Honda CBR 250 R 2014 yeni renkleri karşınızda

Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Renkten çok kafa karenajı ve çift far olması güzel. 2013 modeller yanakları çökmüş afrikalı gibi duruyordu. Bu bildiğin atmaca gibi.

Arkadasin yukledigi resimlerde cift far gormedim ben. Hondadaki yetkili Turkiyeye cift farli 250 gelmeyecek demisti. 300 cc de muhtemelen fiyati ya 20 bin tl ye yakin olur ya da gelmez demisti.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Repsol rengine bayılıyorum.Ama malesef fuarda olmayacakmış...
Artık nisan sonu geldiğinde görürüz.Fiyatı farklı olursa repsol renginin,seyreyle sen diğer renklerini kullananların söylediklerini...
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Bu sene cbr250r cift far yani yeni kasa turkiyeye gelmicek mi ? Ninja gibi 250r sinifini iptal mi? edicekler kesin bir bilgi var mi? sadece 300 kasasina has bi goruntu degil 250r in kasasida degisti ama yeni kasanin gelicegi belli degil(mis)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Bu sene cbr250r cift far yani yeni kasa turkiyeye gelmicek mi ? Ninja gibi 250r sinifini iptal mi? edicekler kesin bir bilgi var mi? sadece 300 kasasina has bi goruntu degil 250r in kasasida degisti ama yeni kasanin gelicegi belli degil(mis)

Gelmeyecek. Ama 250 sinifi iptal diye birsey yok. Su anki 250 neyse o gelmeye devam edecek.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
1
Merhaba

uzun zamandır baktım cbr 250 yı tam alıyordum kı yenı kasaları cıktı ve SİYAH Hİ. YOK
ARAMADIGM SUBE KALMADI VE SONUNDA BULDUM

FOTO ATAMADM BULAMADM NASIL YUKLENDIGINI
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Repsol ün siyah alt yapısını beyaza cevirmisler yeni kasalarda. Olmamis repsol havası gitmis
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst