Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
104
Arkadaşlar motorlar gelince sesi güzelleştirmek için ne yapabiliriz?
Bir bildiği olan var mı acaba?
bu motora uygun performans egzoz üretiliyor mudur?
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
104
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
evet videolarda egzozlar var fakat nasıl ce nereden satın alacağız onu bilmiyorum. bir de bu egzozları takmak için tadilat gerekir mi motora?

Yakın zamanda gelmesi zor motosikletin kendisi bile gelemedi daha :) Biraz zaman geçmesi gerekecek en azından 6 ay diye tahmin edebilirim ama bu sadece tahmin dahada uzun sürebilir. Sök tak dışında bir Tadilat gerekeceğini düşünmüyorum motosiklete özel yapılırsa (CBR250R) fakat sen tutar başka egsoz uydurmaya çalışırsan o zaman gerekebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
7
motukurt abi dediğin motorlar bugun gemiyle gelecekti ben 1 hafta once soylemiştim hatırlıyosan
pazatesi gunu gormek isteyenler showroom lara gidebilir ama acele sedin neredeyse hepsi sahipli. Alanlara hayırlı olsun yorumları bekliyoruz.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Caner 85

motukurt abi dediğin motorlar bugun gemiyle gelecekti ben 1 hafta once soylemiştim hatırlıyosan
pazatesi gunu gormek isteyenler showroom lara gidebilir ama acele sedin neredeyse hepsi sahipli. Alanlara hayırlı olsun yorumları bekliyoruz.

Doğru sen bir hafta önce söylemiştin . Galiba istihbaratın doğru çıkacak hadi hayırlısı..
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
mrb arkadaşlar
ben cbf 150 almak için bayiiye kapora verdim ama halaa kafam çok karışık cbr250r mi alsam diye düşünüyorum.ben çanakkale de ikamet ediyorum genellikle şehir içi kullanıcam bazende şehir dışına çıkarım tabiki hafta sonları ASSOS falan turlarım.
sizler daha tecrübeli arkadaşlar olarak bana hsngisini önerirsiniz ve neden inide açoıklarsanız sevinirim.
şunu belirtmeyi unuttumdu..motor alma konusunda maddi sorunum yok ama çok kullanacağım için yakıt önemli tabiki benim için.
fikirlerinizi bekliyorum.
saygılarımla hoşcakalın
Allah kazasız cezasız sürüşler nasip etsin.
Ercan MALERİ.
Not:ÇANAKKALE ye şehitliklerimize ve cıvarına gezmeye gelmek isteyen arkadaşlar fesbuk tan ismimden bena ulaşabilirler yardımcı olurum.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
bu site bilgi paylaşım sitesi biz bildigimizi koyarken bilmediğimizi de ögrenicez

Ama sen "silindir başına düşen devir" gibi bir anlayışı sana hatalı olduğunu söylememize rağmen devam ettiriyorsun?

İnsan bildiğini sandığı bir şeyi öğrenemez ve sen bu konuda gerçekte yanlış olanı doğru olarak bildiğini sanıyorsun.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
mrb arkadaşlar
ben cbf 150 almak için bayiiye kapora verdim ama halaa kafam çok karışık cbr250r mi alsam diye düşünüyorum.ben çanakkale de ikamet ediyorum genellikle şehir içi kullanıcam bazende şehir dışına çıkarım tabiki hafta sonları ASSOS falan turlarım.
sizler daha tecrübeli arkadaşlar olarak bana hsngisini önerirsiniz ve neden inide açoıklarsanız sevinirim.
şunu belirtmeyi unuttumdu..motor alma konusunda maddi sorunum yok ama çok kullanacağım için yakıt önemli tabiki benim için.
fikirlerinizi bekliyorum.
saygılarımla hoşcakalın
Allah kazasız cezasız sürüşler nasip etsin.
Ercan MALERİ.
Not:ÇANAKKALE ye şehitliklerimize ve cıvarına gezmeye gelmek isteyen arkadaşlar fesbuk tan ismimden bena ulaşabilirler yardımcı olurum.

Sevgili Ercan öncelikle forumu baştan sona okumanı öneririm. Eklenmiş olan çok güzel resimlerde var içine sinerse şiddetle bunu almanı öneririm. Yakıt konusunda ise 100 km'de cbfye göre yarım litre daha fazla yakar diye tahmin ediyorum. Bir kaç güne kadar bayilere gelecek, o zaman alan arkadaşlardan daha iyi bilgiler alabiliriz. Zaten sitede ilk alacak olan motokurt abi, oda o degerli bilgilerini bizimle paylaşmaktan mutluluk duyacaktır.:cat:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Dil bir bayraktır ,bayrağına sahip çık

Hayatı rutin insanlardan farklı algılıyan,özgürlüğü motor üstünde yüzüne vuran rüzgarda yaşayan kişilik sahibi genç kardeşlerim,Lütfen bir düşünün.... ! Bu sitede ne ingiliz ler le ,ne fransız lar la nede başka bir milletle yazışıyoruz. sadece biz bize görüşmüyormuyuz...? peki biz bize görüşüyorsak İngilizce veya başka bir dille isim veya imza kullanmak niye ? sizi o isim veya imza ile gören kişinin sizin kültürlü bir kişi olduğunuz kanısınamı varacağını zannediyorsunuz?ben iki yabancı dilde tercüme yapacak kadar hakim bir kardeşiniz olarak hiç bir milletin bu kadar diline saygısızlık ettiğini görmediğimi utanarak söylemek zorundayım.. GENÇ ARKADAŞ..! MİLLETİ OLMAYAN VATAN.DİLİ OLMAYAN MİLLET OLMAZ. DİLİMİZE , DOLAYISIYLA GELECEĞİNE LÜTFEN SAHİP ÇIK.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------

Hayatı rutin insanlardan farklı algılıyan,özgürlüğü motor üstünde yüzüne vuran rüzgarda yaşayan kişilik sahibi genç kardeşlerim,Lütfen bir düşünün.... ! Bu sitede ne ingiliz ler le ,ne fransız lar la nede başka bir milletle yazışıyoruz. sadece biz bize görüşmüyormuyuz...? peki biz bize görüşüyorsak İngilizce veya başka bir dille isim veya imza kullanmak niye ? sizi o isim veya imza ile gören kişinin sizin kültürlü bir kişi olduğunuz kanısınamı varacağını zannediyorsunuz?ben iki yabancı dilde tercüme yapacak kadar hakim bir kardeşiniz olarak hiç bir milletin bu kadar diline saygısızlık ettiğini görmediğimi utanarak söylemek zorundayım.. GENÇ ARKADAŞ..! MİLLETİ OLMAYAN VATAN.DİLİ OLMAYAN MİLLET OLMAZ. DİLİMİZE , DOLAYISIYLA GELECEĞİNE LÜTFEN SAHİP ÇIK.

Diline, dolayısyla kendine saygı duymayan bir millete, sen saygı duyarmısın.?
Senin saygıdeğer bulmadığın bir Millete kimsenin saygı duymasını bekleme...
Diline ,milletine saygı duyulmuyorsa suçu sağda solda arama suç diline hor bakan aşağılayan sende :farao:
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
Motokurt üstadım, abim.. yaşça benden büyük olduğunu düşünerekten abim dememin uygun olucağını düşünüyorum.. Konuyu biraz dağıtıcagız ama bende insanların kendilerine seçtikleri üyelik isimlerinin ya da imzaların Türkçe' mize nasıl zarar verdiğini anlamıyorum?? Buradaki üyelik ismi Türkçe olupta yazı yazmayı bilmeyen insanlar kadar zarar veriyor muyuz acaba?? Benimde üyelik ismim Türkçe değil ama dilimi elimden geldiğince düzgün kullanmaya çalışıyorum.. Bırakın insanlar özdeşleşmek istedikleri, sevdikleri kişilerin ya da figürlerin isimlerini kullansınlar, bundan kimseye zarar gelmez.. tabi geri kalan hayatında dilini düzgün kullandıkça.. Ayrıca kendilerine özel isim gibi üyelik isimlerini kullanan ya da kullanmak isteyen kişileri soyutlucagız mı yoksa git yeni bi isim bul gel mi diyecegiz?? Örnek Kamikaze.. özel bi isim, türkçeleştiremeyiz.. Tanrının rüzgarı olarak aptal çeviri yapabiliriz.. peki bundan kim ne anladı??

konuya dönersek bu pazartesi ya da haftaiçi motorlar bayilerin eline ulaşıcakmış.. Ama bir coğu çoktan satılmış durumda dediler..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Forumda dikatimi çeken özellikle genç arkadaşların boyutlara çok takılıp acaba motorun üzerinde nasıl dururum düşüncesinin motoru seçerken 1. kıstas olarak almaları ve teknik detaylardan bi hayli habersiz ve bilgisiz olması:pr:

Bide seçilen modelden beklentide pek ayakların yere basmaması yani 8.800 e motor alıp 27.000 - 30.000 liralık R6 gibi bişey beklemeleri:pale:

Neyseki motordan beklenti konusunda ne istediğini bilen ve bu modelle gerçekten ilgilenen arkadaşlar için fuarda çektiğim fotoları üşenmeyip yüklüyorum

Boyut konusu çok konuşuldu. yinede kıstas yapılabilmesi için üzerindekilerin boyunu belirtiyim:)

Ben 1.81 im bu manken arkadaş benden bariz uzundu ve 1.86-1.87 civarı bişeydi



Uploaded with ImageShack.us

CBR125 in üzerindeki ise 185 civarı falandı



Uploaded with ImageShack.us

Bu japon hondanın fuardaki türkiye yetkililerinden biriydi sanırım. boyuda 1.72.175 arsı bişeydi. diğerleriyle pek ilgilenmeyip 250 liğin üstünden pek inmedi. 250 cc segmentinden beklentilerin yüksek olduğu anlaşılıyo tavırından



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Bunlarda diğer fotolar..



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Beklentileri çok yüksek tutmamakta fayda var.. Fiyatı ve segmenti belli bir makine sonuçta..Ben göstergeleri digital ve fiyatı aynı olsa kesinlikle Kawasaki derdim..
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Bu kadar zamandır muhabbeti dönüyor bu motosikletin de ilk kez inceleme fırsatı buldum. O egsoz ne öyle allah aşkına. Şaka mı bu ?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
motorların şekli ve çizgileri güzel ama boyut olarak küçük gördüm ninjaya ve hyoya kıyasla:farao:tekerlekleri falan göz doldurmuyor bilhassa ön tekerlekler:farao:

Göz yanılması olmuş sanırım, teknik detayları verelim ki insanları burada okuduklarından dolayı yanlış yönlendirmeyelim :

Uzunluk/Genişlik/Yükseklik

HONDA CBR250R :
2,030 x 709.5 x 1,127 mm

KAWASAKİ Ninja250R :
2,085 x 715 x 1,115 mm

Yani yeni CBR250R, Ninja'dan 5,5 cm kısa, 5,5 cm geniş ve 12 cm yüksek.

Ayrıca 3 makinanın da ön tekerlek ölçüleri aynı "110/70/17" olmakla beraber, Ninja'da arka lastik 130'luk, Honda'da 140'lık, Hyo'da 150'lik kullanılmıştır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:01 ----------

mrb arkadaşlar
ben cbf 150 almak için bayiiye kapora verdim ama halaa kafam çok karışık cbr250r mi alsam diye düşünüyorum.ben çanakkale de ikamet ediyorum genellikle şehir içi kullanıcam bazende şehir dışına çıkarım tabiki hafta sonları ASSOS falan turlarım.
sizler daha tecrübeli arkadaşlar olarak bana hsngisini önerirsiniz ve neden inide açoıklarsanız sevinirim.
şunu belirtmeyi unuttumdu..motor alma konusunda maddi sorunum yok ama çok kullanacağım için yakıt önemli tabiki benim için.
fikirlerinizi bekliyorum.
saygılarımla hoşcakalın
Allah kazasız cezasız sürüşler nasip etsin.
Ercan MALERİ.
Not:ÇANAKKALE ye şehitliklerimize ve cıvarına gezmeye gelmek isteyen arkadaşlar fesbuk tan ismimden bena ulaşabilirler yardımcı olurum.

Eğer imkanın varsa ben senin yerinde olsam kesinlikle 250'lik tercih ederdim.
CBF150 ile 110 km/h süratte gitmek için çevireceğin devir ve kullanacağın enerjiyle, CBR250R ile aynı süratte gitmek için harcayacağın efor çok daha az olacaktır. Bu da motor ömrü/yıpranmasına direkt bir etken olmakla beraber, yakıt konusunda da ekonomi sağlayacaktır.
Ayrıca 250cc bir motosikletin ivmelenmesi, tehlikelerden kaçış süresi ve belli bir süratten sonra sollamalardaki avantajı da göz ardı edilemez. Bu da uzun yolda daha güvenli bir sürüş demektir.
Görsellik olarak zaten konuşmaya bile gerek duymuyorum.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
85
Forumda dikatimi çeken özellikle genç arkadaşların boyutlara çok takılıp acaba motorun üzerinde nasıl dururum düşüncesinin motoru seçerken 1. kıstas olarak almaları ve teknik detaylardan bi hayli habersiz ve bilgisiz olması:pr:

Bide seçilen modelden beklentide pek ayakların yere basmaması yani 8.800 e motor alıp 27.000 - 30.000 liralık R6 gibi bişey beklemeleri:pale:

Neyseki motordan beklenti konusunda ne istediğini bilen ve bu modelle gerçekten ilgilenen arkadaşlar için fuarda çektiğim fotoları üşenmeyip yüklüyorum

Çok doğru bir teşhis koymuşsunuz tebrik ederim.

İnsan alacağı şeyin ne olduğunu neye para vereceğini, daha doğrusu neye ihtiyacı olduğunu bilmeli.

Bence genelde şehir içi kullanılacak ara sıra uzun yolda sürücüsünü yormayacak kaba boyutlara sahip olmayan çevik hareketlerde bulunabilecek ekonomik, kaba saba ve en önemlisi sesi çıkmıyan bir motor listeyene CBR 250R biçilmiş kaftan. Ben sessizlik taraftayım. neden millet sesi çıksın ister anlayamadım.

Bu arada alanya ve muğla bayilerini aradım. Mayısa kadar bize gelecek motor yok dediler.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Çok doğru bir teşhis koymuşsunuz tebrik ederim.

İnsan alacağı şeyin ne olduğunu neye para vereceğini, daha doğrusu neye ihtiyacı olduğunu bilmeli.

Bence genelde şehir içi kullanılacak ara sıra uzun yolda sürücüsünü yormayacak kaba boyutlara sahip olmayan çevik hareketlerde bulunabilecek ekonomik, kaba saba ve en önemlisi sesi çıkmıyan bir motor listeyene CBR 250R biçilmiş kaftan. Ben sessizlik taraftayım. neden millet sesi çıksın ister anlayamadım.

Bu arada alanya ve muğla bayilerini aradım. Mayısa kadar bize gelecek motor yok dediler.
Nette Tek arkadaşımın görüşlerine tamamiyle katılıyorum benim içinde az ses çıkaran eksoz makbuldür.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
Sipariş verip de motorunu teslim alan var mı ilk partiden?..
Bir çok bayiyi aradım. İkinci parti teslimi için mayıs ortası diyorlar.
Ne kadar güvenilir sizce, gelir mi gerçekten verdikleri tarihte 2. parti?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst