Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
Arkadaşlar merhaba.. Ben aranızda daha yeniyim hatta ik mesajım:))

Bu güzel motoru fuarda görüp aşık oldum diyebilirim.. Bugüne kadar hep arkadaşlarımın motorlarını kullanmıştım öğrenebilmek için,ehliyetimi de alınca artık bir motor sahibi olmaya karar verdim.. Fazla hızdan korktuğum için ninja 250 almayı düşünürken fuarda bütün fikrim değişti.. Fiyat açısından da ninja artık geride kalacak bence..
Estetik ve kalite açısından muhteşem bir motor olmuş.. Şahsen ben en çok depo kısmını beğendim.. Abs henüz Türkiye'ye getirlmiyor fiyat farkından dolayı talep olmuyormuş.. Efe hondaya sipariş verdim siyahından.. Şu an 2.sıradayım düşünenler bir an önce gidip siparişlerini versinler derim;)

teslim tarihi olarak ne denildi?
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
duran kardeşler hondayı aradım şimdi,kesin değil ama nisan başı gibi gelecek dedi,kaparo göndereyim dedim,şuan için kaparo almadıklarını söyledi,sadece kayıt alıyoruz dedi.kayıt edin o zaman dedim bilgilerimi verdim.kaparo aşamasına gelince arayıp haber vereceğiz dedi bayi.
bu iş bana vw'nin scirocco işini hatırlattı sanki onun gibi olacak gibi geliyor.geçen ağustosta bursa doğuşa gitmiştim beyaz scirocco almaya kesin olmamakla beraber en erken kasım ayında demişlerdi.bıraktım çıktım,sonra gittim başka araba aldım.
umarım honda'da buna benzer bir fiyaskoya imza atmaz.hesabını iyi yapmıştır diye düşünüyorum.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
600 f başkadır ama yakıt konusu var onun için 250 cc cbr alacagın gün gibi ortada
bu konu üzerindeki takibinden belli ilk alanlardan olda tecrubeli yorumlara bakalım
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Aslında kesin olmamakla beraber aklımda evet.
Kısmet bakalım, alırsam niyetim tabiki tecrübelerimi paylaşmak; hatta almasam bile fırsat olursa bir test çalışması yapmayı istiyorum.
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
125
Efe honda teslim zamanı olarak nisan ayı içerisinde dediler..

Anes motor sahibinden.com'da ilanı vermiş bile.. :S
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
forumdan alan 2 kişi vardı sanırım onlar paylaşımda bulunurlar umarım.bu motorun cadde fotoğraflarını ve yorumlarını çok merak ediyorum ama rakiplerini arkadan takip edicek büyük ihtimalle.ayrıca kalıp olarak daha küçük olduğu için honda bicycle mode on!
ama en büyük artısı göstergeleri 600f e bile koymadığı göstergeyi koymuş çok modern gerçekten
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
kesinlikle ideal bir cc artık 250'ler benzinin 4.20 tl olduğu memleketimizde 600cc motor alıp ayda bir kere bineceğime 250cc alıp ayda 4 kere binerim... büyük cc artık sadece hobi bana kalırsa
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
125
Ne kadar kapora verdiniz acaba

1000 tl verdim..

Kalıp olarak cbr 600 r'a yakın olmuş ayrıca göstergeleri gerçekten güzeldi.. Hız olarak da 180 yaparmı ki acaba :p
Lastik olarak da ben 150'lik takıcam inşallah.. Caddelere çıktığımda düşüncelerimi buradan paylaşırım :wiinkk: Ama bayilere geldiğinde düşünenlerin gidip görmesini tavsiye ederim..
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
1000 tl verdim..

Kalıp olarak cbr 600 r'a yakın olmuş ayrıca göstergeleri gerçekten güzeldi.. Hız olarak da 180 yaparmı ki acaba :p
Lastik olarak da ben 150'lik takıcam inşallah.. Caddelere çıktığımda düşüncelerimi buradan paylaşırım :wiinkk: Ama bayilere geldiğinde düşünenlerin gidip görmesini tavsiye ederim..

Videolarda zorlanmadan son hıza 164km/s'e çıkıyor. Benim için yeterde artar bile. Görmeden almak istemiyorum bir bayilere gelsin bakalım. Hayırlı olsun beklemek zor olmalı:)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
güzel motor ama Honda ve diğer bayiler terbiyesizlik yapıyor nedeni ise ötv düştüğü için motosiklet fiyatlarıda düştü geçenlerde honda bayisine gittim cbr250 için. yeni bir model olduğu için henüz bayilere gelmediğini Nisan ayında geleceğini söylediler tamam dedim 8.800 tl fiyat üzerinden anlaşıp motosikletin yarı parasını kapora olarak verip sipariş vermek istediğimi söyledim bana verdikleri cevap henüz böyle bir sipariş alamayacaklarını belirttiler sebebini sorduğumda ise fiyatların önümzdeki ay değişebileceğini söylediler.bu görüşmeden benim anladığım şu ya Ötv yi devlet tekrar %22 ye çıkaracak yada bayiler yeni ötv düzenlemesinden dolayı önümüzdeki aylarda motosiklet fiyatlarına zam yapacaklar:pr:yani gene olan bize tüketiciye olacak
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
125
Videolarda zorlanmadan son hıza 164km/s'e çıkıyor. Benim için yeterde artar bile. Görmeden almak istemiyorum bir bayilere gelsin bakalım. Hayırlı olsun beklemek zor olmalı:)

Benim için de hız olarak bu fazlasıyla yeter.. Önemli olan egsoz sesi :mrgreen: Görmeden almayın tabiiki.. Beklemek gerçekten çok zor sürekli rüyalarıma giriyo desem :cherry:

Honda Efeyle ben bu fiyat değişikliğini de konuştum, büyük ihtimal değişmez dediler.. Sonuçta arabada da ötv düşmüştü ve bidaha zam gelmedi.. Ayrıca 5000 tl'ye kadar bankaya başvurmadan kredi imkanıda tanıyorlar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Devlet ÖTV yi yükseltmeyecek..Honda bakacakki..mal çatır çatır satıyor..o zaman bir operasyon yapacak..CBR 125 te CBR 250 de bu fiyata çatır çatır satar..

Ha Honda kalleşlik eder fiyatı yukarı çekerse ben asla almam..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Benim için de hız olarak bu fazlasıyla yeter.. Önemli olan egsoz sesi :mrgreen: Görmeden almayın tabiiki.. Beklemek gerçekten çok zor sürekli rüyalarıma giriyo desem :cherry:

Honda Efeyle ben bu fiyat değişikliğini de konuştum, büyük ihtimal değişmez dediler.. Sonuçta arabada da ötv düşmüştü ve bidaha zam gelmedi.. Ayrıca 5000 tl'ye kadar bankaya başvurmadan kredi imkanıda tanıyorlar..

bankaya başvurmadan kredi nasıl oluyo yahu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst