Uzun zamandır bir başlangıç motoru arıyorum ve çoğu forumu takip ediyorum, en kafama yatan GT 250 R idi ama CBR 250 R gördükten sonra fikrim değişti, fiyatını duyduktan sonra da daha bir ısındım. CBR 250 R her şeyiyle ideal bir motor gibi görünüyor. Görünüş, kalite, oturuş pozisyonu, yakıtı bakımında çok iyi. Turuncu rengi sevmediğim halde ilk sayfalardaki turuncu 125 R gözüme çok güzel gözüktü. Bu fiyata böyle bir motor varken ninja 250 R ve GT 250 R nin pabucu dama atılır gibiÖzellikle 600 cc de yakıt konusunda sıkıntı çekenler için ideal motor olabilir. Kullanan kullanıcıların objektif yorumlarını da okuduğumuzda kararım daha da kesinleşecek .
![]()
Evet arkadaşlar Türkiyede satışa çıkan CBR 250 R lerde ABS yok . oysa internette incelediğim kadarıyla avrupada pazarlanan CBR 250R lerde ABS var. Ama yinede diğer özellikleri bana hitap ettiği için Yükseliş hondada sözleşmemizi yaparak İzmire şimdilik tek olarak İlk gelen siyah hondayı aldım. Allah nasip ederse on gün sonra teslim alacağım
anladığım kadarıyla Honda ve diğer firmalar avrupada satışa çıkan mallarını Türkiyede satışa sunarken üç dört özelliklerini eksik olarak piyasaya sunuyorlar ve her sene bir özelliğini ekliyerek sözüm ona model yeniliyorlar şimdiden söyleyim 2012 modellerinde ABS ilave edilmiş olarak görürseniz şaşmayın.
Evet arkadaşlar Türkiyede satışa çıkan CBR 250 R lerde ABS yok . oysa internette incelediğim kadarıyla avrupada pazarlanan CBR 250R lerde ABS var. Ama yinede diğer özellikleri bana hitap ettiği için Yükseliş hondada sözleşmemizi yaparak İzmire şimdilik tek olarak İlk gelen siyah hondayı aldım. Allah nasip ederse on gün sonra teslim alacağım
anladığım kadarıyla Honda ve diğer firmalar avrupada satışa çıkan mallarını Türkiyede satışa sunarken üç dört özelliklerini eksik olarak piyasaya sunuyorlar ve her sene bir özelliğini ekliyerek sözüm ona model yeniliyorlar şimdiden söyleyim 2012 modellerinde ABS ilave edilmiş olarak görürseniz şaşmayın.
arkadaşlar bu motorun torku ninja'ya göre çok az iyi ve daha düşük devirde veriyor. sizce 0-100'e kadar ninjayla yan yana gidebilir mi. daha sonrasında ninja alabilir bişey diyemem ama zaten bu tip motorlarda 150'den sonrası gereksiz.
Evet arkadaşlar Türkiyede satışa çıkan CBR 250 R lerde ABS yok . oysa internette incelediğim kadarıyla avrupada pazarlanan CBR 250R lerde ABS var. Ama yinede diğer özellikleri bana hitap ettiği için Yükseliş hondada sözleşmemizi yaparak İzmire şimdilik tek olarak İlk gelen siyah hondayı aldım. Allah nasip ederse on gün sonra teslim alacağım
anladığım kadarıyla Honda ve diğer firmalar avrupada satışa çıkan mallarını Türkiyede satışa sunarken üç dört özelliklerini eksik olarak piyasaya sunuyorlar ve her sene bir özelliğini ekliyerek sözüm ona model yeniliyorlar şimdiden söyleyim 2012 modellerinde ABS ilave edilmiş olarak görürseniz şaşmayın.
Arkadaşlar merhaba. Ben siteye yeni üye oldum, deneyimlerinizden faydalanmaktır amacım. Sizce ilk motor için iyi bir seçim midir? (Gerçi ilk motorum bir scooter dı) İsteğim sporttouring sınıfı yakıtı az ve sorunsuz bir motor. Araştırmalarım bu motoru ön plana çıkardı.
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...