Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Slm arkadaslar 700km devirdim cıbırımla maşallah bırakmadı beni yolda ha şimdi ha sora derken girdim Bursa'ya...İlk işim çeşitli sorunlar var bana pahalıya mal olucak eğer üstüne düşmezsem onları halletmem lazm...Zeytinlirockfest yorucu olmasına karşın çok güzeldi...Çadır arkadasım ertech'e sevgilerimi gönderiyorum.Beni bıraktı erken ama olsun :D Seral de kendini bi gece gösterdi gitti.Dönüş Zeytinli-Bursa 260km Yaklaşık 4saatte Bursa'da idim...metalgod(semih)'in motorunda elektrik problemi vardı baya hızımızı düşürdük ayrca sineklerle çok uğraştık resmen yağmur gibi yağdılar felaketti...

Hoşgeldin Akın... :)

debryaj'a bir baktır bakalım bende merak ettim...

Semih motoruna kavuştuğuna sevindim... :wiinkk:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
ertech gunaydın.senin motor ne durumda?

Merhaba, Günaydın :)

maalesef hala serviste.... :silent:

Artık çok can sıkmaya başladı 25 gündür motorsuzum.... Honda'dan yanıt bekliyorum... Parça sorunu olduğunu söylüyorlar sonra geldi diyorlar sonra tekrar arıyorum gelmedi diyorlar; kendilerininde bi halt bildiği yok... Servis parça gelse takarım neden bekleteyim diyor, geçen hafta Çayırova fabrika parça ertesi gün gelecek demişti... Böyle ortaya karışık bir durum işte :p

Satıcam zaten cıbırı, Z 750'yi kafaya koydum...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
mototalda mı? z750 için işallah olur hayırlısı olsun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
hayırlısı işallah.dediğin gibi serviste bi sorun yok.gorkemde bayaa beklemişti.bir an önce cözülür umarım
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
Motor Cevizli konşuk motor'da ancak servisin yapacağı çok bişey yok. Parça yok çünkü ellerinde... Honda çayırova fabrikayla hergün konuşuyorum... Bakalım bugün ne diyecekler :queen:

selam ertech , kırmızı bi cıbır gormuştum iki hafta önce gittiğimde orda , o mu dur.? seninki
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
selam ertech , kırmızı bi cıbır gormuştum iki hafta önce gittiğimde orda , o mu dur.? seninki

Fosforlu sarı jant sticker'i olan benimki :) off ya 25 gün oldu dile kolay :salut:

Onur

Teşekkür ederim iyi dileklerin için... Hayırlısı demekten başka birşey bulamıyorum zaten... Ama artık çok sıkıldım....
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Selam millet. Bende bayadır yoktum malum öss ydi tercihti derken giremedim. Sizde baya gezmişsiniz bu arada.Bi bileciğe gelmediniz ya.Burda ne mekanlar var ama gelmiyosunuz ki :)

Bu arada benim motorun km teli koptu ya.Kaç para bu km teli?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
savas11
Bursaya geldiğimizde o kadar aradık seni telefonun düşmedi... Ulaşsaydık sana gelirdik :cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Hey maşallah TOPİĞE bak bu makine çok sevilir çok tutulur demiştim..İlk alanlardanım ve çok memnunum..

Benim cbr 125 i seçmemdeki en büyük etkenlerden biridir kendisi.Aldığımda zamanında söylediğiklerinde haklı olduğunu gördüm.

Bu arada ne zamandır yazılarını görmüyorduk abi gsx hayırlı olsun gs gitti gsx geldi galiba:rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Yapma be Görkem :( Valla çok üzüldüm şimdi ya.. Tüh be zaten hep işe yarıycağı zaman kapalı olur bu telefonlar..

Bi daha ne zaman gelirsiniz bursaya?
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
arkadaşlar honda ana sayfada yeni cbr 125 renkleri geldi diye reklamı var once konusu geçtimi bilmiyorum:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
savas11
Bilmiyorum ama haftasonu yalovada festival var... Belki küçük bir ihtimal sonrasında Bursa , oradan da Eskişehir planım olabilir...

hedowich

Evet daha önce konuşulmuştu... Yeni renkler dediği eski kasa cbr üzerine yeni kasa stickerleri...

Konuyu Toplam 21 üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 15 Misafir) :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Geldik.

cbr 125 uzun yolda cok rahat motormuş onu test etmiş oldum. Ama cok benzin yakıyor, Balıkesir / Susurlukta depoyu fullledim, yalovadan pendik yaptım, ordan 4.levente kadar 1depo benzin yedi, şuan ibre kırmızıda içinde yaklaşık 3lt falan vardır yani, 7lt. yaktım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
Geldik.

cbr 125 uzun yolda cok rahat motormuş onu test etmiş oldum. Ama cok benzin yakıyor, Balıkesir / Susurlukta depoyu fullledim, yalovadan pendik yaptım, ordan 4.levente kadar 1depo benzin yedi, şuan ibre kırmızıda içinde yaklaşık 3lt falan vardır yani, 7lt. yaktım.

nasıl gecti rüzgarda falan problem yarattı mı?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu akşam bostancıda turluyorum katılmak isteyen olursa arasın arkadaşlar...
Ertekin işten erken çıkarsan sen de gel laflarız biraz :)
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
arkadaşlar ilk kazmı yaptım :( sorumuz bi taksicinin sola sinyal yakıp sağa dönmesi neticesi vites kolumla taksiyi sağlam bi çizdim ve debriyaj koluyla da kaportasına bi figür yaptım:) vites kolunu serviste düzelttik cıbırım sapasağlam. 4000 km oldu sayılır 3900 lerde çok şükür cillop gibi
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
nasıl gecti rüzgarda falan problem yarattı mı?

rüzgar motorun hızını %100 olarak etkiliyor. Bir ara ayvalıga gittik, giderken rüzgar arkadan esiyordu rahat gittik, ama dönerken aynı yolda giderken 100km/s ile geçtigimiz yerden rüzgarın cok esmesi yüzünden 80-90 da kaldık. bir ara hatta yokuş aşa yolda motorun üstüne yattım ve bastım ama 110 u geçemedim. Çok fazla rüzgar vardı.

Onun dışında az rüzgarlarda da yinede 10km/s etkileniyor,
Dönerken mesela susurluga gelirken motorun üzerine yattıgımda 145km/s hıza cıktım (motor yukluydu, canta çadır vs. vardı) ama dik duruma geldigimde direk 110 a düştüm, yapacak bişi yok, yani rüzgar %100 etkiliyor.

arkadaşlar ilk kazmı yaptım :( sorumuz bi taksicinin sola sinyal yakıp sağa dönmesi neticesi vites kolumla taksiyi sağlam bi çizdim ve debriyaj koluyla da kaportasına bi figür yaptım:) vites kolunu serviste düzelttik cıbırım sapasağlam. 4000 km oldu sayılır 3900 lerde çok şükür cillop gibi

Geçmiş olsun ve eline koluna sağlık, iyi çizmişsindir inş. :)

Taxicilere cok kıl oluyorum, bir kavşakta bekliyorum ara yoldan ana yola bağlanacam, taxi geliyor karşıdan yola cıkmıyorum, bekliyorumki geçsin. adam geliyor geliyor şak diyor benım bulundugum ara yola dalıyor. nasıl sinir oluyorum, o an polis olsamda ceza kessem diye içimden butun duaları ediyorum. ve dikkat ettim butun taxi,dolmuş,minibüs ve bazı özel araçlarda aynısını yapıyorlar. Kimsede sinyal alışkanlıgı yok sadece anayolda sinyal veriyorlar yada bir anda sağa geçip yolcu almak için.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst