- Katılım
- 6 Şub 2014
- Mesajlar
- 346
Eğer rodajdaysa cok titriyo alcak devirlerdeama sonra 110-150 arasi geldim ki buda 6.vites 7-10.000 devirlerine tekabul ediyo sanirim öyle bi uyusma olmadi. Ben hep molayı yol ve amortisör yüzünden veriyorum
![]()
Çok ilginç yaa. Ben de motorun amortisörleri ne kadar güzel, hiç bir çukuru hissetmiyorum diyordum. Bu fark, muhtemelen benim öncesinde bisiklet kullanmamdan, senin araba kullanmandan kaynaklı.