Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Eğer rodajdaysa cok titriyo alcak devirlerde :) ama sonra 110-150 arasi geldim ki buda 6.vites 7-10.000 devirlerine tekabul ediyo sanirim öyle bi uyusma olmadi. Ben hep molayı yol ve amortisör yüzünden veriyorum :)

Çok ilginç yaa. Ben de motorun amortisörleri ne kadar güzel, hiç bir çukuru hissetmiyorum diyordum. Bu fark, muhtemelen benim öncesinde bisiklet kullanmamdan, senin araba kullanmandan kaynaklı.
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
Abiler benim sağ ayna kırıldı uygun fiyata nerden bulabilirim yada uyan bir model varmıdır önerilerinizi bekliyorum aynasız gezmek istemiyorum.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba,
Foruma yeni üye oldum fakat bir süredir Honda cbr250r ile ilgili araştırma yapmaktayım. Bu motoru satın alıp aranıza katılmayı düşünüyorum, fakat bir sorunum var. Motoru aldıktan sonra motoru koyacağım yer çok küçük, bu yüzden motorun buraya sığıp sığamayacağını tam kestiremiyorum. İnternet sitesinden 2014 model cbr250r için verilen ölçülere baktım fakat bu ölçülerin tam olarak neyi ifade ettiği malesef net değil. Hondanın sitesindeki ölçüler şu şekilde: Boyutlar(UxGxY)(mm)2.035 x 720 x 1.120.
Sizden ricam (kusura bakmayın garip bir istek gibi görülebilir) motorun eninin en geniş olduğu kısmı(sinyal,gidon ya da ayna olabilir neresi en geniş ise) ve en yüksek olduğu yeri(ayna dahil maksimum yükseklik) ölçmeniz. Bu bilgiler gerçekten çok işime yarayacak ve koyacak yerin bu ölçülere uygun olması motoru almamda çok büyük bir etken. Eğer 2014 çift farlı kasada bu ölçümü yapabilirseniz daha net bir sonuç elde edebilirim. Şimdiden yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkürler.
Herkese iyi forumlar.
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Lastikler orjinalse eğer değiştirmenizi tavsiye ederim çok sert lastikleri var.
Güzel yumuşak hamurlu bir lastikle amortisörü değiştirmiş gibi hissedebilirsiniz kendinizi.

Faydası olabilir evet. Yada arka amortisörüm sertleştirilmis olabilir. Bakımda lastik havalarini 31-32 falan bastilar bana fazla geldi ama ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------

Çok ilginç yaa. Ben de motorun amortisörleri ne kadar güzel, hiç bir çukuru hissetmiyorum diyordum. Bu fark, muhtemelen benim öncesinde bisiklet kullanmamdan, senin araba kullanmandan kaynaklı.

Olabilir. 1 saat kadar bozuk cevreyolunda gidince böbrekler inanilmaz agrimaya basliyor. Ayağa bile kalktim bi ara.
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
zincir yağı olarak castroll mü ipone mi kullanıyorsunuz....

ben würth marka kullanıyorum önceden motul kullanıyordum janta attığı için leke oluyordu hep würth motula göre daha iyi hem yağlama hemde leke atma konusunda

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

Arkadaşlar merhaba,
Foruma yeni üye oldum fakat bir süredir Honda cbr250r ile ilgili araştırma yapmaktayım. Bu motoru satın alıp aranıza katılmayı düşünüyorum, fakat bir sorunum var. Motoru aldıktan sonra motoru koyacağım yer çok küçük, bu yüzden motorun buraya sığıp sığamayacağını tam kestiremiyorum. İnternet sitesinden 2014 model cbr250r için verilen ölçülere baktım fakat bu ölçülerin tam olarak neyi ifade ettiği malesef net değil. Hondanın sitesindeki ölçüler şu şekilde: Boyutlar(UxGxY)(mm)2.035 x 720 x 1.120.
Sizden ricam (kusura bakmayın garip bir istek gibi görülebilir) motorun eninin en geniş olduğu kısmı(sinyal,gidon ya da ayna olabilir neresi en geniş ise) ve en yüksek olduğu yeri(ayna dahil maksimum yükseklik) ölçmeniz. Bu bilgiler gerçekten çok işime yarayacak ve koyacak yerin bu ölçülere uygun olması motoru almamda çok büyük bir etken. Eğer 2014 çift farlı kasada bu ölçümü yapabilirseniz daha net bir sonuç elde edebilirim. Şimdiden yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkürler.
Herkese iyi forumlar.


UxGxY (mm)2.035 x 720 x 1.120. bu ölçüler senin için yeterli uzunluk 2metre genişlik 72 cm yükseklik 1metre 12cm bak bakalım sığıyor mu ;)
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
2
Demek istediğim, sitede yazan ölçüler motorun ana gövdesinin ölçüleri mi yoksa bu ölçüler gidon genişliği, sinyal lambaları ya da eğer en geniş kısım aynalar ise bu kısımları kapsıyor mu, başka bir deyişle motorun kaplayacağı maksimum genişlik(en) ve yükseklik nedir? Örneğin genişlik olarak yazılan 72 cm dışında sinyalleri ya da aynaları hesaba katarak ölçüm yapıldığında genişlik 72 cm'nin üzerine çıkıyor mu? Benzer şekilde sitede yazan 112 cm yüksekliğe aynalar da dahil mi yoksa aynalarla birlikte zeminden ölçüm yapıldığında yükseklik 112 cm'nin üzerine çıkıyor mu? Bu bilgiyi şu yüzden soruyorum, motoru koymayı planladığım yer anca ucu ucuna sığacak bu yüzden 2 ya da 3 cm bile çok önemli yer açısından. Umarım şimdi daha açıklayıcı olabilmişimdir, teşekkürler.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
3
Dün Honda'da arka çanta için demir taktırdım. Bugün Givi'nin 47 lik çantasını alacaktım ki satıcı aklımı karıştırdı. Bu çantalar pek kullanılmıyor cbr larda ve motorun dengesini bozabilir dedi. Fotoğrafçıyım çekimlere motorumla gideyim diye çanta kullanmak istiyorum. Kullanan varmı bu boyutta arka çanta, görüş ve önerisi olan? Bu arada tek farın yanması çok saçma ve çok kötü duruyor :/
 
Katılım
23 Nis 2013
Mesajlar
60
abilerim acil yardım ben internetten 10/40 yag siparişi verdim şimdi satıcı aradı elimizde kalmadı 15/50 göndersem olurmu dedi sizce olurmu bir yardım
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
90
Abiler benim sağ ayna kırıldı uygun fiyata nerden bulabilirim yada uyan bir model varmıdır önerilerinizi bekliyorum aynasız gezmek istemiyorum.




Hiç uğraşma sahibinden de kısa ayna var 50 -55 tl ye var bnmse vardı ama hıyarın teki motora arkadan çarptı sol aynam kırıldı aybasinda artık maaş alınca alıcam napalım ama 60 tl ye çok güzel arkayı gösteriyor pişman olmazsın.
Birde arkadaşlar bnm ayaklik biraz bel verdi gibi vitese sürtüyor düzeltilebilir mi yoksa yeni ayaklık mı almalıyım
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
4RIDERS JUMBO yan çanta kullanan gören var mı arkadaşlar? Temmuzda uzun yol yapacağım soft yan çanta arıyorum
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
70
S.a. dostlar 2 seferdir başıma geldi motoru sehir içinde kullanirken stop etti kendiliginden fan çalisiyordu. Hararetle alakali bir problem olabilirmi servise soramadim biraz uzak kaliyor bna hararet 3 çizgiydi
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Bujiyi değiştirin hocam benimde başıma geldi buji değişince problem kalmadı serviste 50 tl
kendiniz değiştiremezsiniz zor bir yerde
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
abilerim acil yardım ben internetten 10/40 yag siparişi verdim şimdi satıcı aradı elimizde kalmadı 15/50 göndersem olurmu dedi sizce olurmu bir yardım

Yazin olur ama en geç eylül de değiş havalar soğumaya başlayınca yada http://www.ngkbujimarket.com/category.php?id_category=445 ben kullanıyorum gayet memnunum buradan da alabilirsin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------

S.a. dostlar 2 seferdir başıma geldi motoru sehir içinde kullanirken stop etti kendiliginden fan çalisiyordu. Hararetle alakali bir problem olabilirmi servise soramadim biraz uzak kaliyor bna hararet 3 çizgiydi

Benzin depon dolu ise basınçtan yapar.. Karter hortumu var ayaklıgin orada onu aç temizle.. Servise sordum eski 2 zamanli motorlarda olan bir durummuş ama bazen bizim motorlarda da yapabiliyormuş
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
86
abilerim acil yardım ben internetten 10/40 yag siparişi verdim şimdi satıcı aradı elimizde kalmadı 15/50 göndersem olurmu dedi sizce olurmu bir yardım

cbr çok aşırı ısınan bi motor değil. hadi 4 silindirli olsa neyse. 15/50 daha kalın daha pahalı ve daha kaliteli bir yağ ama havalar serinse bu fayda yerine zarar da verebilir. vitesler daha kemikli geçebilir.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
Normal kullanımda lastik havalarınız 29-29 artçılı kullanımda ise 29-32 olmalıdır.
Faydası olabilir evet. Yada arka amortisörüm sertleştirilmis olabilir. Bakımda lastik havalarini 31-32 falan bastilar bana fazla geldi ama ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------



Olabilir. 1 saat kadar bozuk cevreyolunda gidince böbrekler inanilmaz agrimaya basliyor. Ayağa bile kalktim bi ara.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst