Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Tamam Görkem telefonumu açık tutayım gelcek olursan ararsın.Bursadan 1 saat sürüyo bilecik.Hemde yol dümdüz otoban gibi..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
savas11
Düz yol bize gelmez... Bizim işimiz viraj :bounce:
Fakat Bursa'ya gelirsem bilecik çok ters kalır çünkü Eskişehir tarafına gitmeyi düşünüyorum... Ama sen Bursaya gelebilirsin , hatta birkaç kişi toplarsam topluca eskişehire gidebiliriz :)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
savas11
Düz yol bize gelmez... Bizim işimiz viraj :bounce:
Fakat Bursa'ya gelirsem bilecik çok ters kalır çünkü Eskişehir tarafına gitmeyi düşünüyorum... Ama sen Bursaya gelebilirsin , hatta birkaç kişi toplarsam topluca eskişehire gidebiliriz :)

Eskişehire gitmek için Bilecikten geçmen lazım zaten :p
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
ehehe evet Görkem burdan geçmen gerekiyo :) bursa dan yenişehire kadar dümdüz yol ondan sonra öyle bi virajlı yol başlıyo ki hemde sağında solunda yeşillikler.tam senin istediğin gibi.hem zaten nasılsa burdan geçceksin :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Eskişehire gitmek için Bilecikten geçmen lazım zaten :p[/QUOTE]


savaş
Yahu savaş herif o kadar yol gelicek Bursa'ya sen bilecikTen bursaya 100km yolu gelmiceksin öle mi?Ayağına bekliyorsun yane.Bu arada ertekin bilecikten geçmesi gerekmiyor çünkü yenişehir sapağına sapmadan, önce inegölden geçicek ardından mezitler bol virajlı inişli çıkışlı yollardan geçilecek muhteşem yollar görkem biteceksin...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Eskişehire gitmek için Bilecikten geçmen lazım zaten :p[/QUOTE]


savaş
Yahu savaş herif o kadar yol gelicek Bursa'ya sen bilecikTen bursaya 100km yolu gelmiceksin öle mi?Ayağına bekliyorsun yane.Bu arada ertekin bilecikten geçmesi gerekmiyor çünkü yenişehir sapağına sapmadan, önce inegölden geçicek ardından mezitler bol virajlı inişli çıkışlı yollardan geçilecek muhteşem yollar görkem biteceksin...

Mezitlerden sonra bozüyük'e çıkıyor sanırım. Ve bozuyük bileciğe bağlı değil mi? :) :p

Savaş sen yalovaya gelsene :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
gorkem bu sıcakta kaskın içindeki avatar resmini gordukce daha bir bunalım geçiriyorum:cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kaskı bırak üzerimde deri mont var :cherry:
Koruma olmadan asla :) Günde 4-5 defa kaza atlatan biri olarak , 30 km ile bile olsa narin tenimi asfalta sürtmeye niyetim yok :p
Neyse hadi ben çıktım turlamaya...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
tabiki sıcak falan yok her zaman full korumaya devam.ama agzın burnun kapalı ya bir an ben nefes alamıyormuşum gibi geldi:)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Mezitlerden sonra bozüyük'e çıkıyor sanırım. Ve bozuyük bileciğe bağlı değil mi? :) :p

Savaş sen yalovaya gelsene :p

Ben bozüyük eskişehir'e bağlı die biliyorum yanlış da biliyor olabilirim neyse...Yalovamotofest'e kimler geliyor arkadaslar ben cumartesi oradayım gecede orada kalabilirim kesin deil...En iyi ihtimal ile pazar sabahı bursaya döneceğim :cherry:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gokmen aldınmı lem motoru:) tuh bende yuksek katkılı benzın getırcektım sana daha ıyı yanma saglasın cayırovada dıye:)

bende eskısehıre baglı dıye bılıorum ama sallıyo da olabılırım..
savas11 naaptın ossyi:)
bak ekımde gelcez o tarafa yada cok uzaklasma max eskısehıre fln gıt(buralara gelmezsen tabi)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yok özgürcanım cbf var şu an :cherry: Asıl sen benim ö.m mi aldın mı :D


Arkadaşlar Yalova Motofest için Cumartesi gecesi pansiyonda kalmayı planlıyoruz... Kimler kalacak onların listesini yapalım ona göre yarın yer ayırtacağız... Odalar 2 veya 4 kişilik...
Biz bi arkadaşla 2 kişiyiz , 2 kişi daha bulursak 4 kişilik oda tutacağız...
Var mı kalacak olan? Ertekin?
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
meraba arkadaşlar bugün cbr 125 li oldum bende ve cok mutluyum fakat vıtesler bazen takılıyo boşa alacağım zaman geçmıyor ve tekrar debrajı bırakıp sıkıyorum acaba nedendır :silent: teşekkurler
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
9
cbr125r

slm arkadaşlar sizin tecrubenize dayanarak bişey sormak istiyorum
kimi yerde ve kendi sitesinde mavi renk cbr125r yok.ve bazı resimlerde farları farklı.bu fark nerden kaynaklanıyo?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Mavi cbr sadece 2004 ve belkide 2005 seriisinde üretildi daha üretilmedi o yüzden yok.
Farları farklı olanlar da ya çinli versiyon Cbr , yada Cbr150....

bende_emre
Bu normal birşey... Vites tam geçmeyebilir. Zamanla bu düzelecektir... Sen debriyajı bırakarak vitesi attırmayı öğren yeter.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
14
Motorun neden sola dogru cektigini bulduk. Arka tekerin sagindaki ve solundaki vidalari tam karsilikli degilmis. Duzelttik. Ciddi bir sey vardir diye korkmustum. Bunu da atlattik...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Yok özgürcanım cbf var şu an :cherry: Asıl sen benim ö.m mi aldın mı :D


Arkadaşlar Yalova Motofest için Cumartesi gecesi pansiyonda kalmayı planlıyoruz... Kimler kalacak onların listesini yapalım ona göre yarın yer ayırtacağız... Odalar 2 veya 4 kişilik...
Biz bi arkadaşla 2 kişiyiz , 2 kişi daha bulursak 4 kişilik oda tutacağız...
Var mı kalacak olan? Ertekin?

Gelip gelmemi etkileyecek birçok faktör var :p

o gece iş yerinde bir çalışma var gözüküyor; önce bunu atlatmam lazım, sonra motorumu cumaya kadar teslim almam lazım... bunun gibi şeyler...

Off yaa ne zor motorsuzluk deliricem psikolojim bozulacak... :salut::p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
314
bana bu yan sanayi cbr aynalarını nerden alabiliceğimi söyleyebilirmisiniz:silent:
görkem sen sirkecide nerden aldın acaba:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst