Honda CBR 250 R 2014 yeni renkleri karşınızda

Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Tüm dünyada büyük satış rakamlarına ulaşan Cbr 250 R dünya pazarında ciddi bir yer edindi.
Honda Cbr 250 R için 2014 yılı itibari yeni renk seçenekleri sunuyor, hatta renklere göre fiyatların değişiklik göstereceğide açıklandı.
Bu sene özellikle repsol renginin çok dikkat çekeceğe benziyor



 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Cep telefonu gibi her sene yeni birşey çıkıyor ah çekiyorsun sonra :)
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Kırmızı rengi bekleyenler için iyi oldu. Ben 125 r aldım kırmızı rengini görenler 250 r benzetiyor,bir tane resim atayım kendi motorumun

 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
Bende yeni repsol çıkardılar sandım şaşırmasın kendine gelsin honda dicektim gerçi kendine gelse iyi olurda :D
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
kırmızı çok sönük kalmış repsolde fiyat farkı olur ama inşallah tri color getirirler yine fiyat farkına deymez zaten 11 milyar millet 8.750'ye aldı zamanında
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
kırmızının tonu çok güzel bence seneye heryerde kırmızı göreceğiz diye düşünüyorum :) bu arada UqUR kaskının markasını öğrenebilir miyim
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
kırmızının tonu çok güzel bence seneye heryerde kırmızı göreceğiz diye düşünüyorum :) bu arada UqUR kaskının markasını öğrenebilir miyim

Büyük ihtimal kaskı rs1 çene açılır vizör kırılmış galiba :) güneş vizörü ile kullanıyor...
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Gelde Hondaya Küfür etme. Kırmızı Bok var Bu sene geliyor. 2011'den beri üretimi olan aletin neden her rengini TR ye sokmazlar anlamıyorum. Aldık Siyah Şimdi Kırmızı geliyor.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
265
Kısmetse 2-3 haftata almayı planlıyorum kırmızı aklıma çok yattuydı alamatacaz mı şimdi
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Bana kalırsa CBR ın en güzel konsepti 2011-12 serisinde ki kırmızı. Bu kırmızı motoru göstermemiş... Arada ki farka bak.


 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Gelde Hondaya Küfür etme. Kırmızı Bok var Bu sene geliyor. 2011'den beri üretimi olan aletin neden her rengini TR ye sokmazlar anlamıyorum. Aldık Siyah Şimdi Kırmızı geliyor.

2014 alsam yine siyah alırdım. siyahın duruşu başka oluyor hangi motor olursa olsun.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Yabancı sitelerde repsol diğer renklere göre 500$ fazla bizde ne kadar olur acaba..
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
renk konusunda bende çok hassasım kırmızıdan sa füme siyah uyumunu tercih ederdim.
Kanımca çok daha havalı duruyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst