- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,743
250 cc altı calınma kaskosu olmaması bence bıraz sacma .... ama kotu bıseyy...her motosıkletın basına kaza gelmeyebılır ama calınabılır.....
beyler dün gece motorla küçük bir kaza yaptım. benim suçum yoktu araba sinyal vermeden önüme kırdı.bende sol arka tarafına vurdum mecburen.allahtan yavaş gidiyodum bana ve artçıma fazla bişey olmadı.sadece bikaç ufak sıyrık var.motorunda ön freninin o tutma demiri kırıldı.ön sağ sinyal yerinden çıktı.ön kafadada farın sağında boyası kalktı acaba bu parçaların fiyatları nedir?? fren demiri ne kadar? bunları biliyosanız yardımcı olursanız sevinirim..
en fazla 80 yaptım. zaten ehliyetim yeni hiç tecrübem yok. bence zaten hız önemli diil önemli olan etrafına baka baka gezinmek daha hoş.
Aaa oyle deme valla ben motordan sonra arabaya bindigimde esas gorusun bu kadar dar oldugundan sikayet ettim :silent: On camlarin etrafindaki metal aksam, silecekler, dikiz aynasi, hatta hatta kaput bile gorusumu engelliyor gibi geldi vallahi :cyclopsan Motor uzerinde gorus bence cok daha rahat, bir de baykuslar gibi kafamizi 360 derece cevirebilsek tam super olurdu :queen:zaten kaskla ne kadar bakılabiliyor ki; at gözlüğü gibi bişey bu kask...
benim de debriyaj levyem kırılmıştı.yetkili servis fiyatı 16 ytl.fren de aynıdır tahminimce.geçmiş olsun.lastiğin geldi mi?
maşallah sen etrafa bakınabiliyorsun... ben; hıza, devire, yoldaki çukura, yandaki yayaya, önümü, arkamı, sağımı, solumu kuşatan arabalara bakmaktan hiç bir yere bakamıyorum.zaten kaskla ne kadar bakılabiliyor ki; at gözlüğü gibi bişey bu kask...
sanırım haklısın bende motor kullanırken etrafı çok fazla seyredemiyorum saydıın sebeplerden ötürü. Bu yüzden olsa gerek sık sık yollarda sapakları geçiyorum bu yüzden 100 lerce kilometre fazla yol gitmişimdir heralde![]()
Bence bu konuda ayni davranisi sergilemeyi surdurmelisiniz. Zira yol ayrimlarini son dakikada farkedip trafigin akisina hic dikkat etmeyen kisiler aniden serit degistirip kazaya sebebiyet verebiliyorlar!! Bir keresinde TEM'de bu sekilde arac kullanan bir şahsın aracının tamponu ile motorumun ön tekeri arasında 15-20cm'ye kadar inmişti fark!! Aman diyeyim kavşaklarda ve yol ayrımlarında kat kat dikkatli olun arkadaşlar ve gerekiyorsa bir sonraki kavşaktan çıkma pahasına da olsa trafiğin akışını tehlikeye atmadan yolunuza devam edin.. Tabi benim tavsiyem olur bu, harcanacak benzin parası ile sebep olunacak sakatlık/ölüm riskleri arasındaki dengede hangisinin seçileceği kararı insanlara kalmış..
sanırım haklısın bende motor kullanırken etrafı çok fazla seyredemiyorum saydıın sebeplerden ötürü. Bu yüzden olsa gerek sık sık yollarda sapakları geçiyorum bu yüzden 100 lerce kilometre fazla yol gitmişimdir heral de![]()
bişey değil cihan.gule gule kullan.gorkem festival de.2 gunden once gelmez
yan grenajda sadece stıcker cızıldıyse bosver oynama grenaj cok pahalı..
sınyallerde sadece yerınden cıkmıssa takılır oda sorun degıl..
yok kırılmıssa sırkecıde cok guzel sınyaller vardı
en olmadı gıttı gıdıyordan fln 2.el sınyaller var..
merak etme yani..
bide bu kadar cabuk soguma daha yenı baslıyosun..
ben,
durup dururken motorumu yerde uzerınde bı kamyonetle buldum..
durup dururken on fren kıtlendı(cbrda degıl bu) motorla suruklendım(kı bole bı olayda gormedım hıc daha)
durup dururken araba sola dondu arabaya yandan carptım..
vs vs..
bunlar var..
ıstanbulda motor kullanırken 1 adım degıl 2 adım otesını dusunmek gerekıyo..