- Katılım
- 28 Ara 2013
- Mesajlar
- 409
Renkten çok kafa karenajı ve çift far olması güzel. 2013 modeller yanakları çökmüş afrikalı gibi duruyordu. Bu bildiğin atmaca gibi.
Arkadasin yukledigi resimlerde cift far gormedim ben. Hondadaki yetkili Turkiyeye cift farli 250 gelmeyecek demisti. 300 cc de muhtemelen fiyati ya 20 bin tl ye yakin olur ya da gelmez demisti.