Motor hakkında yapılan eleştirilerin büyük çoğunluğu tahmin üzerine kurulu. Bu yönden bakınca çok da dikkate alınması saçma bence. Yani sonuç olarak tek silindir olması eleştiriliyor ama 600 cc'lik endurolar var tek silindir. Benim bugüne kadar takip edip anlayabildiğim her motor tarzının kendi içinde artıları ve eksileri var. Boxer içinde bu böyle, sıralı silindir içinde böyle, tek silindir içinde böyle. Konumuz olan 250r'nin farkı ise kendi içinde patentli yeni teknolojiklerle birlikte gelmesi. Bu yönden bakınca şimdi yeni kasa, yeni teknoloji, sorunsuz bir model tercih edenler Cbr250 alacak, kaslı olsun diyenler yine s&t alacak, markaya/modele sempatisi olanlar ise 250 ninja. Asıl piyasa Ninja'nında kasası yenilendiğinde karışacak. Muhtemelen o zaman sürekli olarak ninja mı? honda mı? diye burada tartışıyor olacağız. Ama şu zaman için bence Cbr250 oldukça mantıklı bir tercih. Tek çekincem şu an için herkesin dile getirdiği ve bayilerinde yarım ağız konuşarak destekledikleri arkadan gelecek zam korkusu, zira ben biraz daha para biriktiriyim, üstünü kredi ile kaparım diye düşünenlerdendim
