Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
abs'li versiyonda aynı zamanda kombine fren sistemide bulunuyormuş.türkiyede satılanda yok.bence türkiyeye hepsi gelir ama ilerleyen senelerde.diğer renklerde gelir.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Uzun zamandır bir başlangıç motoru arıyorum ve çoğu forumu takip ediyorum, en kafama yatan GT 250 R idi ama CBR 250 R gördükten sonra fikrim değişti, fiyatını duyduktan sonra da daha bir ısındım. CBR 250 R her şeyiyle ideal bir motor gibi görünüyor. Görünüş, kalite, oturuş pozisyonu, yakıtı bakımında çok iyi. Turuncu rengi sevmediğim halde ilk sayfalardaki turuncu 125 R gözüme çok güzel gözüktü. Bu fiyata böyle bir motor varken ninja 250 R ve GT 250 R nin pabucu dama atılır gibi :p Özellikle 600 cc de yakıt konusunda sıkıntı çekenler için ideal motor olabilir. Kullanan kullanıcıların objektif yorumlarını da okuduğumuzda kararım daha da kesinleşecek . :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
32
arkadaşlar bu motorun torku ninja'ya göre çok az iyi ve daha düşük devirde veriyor. sizce 0-100'e kadar ninjayla yan yana gidebilir mi. daha sonrasında ninja alabilir bişey diyemem ama zaten bu tip motorlarda 150'den sonrası gereksiz.
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Umarım diğer renklerde bir an evvel gelir:)

2011-honda-cbr250r-babyblade-250cc-6.jpg


2011-honda-cbr250r-babyblade-250cc-22.jpg


2011-honda-cbr250r-babyblade-250cc-23.jpg



2011-honda-cbr250r-babyblade-250cc-37.jpg


2011-honda-cbr250r-babyblade-250cc-36.jpg


2011-honda-cbr250r-babyblade-250cc-17.jpg


2011-honda-cbr250r-babyblade-250cc-21.jpg


Honda-CBR250R-Mugen.jpg
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
kırmızı yanıyor bee :) fuarda üstüne bindim oturuşu falan çok güzel kısmetse yazın almayı düşündüğüm bir motor şimdilik innova işimi görüyor çok şükür ama bu motor çok güzel.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
Uzun zamandır bir başlangıç motoru arıyorum ve çoğu forumu takip ediyorum, en kafama yatan GT 250 R idi ama CBR 250 R gördükten sonra fikrim değişti, fiyatını duyduktan sonra da daha bir ısındım. CBR 250 R her şeyiyle ideal bir motor gibi görünüyor. Görünüş, kalite, oturuş pozisyonu, yakıtı bakımında çok iyi. Turuncu rengi sevmediğim halde ilk sayfalardaki turuncu 125 R gözüme çok güzel gözüktü. Bu fiyata böyle bir motor varken ninja 250 R ve GT 250 R nin pabucu dama atılır gibi :p Özellikle 600 cc de yakıt konusunda sıkıntı çekenler için ideal motor olabilir. Kullanan kullanıcıların objektif yorumlarını da okuduğumuzda kararım daha da kesinleşecek . :)

başlangıç motoru olarak gt250r dan vaz geçmeniz gerçekten isabet olmuş.çünkü asla başlangıç motoru olamaz.park ederken motoru devirip kolunu bacagını kıranlar çok.pabuç mevzusunda size katılamayacagım.gt250r ın üstüne ybr 250 geldi,vtr 250 geldi,ninja 250r geldi hiçbiri pabucu dama atamadı.şimdi cbf 250 geldi digerlerinden farklı olarak bir avantajı var ötv indirimi.sanki devlet baba bu motoru bekliyormuş gibi oldu.hayırlı olsun.güle güle kullanın.:cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
32
eğer bu fiyatlar uzun sürerse ve motosiklet hakkında olumlu yorumlar gelirse bu motosiklet çok satar. çünkü piyasada adam akıllı fiyatlara 250'lik makina yok. ybr 250 tamam iyi makina ama bence fiyatı o kadar da olmamalı. temiz 2. eli bile 7 milyar gibi fiyatlarda. honda gerçekten çok iyi iş yaptı.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2
ninja 250 mi , cbr 250 mi ???

şehir içinde de kullanacağım için 600lük yerine bunlardan birimi diyorum hangisi acaba????
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Evet arkadaşlar Türkiyede satışa çıkan CBR 250 R lerde ABS yok . oysa internette incelediğim kadarıyla avrupada pazarlanan CBR 250R lerde ABS var. Ama yinede diğer özellikleri bana hitap ettiği için Yükseliş hondada sözleşmemizi yaparak İzmire şimdilik tek olarak İlk gelen siyah hondayı aldım. Allah nasip ederse on gün sonra teslim alacağım
anladığım kadarıyla Honda ve diğer firmalar avrupada satışa çıkan mallarını Türkiyede satışa sunarken üç dört özelliklerini eksik olarak piyasaya sunuyorlar ve her sene bir özelliğini ekliyerek sözüm ona model yeniliyorlar şimdiden söyleyim 2012 modellerinde ABS ilave edilmiş olarak görürseniz şaşmayın.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Hayırlı olsyn, kazasız belasız inşallah:cat: Kullanım sonrası deneyimlerinizi paylaşırsanız seviniriz :)
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Evet arkadaşlar Türkiyede satışa çıkan CBR 250 R lerde ABS yok . oysa internette incelediğim kadarıyla avrupada pazarlanan CBR 250R lerde ABS var. Ama yinede diğer özellikleri bana hitap ettiği için Yükseliş hondada sözleşmemizi yaparak İzmire şimdilik tek olarak İlk gelen siyah hondayı aldım. Allah nasip ederse on gün sonra teslim alacağım
anladığım kadarıyla Honda ve diğer firmalar avrupada satışa çıkan mallarını Türkiyede satışa sunarken üç dört özelliklerini eksik olarak piyasaya sunuyorlar ve her sene bir özelliğini ekliyerek sözüm ona model yeniliyorlar şimdiden söyleyim 2012 modellerinde ABS ilave edilmiş olarak görürseniz şaşmayın.

Öncelikle hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın.

Bildiğim kadarıyla 2 tane İstanbulda satıldı. Birini Güngör, diğerini Mototal sattı. Renklerini bilmiyorum.

ABS meselesinin Honda Türkiye tarafından böyle tercih edildiğini sanıyorum. ABS siz verisyon sonuçta daha ucuzdur Tayland fabrikadan aldıkları fiyatta ve piyasaya daha agresif fiyatla girmek daha güvenli bir giriş hamlesi tercihidir sanıyorum.

Eğer alıcı talebi bu yönde baskın olursa gelecek partilerde abs li ürünler de gelecektir sanıyorum. Eğer arada çok fiyat farkı olacaksa ben abs siz versiyonu tercih ederim her zaman. Fren mesafem daha kısaymış gibi geliyor benim kullanım tecrübemde.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Evet arkadaşlar Türkiyede satışa çıkan CBR 250 R lerde ABS yok . oysa internette incelediğim kadarıyla avrupada pazarlanan CBR 250R lerde ABS var. Ama yinede diğer özellikleri bana hitap ettiği için Yükseliş hondada sözleşmemizi yaparak İzmire şimdilik tek olarak İlk gelen siyah hondayı aldım. Allah nasip ederse on gün sonra teslim alacağım
anladığım kadarıyla Honda ve diğer firmalar avrupada satışa çıkan mallarını Türkiyede satışa sunarken üç dört özelliklerini eksik olarak piyasaya sunuyorlar ve her sene bir özelliğini ekliyerek sözüm ona model yeniliyorlar şimdiden söyleyim 2012 modellerinde ABS ilave edilmiş olarak görürseniz şaşmayın.

hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın.motoru teslim aldıktan sonra ilk deneyimlerinizi sabırsızlıkla bekliyoruz.birde merak ettiğim bu motorlar böyle taneyle mi gelecek bayilere,inşallah üç dört ay sıra beklemek zorunda kalmayız.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar bu motorun torku ninja'ya göre çok az iyi ve daha düşük devirde veriyor. sizce 0-100'e kadar ninjayla yan yana gidebilir mi. daha sonrasında ninja alabilir bişey diyemem ama zaten bu tip motorlarda 150'den sonrası gereksiz.

Youtube'daki videolar bir diğer başlıkta paylaşılmıştı, 0-100 hızlanmada CBR250R, Ninja 250R'dan 0,5 sn daha hızlı; son hızda ise Ninja 10 km kadar daha hızlı.

Evet arkadaşlar Türkiyede satışa çıkan CBR 250 R lerde ABS yok . oysa internette incelediğim kadarıyla avrupada pazarlanan CBR 250R lerde ABS var. Ama yinede diğer özellikleri bana hitap ettiği için Yükseliş hondada sözleşmemizi yaparak İzmire şimdilik tek olarak İlk gelen siyah hondayı aldım. Allah nasip ederse on gün sonra teslim alacağım
anladığım kadarıyla Honda ve diğer firmalar avrupada satışa çıkan mallarını Türkiyede satışa sunarken üç dört özelliklerini eksik olarak piyasaya sunuyorlar ve her sene bir özelliğini ekliyerek sözüm ona model yeniliyorlar şimdiden söyleyim 2012 modellerinde ABS ilave edilmiş olarak görürseniz şaşmayın.

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız İnşallah.
 
Katılım
2 Mar 2011
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba. Ben siteye yeni üye oldum, deneyimlerinizden faydalanmaktır amacım. Sizce ilk motor için iyi bir seçim midir? (Gerçi ilk motorum bir scooter dı) İsteğim sporttouring sınıfı yakıtı az ve sorunsuz bir motor. Araştırmalarım bu motoru ön plana çıkardı.
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar merhaba. Ben siteye yeni üye oldum, deneyimlerinizden faydalanmaktır amacım. Sizce ilk motor için iyi bir seçim midir? (Gerçi ilk motorum bir scooter dı) İsteğim sporttouring sınıfı yakıtı az ve sorunsuz bir motor. Araştırmalarım bu motoru ön plana çıkardı.
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...

Söylediğin kriterlerin tam karşılığı bence bu makina. Gerçi piyasaya yeni girdiği için sorunsuzluk konusunda yorum yapmak doğru olmaz ama, ben yine de pek ihtimal vermiyorum.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
elini çabuk tut bence.ankarada tek efe honda var ve şiparişleri şimdiden alıyorlar :) yeni parti son aldığım duruma göre nisan sonu deniyor..

250r alan abime de hayırlı uğurlu olsun der, selam ederim burdan..
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
125
Arkadaşlar merhaba.. Ben aranızda daha yeniyim hatta ik mesajım:))

Bu güzel motoru fuarda görüp aşık oldum diyebilirim.. Bugüne kadar hep arkadaşlarımın motorlarını kullanmıştım öğrenebilmek için,ehliyetimi de alınca artık bir motor sahibi olmaya karar verdim.. Fazla hızdan korktuğum için ninja 250 almayı düşünürken fuarda bütün fikrim değişti.. Fiyat açısından da ninja artık geride kalacak bence..
Estetik ve kalite açısından muhteşem bir motor olmuş.. Şahsen ben en çok depo kısmını beğendim.. Abs henüz Türkiye'ye getirlmiyor fiyat farkından dolayı talep olmuyormuş.. Efe hondaya sipariş verdim siyahından.. Şu an 2.sıradayım düşünenler bir an önce gidip siparişlerini versinler derim;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst