30.000 liralık R6 gibi bişey beklemeleriale:
Neyseki motordan beklenti konusunda ne istediğini bilen ve bu modelle gerçekten ilgilenen arkadaşlar için fuarda çektiğim fotoları üşenmeyip yüklüyorum
Nette Tek arkadaşımın görüşlerine tamamiyle katılıyorum benim içinde az ses çıkaran eksoz makbuldür.Çok doğru bir teşhis koymuşsunuz tebrik ederim.
İnsan alacağı şeyin ne olduğunu neye para vereceğini, daha doğrusu neye ihtiyacı olduğunu bilmeli.
Bence genelde şehir içi kullanılacak ara sıra uzun yolda sürücüsünü yormayacak kaba boyutlara sahip olmayan çevik hareketlerde bulunabilecek ekonomik, kaba saba ve en önemlisi sesi çıkmıyan bir motor listeyene CBR 250R biçilmiş kaftan. Ben sessizlik taraftayım. neden millet sesi çıksın ister anlayamadım.
Bu arada alanya ve muğla bayilerini aradım. Mayısa kadar bize gelecek motor yok dediler.