Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
250 cc altı calınma kaskosu olmaması bence bıraz sacma .... ama kotu bıseyy...her motosıkletın basına kaza gelmeyebılır ama calınabılır.....
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
soylekı..
hafıf motorların calınma olasılıgı daha fazladır..
ayrıca 125 cc motorların genellıkle degerlerı dusuk oldugu ıcın sıgorta sırketlerı ugrasmak ıstemez..(sahsı fıkrım dogrulugu konusunda bı fıkrım yok)
ben cbrı almadan once 125 cc ye ısvıcre sıgorta polıce yapıyodu fakat sanırım basa cıkamayıp bıraktılar..
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
bu hafta sonu sarıyerdeki festivala kimler gelio. bide nerde bu festival tam olarak. bende gelcam grup oluşturup beraber takılırız umarım
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
314
beyler dün gece motorla küçük bir kaza yaptım. benim suçum yoktu araba sinyal vermeden önüme kırdı.bende sol arka tarafına vurdum mecburen.allahtan yavaş gidiyodum bana ve artçıma fazla bişey olmadı.sadece bikaç ufak sıyrık var.motorunda ön freninin o tutma demiri kırıldı.ön sağ sinyal yerinden çıktı.ön kafadada farın sağında boyası kalktı acaba bu parçaların fiyatları nedir?? fren demiri ne kadar? bunları biliyosanız yardımcı olursanız sevinirim..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
beyler dün gece motorla küçük bir kaza yaptım. benim suçum yoktu araba sinyal vermeden önüme kırdı.bende sol arka tarafına vurdum mecburen.allahtan yavaş gidiyodum bana ve artçıma fazla bişey olmadı.sadece bikaç ufak sıyrık var.motorunda ön freninin o tutma demiri kırıldı.ön sağ sinyal yerinden çıktı.ön kafadada farın sağında boyası kalktı acaba bu parçaların fiyatları nedir?? fren demiri ne kadar? bunları biliyosanız yardımcı olursanız sevinirim..

benim de debriyaj levyem kırılmıştı.yetkili servis fiyatı 16 ytl.fren de aynıdır tahminimce.geçmiş olsun.lastiğin geldi mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
en fazla 80 yaptım. zaten ehliyetim yeni hiç tecrübem yok. bence zaten hız önemli diil önemli olan etrafına baka baka gezinmek daha hoş.

maşallah sen etrafa bakınabiliyorsun... ben; hıza, devire, yoldaki çukura, yandaki yayaya, önümü, arkamı, sağımı, solumu kuşatan arabalara bakmaktan hiç bir yere bakamıyorum. :) zaten kaskla ne kadar bakılabiliyor ki; at gözlüğü gibi bişey bu kask...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
zaten kaskla ne kadar bakılabiliyor ki; at gözlüğü gibi bişey bu kask...
Aaa oyle deme valla ben motordan sonra arabaya bindigimde esas gorusun bu kadar dar oldugundan sikayet ettim :silent: On camlarin etrafindaki metal aksam, silecekler, dikiz aynasi, hatta hatta kaput bile gorusumu engelliyor gibi geldi vallahi :cyclopsan Motor uzerinde gorus bence cok daha rahat, bir de baykuslar gibi kafamizi 360 derece cevirebilsek tam super olurdu :queen:
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
maşallah sen etrafa bakınabiliyorsun... ben; hıza, devire, yoldaki çukura, yandaki yayaya, önümü, arkamı, sağımı, solumu kuşatan arabalara bakmaktan hiç bir yere bakamıyorum. :) zaten kaskla ne kadar bakılabiliyor ki; at gözlüğü gibi bişey bu kask...


sanırım haklısın bende motor kullanırken etrafı çok fazla seyredemiyorum saydıın sebeplerden ötürü. Bu yüzden olsa gerek sık sık yollarda sapakları geçiyorum bu yüzden 100 lerce kilometre fazla yol gitmişimdir heral de:D
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
sanırım haklısın bende motor kullanırken etrafı çok fazla seyredemiyorum saydıın sebeplerden ötürü. Bu yüzden olsa gerek sık sık yollarda sapakları geçiyorum bu yüzden 100 lerce kilometre fazla yol gitmişimdir heralde:D

Bence bu konuda ayni davranisi sergilemeyi surdurmelisiniz. Zira yol ayrimlarini son dakikada farkedip trafigin akisina hic dikkat etmeyen kisiler aniden serit degistirip kazaya sebebiyet verebiliyorlar!! Bir keresinde TEM'de bu sekilde arac kullanan bir şahsın aracının tamponu ile motorumun ön tekeri arasında 15-20cm'ye kadar inmişti fark!! Aman diyeyim kavşaklarda ve yol ayrımlarında kat kat dikkatli olun arkadaşlar ve gerekiyorsa bir sonraki kavşaktan çıkma pahasına da olsa trafiğin akışını tehlikeye atmadan yolunuza devam edin.. Tabi benim tavsiyem olur bu, harcanacak benzin parası ile sebep olunacak sakatlık/ölüm riskleri arasındaki dengede hangisinin seçileceği kararı insanlara kalmış..
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
Bence bu konuda ayni davranisi sergilemeyi surdurmelisiniz. Zira yol ayrimlarini son dakikada farkedip trafigin akisina hic dikkat etmeyen kisiler aniden serit degistirip kazaya sebebiyet verebiliyorlar!! Bir keresinde TEM'de bu sekilde arac kullanan bir şahsın aracının tamponu ile motorumun ön tekeri arasında 15-20cm'ye kadar inmişti fark!! Aman diyeyim kavşaklarda ve yol ayrımlarında kat kat dikkatli olun arkadaşlar ve gerekiyorsa bir sonraki kavşaktan çıkma pahasına da olsa trafiğin akışını tehlikeye atmadan yolunuza devam edin.. Tabi benim tavsiyem olur bu, harcanacak benzin parası ile sebep olunacak sakatlık/ölüm riskleri arasındaki dengede hangisinin seçileceği kararı insanlara kalmış..


haklı oldunu vurgulamak isterim. ben 100 lerce kilometre daha yol gitmeye razıyım. benim canım tatlıdır. Hee görkem bide sana bişi sorcam benım motorda bi tutarsızlık var anlam veremedim bi şekilde. Debriyaj nerdeyse son noktada devreye giriyo yaaa annatamıcam sanırım barışarock festivalinde görüşürsek bi göz atarsın kardeşim
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
sanırım haklısın bende motor kullanırken etrafı çok fazla seyredemiyorum saydıın sebeplerden ötürü. Bu yüzden olsa gerek sık sık yollarda sapakları geçiyorum bu yüzden 100 lerce kilometre fazla yol gitmişimdir heral de:D

:cat: aynen... hatta+252525

arkadaşlar bu arada cıbırımı satmayı düşünüyorum... ehliyetim yok diye bahçede yatıyor. o da kötü oluyo tabi. satarsam ehliyet alınca bi hyo almayı düşünüyorum, satamazsam, cıbırla devam... :)

ilan da aha bu; http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4674331

hem foruma hiç resmini de koymamıştım. bu bahaneyle görmüş olacaksınız cıbırımı...

---ayrıca;

yarın ehliyet sınavım var ; hani bana başarılar?? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
314
onr.sual kardeşim sağol lastik biraz önce geldii:rendeer:çok teşekkürler

görkem nerelerdesin ya seni bekliyorum benim motorla ilgili bir yardımcı olsan iyi olcak.:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
bişey değil cihan.gule gule kullan.gorkem festival de.2 gunden once gelmez
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yan grenajda sadece stıcker cızıldıyse bosver oynama grenaj cok pahalı..
sınyallerde sadece yerınden cıkmıssa takılır oda sorun degıl..
yok kırılmıssa sırkecıde cok guzel sınyaller vardı
en olmadı gıttı gıdıyordan fln 2.el sınyaller var..
merak etme yani..

bide bu kadar cabuk soguma daha yenı baslıyosun..
ben,
durup dururken motorumu yerde uzerınde bı kamyonetle buldum..
durup dururken on fren kıtlendı(cbrda degıl bu) motorla suruklendım(kı bole bı olayda gormedım hıc daha)
durup dururken araba sola dondu arabaya yandan carptım..
vs vs..

bunlar var..
ıstanbulda motor kullanırken 1 adım degıl 2 adım otesını dusunmek gerekıyo..
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
314
yan grenajda sadece stıcker cızıldıyse bosver oynama grenaj cok pahalı..
sınyallerde sadece yerınden cıkmıssa takılır oda sorun degıl..
yok kırılmıssa sırkecıde cok guzel sınyaller vardı
en olmadı gıttı gıdıyordan fln 2.el sınyaller var..
merak etme yani..

bide bu kadar cabuk soguma daha yenı baslıyosun..
ben,
durup dururken motorumu yerde uzerınde bı kamyonetle buldum..
durup dururken on fren kıtlendı(cbrda degıl bu) motorla suruklendım(kı bole bı olayda gormedım hıc daha)
durup dururken araba sola dondu arabaya yandan carptım..
vs vs..

bunlar var..
ıstanbulda motor kullanırken 1 adım degıl 2 adım otesını dusunmek gerekıyo..

ön farın yanı çizildi biraz boyası kalktı ama kırılma yok grenajda.
sinyalde dibinden çıktı şu anda sinyal çalışıyo.
motor önemli değil bana bişey olmadı ona sevindim zaten
bu araba sola dönünce çarpma olayı motor kullananların çoğuna oluyo galiba.:salut:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
sınyal yerıne takılır buyuk ıhtımalle ozaman..grenajı bosver nazarlık olsun cok buyuk degilse..

soldan carpma olayı ıse aslında hata bızde de var arabaların dıbıne cok gırınce kor noktada adam goremıyo senı(benım kazam oyleydı aldıktan 1 ay sonra) zaten adam ozur dıledı ben ozur dıledım sora gıttı:)
komık bı gundu..
neyse..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst