- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
Bana kalırsa CBR ın en güzel konsepti 2011-12 serisinde ki kırmızı. Bu kırmızı motoru göstermemiş... Arada ki farka bak.
Katılıyorum, sanki bu motosiklet bu renk ile tasarlanmış sonradan diğerleri uyarlanmış gibi resmen



İlkokul etiketleri falanda yok, öyle yağ markaları falanda yazmıyor elf, shell, mobil, repsol, ayçiçek gibi :mrgreen:
Yağ markasını motosiklete neden yazarsın ki zaten :queen:
He birde grisi var zaten oda efsane ama o bile hala yokken bu emek yağ tenekesi gelirse Honda ayıp eder :mrgreen:
