iki tane alarmlı disk kilidi, masterlock zincir var ama nereye kadar korur tabi,,, ilk yıl kasko yaptırmıştım anadolu sigortadan 1250 tl %10 muafiyetli ,hiç vukuatım olmamasına rağmen ikinci yıl önerdikleri 2500 tl %20 muafiyet oldu, telefondaki kadına 4-5 yıl bekleyin motor parası kadar para alın ve %100 muafiyet yapın dedim kapattım ,,,
bu akşamdan itibaren ücretli/kapalı garaja alıyorum motoru, bu lavukları bekleyeceğim ama,,,
Otopark fiyatlari ne durumdaki oturduğunuz yerde. Ben Samsunda evimin yanindaki katli otoparka sordum araba 200 motor 100 dedi aylik biraz pahali geldi işyerime koyuyorm suanda
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------
Temizlik iyidir iyiMasallah
Dolu ve yagmur nedeniyle bikaç gundur binemedim motoruma
![]()
oç olarak tabir ettiğimiz iki asalak benim cbr ı yoklamışlar bu sabah
http://www.youtube.com/watch?v=U504RpkxyNA
Otopark fiyatlari ne durumdaki oturduğunuz yerde. Ben Samsunda evimin yanindaki katli otoparka sordum araba 200 motor 100 dedi aylik biraz pahali geldi işyerime koyuyorm suanda
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------
Temizlik iyidir iyiMasallah
Dolu ve yagmur nedeniyle bikaç gundur binemedim motoruma
![]()
Arkadaşlar ikinci el piyasası ne durumda? Yakında alan satan var mı? Model,km fiyat bilgisi verebilecek biri varsa sevinirim.
Beyler aranızda hava filtresi takan var mı ?
Temizler 9.500 den basliyor 10 buçuk isteyen de var10.000 km civari kazasiz. Ben satiyorm 2012 11bin km 9550 son fiyat ama istanbul
benim 2014 çıkışlı(2013 model) eski kasa 4 yıl garantili 1000 km de extrasız motoru bir ara satıp 500 r alıyım diyordum 11000 veren çok oldu bir kişi 11250 verdi 11500 u görse satıcaktım olmadı benim piyasam bu
düz yol olursa alınabilir ama bence hafif yokuş varsa bile ben artçı almam almadım daha ,şuan 1200 km deyim gördüğüm devir max 9000 falan hız anlık 125 rodaj yagı değişti 1500 km den sonra top speed deneme si yapmak istiyorum
benim rodajım bu dur özellikle şehir dışına çıkmadım hep şehir içi zaten işten binemiyoruz motora
zaten doğru olanı yapıyormuşsun artçıda almadınmı tamam bence 700 e kadar max 7500 devir falan ondan sonra 1000 km ye kadar max 8500 devir sonra yağ değişimi rodaj tamamdır zaten cbr 250 çok tork lu bir makine bu kadar yüksek devir istemiyor bile ama gazı ani açmak zararlı zaten klavuzdada böyle yazıyor o yüzden biraz sağdan sağdan git gazı açmana gerek kalmazArkadaslar merhaba, motorum 400kmye dayandi bugunde universite sinavlari bitti cok rahatim artik gezicem insallahyalniz su rodaj konusunda biraz takintiliyim ilk 200 kmde 5.000 deviri gecmedim simdi ara sira 6.000 devire geliyorum tam olarak ne yapmam lazim ? Bide artci olayinda kilo olayi en fazla kac olmalidir ? Rodajda artci alinirmi?
cevaplarsaniz sevinirim ayrica bu hafta ici bi bulusma yapsak nefis olur tanisalim goruselim
saygilar