- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 341
- Konu Yazar
- #141
Arkadaşlar merhaba.. Ben aranızda daha yeniyim hatta ik mesajım)
Bu güzel motoru fuarda görüp aşık oldum diyebilirim.. Bugüne kadar hep arkadaşlarımın motorlarını kullanmıştım öğrenebilmek için,ehliyetimi de alınca artık bir motor sahibi olmaya karar verdim.. Fazla hızdan korktuğum için ninja 250 almayı düşünürken fuarda bütün fikrim değişti.. Fiyat açısından da ninja artık geride kalacak bence..
Estetik ve kalite açısından muhteşem bir motor olmuş.. Şahsen ben en çok depo kısmını beğendim.. Abs henüz Türkiye'ye getirlmiyor fiyat farkından dolayı talep olmuyormuş.. Efe hondaya sipariş verdim siyahından.. Şu an 2.sıradayım düşünenler bir an önce gidip siparişlerini versinler derim![]()
teslim tarihi olarak ne denildi?