Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
evet beyler bugün motosiklet günüymüş öyle dediler havada serin olunca biraz temizlik yapalım motorumuzu öpelim koklayalım dedim :)

mmdkro.jpg


28krrb9.jpg
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
70
iki tane alarmlı disk kilidi, masterlock zincir var ama nereye kadar korur tabi,,, ilk yıl kasko yaptırmıştım anadolu sigortadan 1250 tl %10 muafiyetli ,hiç vukuatım olmamasına rağmen ikinci yıl önerdikleri 2500 tl %20 muafiyet oldu, telefondaki kadına 4-5 yıl bekleyin motor parası kadar para alın ve %100 muafiyet yapın dedim kapattım ,,,

bu akşamdan itibaren ücretli/kapalı garaja alıyorum motoru, bu lavukları bekleyeceğim ama,,,

Otopark fiyatlari ne durumdaki oturduğunuz yerde. Ben Samsunda evimin yanindaki katli otoparka sordum araba 200 motor 100 dedi aylik biraz pahali geldi işyerime koyuyorm suanda

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

Temizlik iyidir iyi :) Masallah :) Dolu ve yagmur nedeniyle bikaç gundur binemedim motoruma :(
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Otopark fiyatlari ne durumdaki oturduğunuz yerde. Ben Samsunda evimin yanindaki katli otoparka sordum araba 200 motor 100 dedi aylik biraz pahali geldi işyerime koyuyorm suanda

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

Temizlik iyidir iyi :) Masallah :) Dolu ve yagmur nedeniyle bikaç gundur binemedim motoruma :(

burasıda bugün berbat haziranda nelerle uğraşıyoruz ya :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
113
oç olarak tabir ettiğimiz iki asalak benim cbr ı yoklamışlar bu sabah

http://www.youtube.com/watch?v=U504RpkxyNA

Üslubumda hep seviyeli bir çizgi tutturmaya çalışırım fakat böylelerini görünce askerde bir komutanın ettiği akıllara durgunluk veren küfür geliyor aklıma.
O da bir hırsızlık vakasından sonra bölüğü toplayıp hırsızı küfürle kışkırtmak için şöyle demişti:
"Bunu yapanlar anne karnında dayı ...."

Bir de şöyle bir durum var.Forumlarda bilgi-foto paylaşırken dikkatli olalım.
Herkes görebiliyor ;)
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Otopark fiyatlari ne durumdaki oturduğunuz yerde. Ben Samsunda evimin yanindaki katli otoparka sordum araba 200 motor 100 dedi aylik biraz pahali geldi işyerime koyuyorm suanda

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

Temizlik iyidir iyi :) Masallah :) Dolu ve yagmur nedeniyle bikaç gundur binemedim motoruma :(

50-100 arası aylık ücreti
bu arada dün polis arkadaşlarla konuştum, özellikle honda marka motosikletlere yapılan hırsızlıklar baya bi artmış, dışarda bırakan arkadaşlar dikkatli olsun, gün içinde de gittiğiniz yerlerde zincirle bağlayamıyorsanız bile en azından alarmlı disk kilidi olsun üzerinde derim
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Arkadaşlar ikinci el piyasası ne durumda? Yakında alan satan var mı? Model,km fiyat bilgisi verebilecek biri varsa sevinirim.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Temizler 9.500 den basliyor 10 buçuk isteyen de var :) 10.000 km civari kazasiz. Ben satiyorm 2012 11bin km 9550 son fiyat ama istanbul
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Arkadaşlar ikinci el piyasası ne durumda? Yakında alan satan var mı? Model,km fiyat bilgisi verebilecek biri varsa sevinirim.

benim 2014 çıkışlı(2013 model) eski kasa 4 yıl garantili 1000 km de extrasız motoru bir ara satıp 500 r alıyım diyordum 11000 veren çok oldu bir kişi 11250 verdi 11500 u görse satıcaktım olmadı benim piyasam bu
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Temizler 9.500 den basliyor 10 buçuk isteyen de var :) 10.000 km civari kazasiz. Ben satiyorm 2012 11bin km 9550 son fiyat ama istanbul

Teşekkürler, İstanbul uzak kalır biraz...

benim 2014 çıkışlı(2013 model) eski kasa 4 yıl garantili 1000 km de extrasız motoru bir ara satıp 500 r alıyım diyordum 11000 veren çok oldu bir kişi 11250 verdi 11500 u görse satıcaktım olmadı benim piyasam bu

Teşekkürler size de...

Fiyatlar şaka gibi açıkcası. Birkaç tane 2012 model baktım, 8.500 civarı fiyat söylüyorlar 10.000km civarında kilometreleri de temizler. Siz hatrı sayılır miktar yüksek söylüyorsunuz, 8'den fazla vermeyi düşünmediğim için vazgeçtim.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Arkadaslar merhaba, motorum 400kmye dayandi bugunde universite sinavlari bitti cok rahatim artik gezicem insallah:) yalniz su rodaj konusunda biraz takintiliyim ilk 200 kmde 5.000 deviri gecmedim simdi ara sira 6.000 devire geliyorum tam olarak ne yapmam lazim ? Bide artci olayinda kilo olayi en fazla kac olmalidir ? Rodajda artci alinirmi? :)cevaplarsaniz sevinirim ayrica bu hafta ici bi bulusma yapsak nefis olur tanisalim goruselim :) saygilar
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
düz yol olursa alınabilir ama bence hafif yokuş varsa bile ben artçı almam almadım daha ,şuan 1200 km deyim gördüğüm devir max 9000 falan hız anlık 125 rodaj yagı değişti 1500 km den sonra top speed deneme si yapmak istiyorum

benim rodajım bu dur özellikle şehir dışına çıkmadım hep şehir içi zaten işten binemiyoruz motora
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
düz yol olursa alınabilir ama bence hafif yokuş varsa bile ben artçı almam almadım daha ,şuan 1200 km deyim gördüğüm devir max 9000 falan hız anlık 125 rodaj yagı değişti 1500 km den sonra top speed deneme si yapmak istiyorum

benim rodajım bu dur özellikle şehir dışına çıkmadım hep şehir içi zaten işten binemiyoruz motora

Kullanma klavuzunda 500km boyunca ani hizlanmalardan yavaslamalardan kaciniz yuksek devir kullanmayiniz diyo bence rodaj yagi degistikten sonra artik bi sınırlama kalmiyo
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Ama sonucta akan trafikte ister istemez anlik hizlaniyoruz:) en fazla 6000 devire cikiyorum 5000 mi yapmam lazim?
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Arkadaslar merhaba, motorum 400kmye dayandi bugunde universite sinavlari bitti cok rahatim artik gezicem insallah:) yalniz su rodaj konusunda biraz takintiliyim ilk 200 kmde 5.000 deviri gecmedim simdi ara sira 6.000 devire geliyorum tam olarak ne yapmam lazim ? Bide artci olayinda kilo olayi en fazla kac olmalidir ? Rodajda artci alinirmi? :)cevaplarsaniz sevinirim ayrica bu hafta ici bi bulusma yapsak nefis olur tanisalim goruselim :) saygilar
zaten doğru olanı yapıyormuşsun artçıda almadınmı tamam bence 700 e kadar max 7500 devir falan ondan sonra 1000 km ye kadar max 8500 devir sonra yağ değişimi rodaj tamamdır zaten cbr 250 çok tork lu bir makine bu kadar yüksek devir istemiyor bile ama gazı ani açmak zararlı zaten klavuzdada böyle yazıyor o yüzden biraz sağdan sağdan git gazı açmana gerek kalmaz
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Cevaplar icin tesekkur ederim, ani hizlanma derken isiklardan kalkistan bahsediyodum onun disinda en fazla otobanda bir kere 80km ye ciktim yavasladim bundan sonra daha da dikkat edicem :) simdi biraz turlayalim malum onumuz oruc fazla kullanmak istemiyorum bu dangalak trafikte :s
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2012-cbr-a-sifir-gibi-bineceksiniz-plus-extrali-163857595/detay/

fiyat düştü arkadaşlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst