Arkadaşlar bunları sadece yazmak istediğim için yazıyorum....
Cuma günü işten çıkıp biraz hazırlık yaptıktan sonra topikten tanıştıım ve barışarock festivaline katılacak olan arkadaşları görmek için, her ne kadar müzik tarzıma aykırı olsada rock festivaline gittim. Akşam gayet güzel geçti moderatörümüz oğulcan, görkem, akın, buğra, semih, savaş ve belki yazmayı unuttuğum arkadaşlarla hoş bi gece geçirdik. (gerçi herkez erkenden pinekledi ama

) gecenin ilerleyen saatlerinde uyku bastırdı ve oğulcanın çadırında uyuduk. öğlene doru kalktım ve hafta sonu festival dışındaki planlarım için eve dönmek üzere yola çıktım. Görkem ve semihinde dışarda işleri vardı birlikte çıktık. Eve geldim ve büyükçekmecede bi arkadaşımı ziyarete gittim akşam üzeride silivrideki başka bi arkadışa gittim ve orda çok geç saatlere kadar takıldım sabaha karşı 4 de silivriden yola çıktım ve semtim olan fatihe gelirken beni çok etkileyen şu olayla karşılaştım. Pevgeot 106 üstü açık fıstık yeşili bir araba ve onun arkadaşı olan kawasaki ninja sahibii iki arkadaş yola çıkmışlar. Tam vakıf gureba hastanesi onunde motorlu arkadaş bi taksiye arkadan çok kötü biçimde çarpmış. Taksinin arkası bitmiş motor yolun kenarında hurda yığını şeklindeydi. Bunları gördüümde hemen motorumu caddenin arkasındaki sevis yoluna çektim montumu ve kaskımı çıkardım ve hemen olay yerine koştum. dizlerimin titremesine engel olamıyodum. motoru kullanan arkadaş kasksızmış arkadaşlar. ağlamaklı oldum motora baktım kaskız sürünün hastanede oldunu sölediler kafası açılmış kolunda çok sayıda kırık oldunu sölediler. gözlerime engel olaamadım. nasıl kasksız çıktın nasıııııl. arabayı kullanan arkadaşına gittim yere kapaklanmış polisi bekliyodu çok kötü durumdaydı. kaskız demim nasıl çıktınız nasııl. hiç korumasu yokmuş ne mont ne bellik ne dizlik. kısa mesafeymiş yolları mazere bakın yaa. arkadaşlar kurbanınız oliim korumasız binmeyin şu makieneye taa silivriden geldim evime 1 kilometre kala bu olayı görünce psikolojim gerçekten dağıldı. şuan festivalin bugünkü gezilerin yorgunluğundan hemen uyumak istiyodum ama bu kazayı görünce dünyam yıkıldı uyku felan kalmadı. lütfen ama lütfen koruma olayını dikkate alın mesafe ne kadar kısa olursa olsun. forumu bu uzun sayılacak yazıyla bira meşgul ettim ama idare edin. beni çok derinden yaraladı. hastane hemen evimin karşısında gidip teselli vermek istiyorum şuan ama ben çok duygusalım sanırım hemen gözlerim doluyo teselliden ziyade panik yaratıcamı düşünüyorum oturcam burda yapcak bişi yok. lütfen ama lütfen full koruma.