Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
Devlet ÖTV yi yükseltmeyecek..Honda bakacakki..mal çatır çatır satıyor..o zaman bir operasyon yapacak..CBR 125 te CBR 250 de bu fiyata çatır çatır satar..

Ha Honda kalleşlik eder fiyatı yukarı çekerse ben asla almam..


kesinlikle. böyle zamanlarda ötv indirimini fırsat bilip zam yapmaya tenezzül ederlerse tüketiciler olarak topluca aynı tavrı göstermeliyiz. :cat:
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
154
Açıkçası Bursa'daki bayinin de CBR250 için ilgilenmeme rağmen fazla sallamaması beni de şüphelendirdi. Sanırım gelecek ilk küçük paketi 8800'den verecekler ama gerisine zam çakacaklar.
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Zam yaparlarsa sonu VTR 250 gibi olur:) kimsenin alacağını sanmam.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Açıkçası Bursa'daki bayinin de CBR250 için ilgilenmeme rağmen fazla sallamaması beni de şüphelendirdi. Sanırım gelecek ilk küçük paketi 8800'den verecekler ama gerisine zam çakacaklar.

evet bende öyle bir sallamama havası sezdim,zam yaparlarsa ben kesin ve net bir şekilde söylüyorum,almam!yamaha yzf r 125 8400e düşmüş,hazırda motorda var,benim hızla işimde yok gider onu alırım.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
sadece türkiye'de tüm dünyada beklendiğinden buraya çok fazla motor gönderemeyebilirler ilk etapta.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Cbf250 ile Cbr250 yi karşılaştırmak hata olur. Cbf250 şu an üretilmeyen bir model ayrıca ikiside farklı kulvarlarda. Asfalta çıkmamış bir motoru ne marka olursa olsun kötülemek olmaz. Ona bakacak olursak millet ne alacak peki çin li ler böyle bunlar böyle?? Kaliteyi alıcı belirler. izliyeceğiz ve göreceğiz.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
buraya takılan herkez az çok motosiklet hakkında bilgiye sahip insanlardır diye düşünüyorum.

Siz kötü bir tecrübe yaşamışsınız, yaşadıklarınızı forumda tüm detaylarıyla dile getirmişsiniz.Olay burda bitmiştir.Size kulak asan motoru almaz olur biter.
Körü körüne devam etmek isteyen gider alır makinesini.

Her honda ile ilgili başlığa girip yaşadıklarınızı baz alarak yorum yapmanız yanlış.


Saygılar.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
7,500 TL değil de 7,700 TL'ye satılıyor zaten şu anda 2010 model Hyosung.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bizi-bekleyin-sasiracaksiniz-43661544/detay

Ya da istersen sıfır Naked verelim 6,600 TL'ye?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ti-naked-merkalisina-duyurulur-32138101/detay

Eeee ne ısmarlıyorsun? :)
çekmecedeki bayinin ilanını biliyorum ama kredi çekemiyorum senetle falan verse bu bayi dile benden ne dilersen abi :p:queen:
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
51
bankaya başvurmadan kredi nasıl oluyo yahu?

kendileri banka ile önden bir anlaşma yapıyorlar. Atıyorum piyasa %8 faiz oranı varken, kendileri anlaşma ile %7.8 ile anlaşma yapıyorlar. Gene bankaya borçlanıyorsunuz. Bazı bayiler fazla alıcısı olduğu için iyi Faiz oranları ile anlaşma yapabiliyorken, bazıları piyasa ile aynı (hatta daha pahallı) olabiliyor. Önden faiz oranını öğrenip, kendi bankanız ile karşılaştırmakta fayda var.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Arkadaşım bu söylediklerin tamamen desteksiz ve sallama. Neden sürekli olarak bu motoru kötülemeye çalıştığını anlamak mümkün değil. Adam motoru sıfırdan yeniden yapmış sen tutup CBF 250'den tek farkı giydirmesi diyorsun. İkincisi, 26 HP ile 30 HP arasındaki farkın ne kadar önemsiz olduğu hakkında bir fikrin var mı acaba ? O 2006 yılında çıkan CBF 150'leri bitirenler malesef devir saati olmadığı için sonuna kadar motoru zorlayan kullanıcılarıdır.

Yazdıkların malesef uyarının ötesinde marka kötüleme haline gelmeye başladı. Kimsenin kullanmadığı ve henüz yeni piyasaya çıkacak bir motoru kötülemeye hakkın yok. Burada ben dahil bu motoru alma hayalleri kuran bir sürü insan var. Kimsenin tecrübesi daha satışa sunulmamış bir makinayı karalamak için yeterli olamaz.

kardeş demissin cbf150 de devir saati yok sonuna kadar zorluyorlar ona bakarsan eski titan ve 2005-2006 cg lerdede yok onlara neden birşey olmuyor hem bunlar iticili eksantriklide değil eksantrikli motor iticilerden her zaman iyi olması gerekmez mi acun0a cbf150 konusunda malesef katılıyorum
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
kendileri banka ile önden bir anlaşma yapıyorlar. Atıyorum piyasa %8 faiz oranı varken, kendileri anlaşma ile %7.8 ile anlaşma yapıyorlar. Gene bankaya borçlanıyorsunuz. Bazı bayiler fazla alıcısı olduğu için iyi Faiz oranları ile anlaşma yapabiliyorken, bazıları piyasa ile aynı (hatta daha pahallı) olabiliyor. Önden faiz oranını öğrenip, kendi bankanız ile karşılaştırmakta fayda var.

anladım yani adımıza kredi çekmemize yardımcı oluyolar gibi bişey,yine kredi çekebilcek koşullara sahip olmak lazım bunun içinde :pale:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
kardeş demissin cbf150 de devir saati yok sonuna kadar zorluyorlar ona bakarsan eski titan ve 2005-2006 cg lerdede yok onlara neden birşey olmuyor hem bunlar iticili eksantriklide değil eksantrikli motor iticilerden her zaman iyi olması gerekmez mi acun0a cbf150 konusunda malesef katılıyorum

Bildiğim kadarıyla CG'ler titreşimli motorlar ve bu titreşim sürücüler için bir uyarı vazifesi görüyordur. Oysa CBF150 hem sessiz hem de pürüzsüz çalışıyor ve kullanıcılar kırmızı bölgede uzun süre kaldıklarının farkında olmuyorlar. CBF150 CG'ye göre hırpalanmaya daha az geliyor olabilir ama bu onun daha kötü bir motor olduğu anlamına gelmez. İkisi de aynı fiyata sıfır olsa hangisini alırsın ?
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
cg nin sıfırı çıksa aynı fiyat degil 500 fazla verirdim. cg de titreşim yok yanılıyorsun titanlarda vardır.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Bildiğim kadarıyla CG'ler titreşimli motorlar ve bu titreşim sürücüler için bir uyarı vazifesi görüyordur. Oysa CBF150 hem sessiz hem de pürüzsüz çalışıyor ve kullanıcılar kırmızı bölgede uzun süre kaldıklarının farkında olmuyorlar. CBF150 CG'ye göre hırpalanmaya daha az geliyor olabilir ama bu onun daha kötü bir motor olduğu anlamına gelmez. İkisi de aynı fiyata sıfır olsa hangisini alırsın ?

şuan 2005-2006 daki cglerin sıfırı çıksa aynı fıyat olsa cbf ile ben cg alrım kardeş şahsen :cat:
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
125
cbr 250'nin daha önceki üretimlerinde özellikle yüksek devirlerde sorun çıkarmış.. Şimdi zaten 12.000 devirdi ibresi yanılmıyorsam.. Ben de bu honda düşmanlığına anlam veremiyorum, neden yılın en çok satan motorları sıralamasında honda açık ara fark atıyor??
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
cbr 250'nin daha önceki üretimlerinde özellikle yüksek devirlerde sorun çıkarmış.. Şimdi zaten 12.000 devirdi ibresi yanılmıyorsam.. Ben de bu honda düşmanlığına anlam veremiyorum, neden yılın en çok satan motorları sıralamasında honda açık ara fark atıyor??

bilgi panelinde motorunuz cbr 250 olarak görünüyor,motoru aldınız mı yoksa almayı düşünüyor musunuz?
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
125
fuarda görüp almaya karar verdim ve kaporasını da verdim.. nisanda ilk gelen gruptan alıcam inşallah.. arkadaş grubumun tamamı cbr 600 rr ve 1000 rr kullanıyor.. 250 cc'yi kendime uygun gördüğüm için tercih ettim!
ama bu kadar yorum inanın insanın heyecanını köreltiyor....
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
51
Motor hakkında yapılan eleştirilerin büyük çoğunluğu tahmin üzerine kurulu. Bu yönden bakınca çok da dikkate alınması saçma bence. Yani sonuç olarak tek silindir olması eleştiriliyor ama 600 cc'lik endurolar var tek silindir. Benim bugüne kadar takip edip anlayabildiğim her motor tarzının kendi içinde artıları ve eksileri var. Boxer içinde bu böyle, sıralı silindir içinde böyle, tek silindir içinde böyle. Konumuz olan 250r'nin farkı ise kendi içinde patentli yeni teknolojiklerle birlikte gelmesi. Bu yönden bakınca şimdi yeni kasa, yeni teknoloji, sorunsuz bir model tercih edenler Cbr250 alacak, kaslı olsun diyenler yine s&t alacak, markaya/modele sempatisi olanlar ise 250 ninja. Asıl piyasa Ninja'nında kasası yenilendiğinde karışacak. Muhtemelen o zaman sürekli olarak ninja mı? honda mı? diye burada tartışıyor olacağız. Ama şu zaman için bence Cbr250 oldukça mantıklı bir tercih. Tek çekincem şu an için herkesin dile getirdiği ve bayilerinde yarım ağız konuşarak destekledikleri arkadan gelecek zam korkusu, zira ben biraz daha para biriktiriyim, üstünü kredi ile kaparım diye düşünenlerdendim :(
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
fuarda görüp almaya karar verdim ve kaporasını da verdim.. nisanda ilk gelen gruptan alıcam inşallah.. arkadaş grubumun tamamı cbr 600 rr ve 1000 rr kullanıyor.. 250 cc'yi kendime uygun gördüğüm için tercih ettim!
ama bu kadar yorum inanın insanın heyecanını köreltiyor....

bende kaparo verecektim ama bizim bursa bayisi kaparo almıyormuş kayıt ettiler benide,bende nisanda gelecek olan ilk partiden alacağım.yorumun çok yerinde olmuş benimde heyecanım köreldi.ama vazgeçmem, emin ol cebimde param olmasına rağmen gidipte ninja 250 bile almam çünkü 2005 yılının teknolojisi ve 6 yıllık eskimiş bir yüz.sport touring veya supersport adı ne olursa olsun şuan 250lik kategoride alınacak başka motor yok.ben en sonunda ps 150 almaya niyetlenmiştim bir hafta sonra bu motor çıktı piyasaya ardındanda ötv indirimi şerbet gibi geldi.bu sene cbr 250 senesi.yeter ki honda kendi giden tekerine çomak sokmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst