Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

+17

Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
17
arkadaşlar bana cbr 125 in 2008 kasasının türkiyeye ne zman geleceğini kesin olarak bilen varsa söyleyebilirmi ???
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
artı 17 kımse bılmıyor...
psıkomotor koprude yalpalama yapması normal cunku motor cok hafıf..
ama gercekten bı sola cekme varsa hemen servıse bıldır bunu..
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
rüzgarda çok savuruyor valla insan basmaya korkuyo öyle oldumu, özellikle rüzgarlı havalarda virajlara dikkat edin derim ben
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Merak etmeyin tecrübe edindikçe rüzgarda motor hakimiyetini de kazanmış oluyorsunuz...
Ben ilk defa köprüden geçerken yusuf arkadaşla ahbap olmuştum :p Çünkü kıştı ve fırtına vardı... Köprünün bir şeridi de ters yöne ayrılmıştı. Ters yöne geçmeme ramak kalmıştı...
Ama git-gel alıştım artık en kuvvetli rüzgar bile hiç sorun olmuyor...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Görkem arkadaşımızı aradı gözlerimiz Zeytinlide :))
Umarım önemli değildir sorun:cat:
Deli gezdik,.. gençler gece koptular:queen: Dönüş sakin, yavaş ve şaaneydi:rendeer:

herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
denizcimuzaffer
Oooo hoşgeldiniz :cat: Kazasız belasız dönmenize sevindim... Bu sefer olmadı valla... Artık başka sefere :)
Ama bu gezi içimde kaldı ya haftaya yada ondan sonraki haftaya bir gezi planlıyorum... Eskişehir veya Ankara olabilir :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ben leo vınce ı dınlemıstım bıde arrowu
ınan ses farkedıo(not vıdeoyu seyretmedım seyredemıorum cunku:D )
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arkadaşlar festivalden döndüm... :)

Genel olarak iyi bir festivaldi ama yorucu oldu... Fotoları yarın eklerim...

Şu anda akın buğra ve semih (ultraukala, suspect, metalgod) zeytinlideler, yarın dönecekler...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşlar adamın birisi babama o motor hız motoru alma hem ogrenci adamı motor etkiler dersleri aksatır gibi bazı salakça sozler sarfetmiş şimdilik motor bana cok uzak fakat bana soz vermişti erkek adam sozunu tutar falan diyip biraz sıkıştıracam bakalım bu sene olmaz zaten ama inş. seneye yeni kasa olursa onu alacam şimdilik cgl125 e devam fakat onuda vermiyo bazen polisler sıkıştırıyo diye şu ehliyeti bi alsamda kurtulsam su dertlerden ben ozeleştiri yapamıyorum sizce motor derslerimi etkiler mi ayrıca karamanda yasadıgım için yapacak bişey yok sadece motoru surersin bi yardımcı olursanız sevinirim fakat tek hedef cbr125(aslında öss olması lazım ama)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
1- Önce ehliyet
2- Evet derslerini etkiler , karşında canlı örneği var :cherry:
3- Ama zaten motorun varmış pek bir şeyin değişeceğini sanmıyorum.
4- Yine söylüyorum , kesin ehliyet al.
 
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
5
bende hastayım bu motora ama şimdilik ilk göz agrımla idare ediyorum biraz zaman geçince yavaşça bi cbr çekerim altıma
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ben motorun derslerı bılgısayardan fzla etkıleyecegını sanmıyorum bılgısayar oynayacagına,,televızyon seyretcegıne yada dısarda dolascagına alırsın motoru motorla gezersın :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hey maşallah TOPİĞE bak bu makine çok sevilir çok tutulur demiştim..İlk alanlardanım ve çok memnunum..
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Slm arkadaslar 700km devirdim cıbırımla maşallah bırakmadı beni yolda ha şimdi ha sora derken girdim Bursa'ya...İlk işim çeşitli sorunlar var bana pahalıya mal olucak eğer üstüne düşmezsem onları halletmem lazm...Zeytinlirockfest yorucu olmasına karşın çok güzeldi...Çadır arkadasım ertech'e sevgilerimi gönderiyorum.Beni bıraktı erken ama olsun :D Seral de kendini bi gece gösterdi gitti.Dönüş Zeytinli-Bursa 260km Yaklaşık 4saatte Bursa'da idim...metalgod(semih)'in motorunda elektrik problemi vardı baya hızımızı düşürdük ayrca sineklerle çok uğraştık resmen yağmur gibi yağdılar felaketti...
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
84
çok deli bi makine yaa düşünüyorumda benim şu 125 mz satıp yerine honda cbr 125 mi alsam acabaa:silent:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
valla arkadaşlar bence dersimi etkilemez çünkü burda sadece gezebilirsin ondada 3-4 sokak var zati ama seneye inş alacam bu canavarı kafama nasıl girdi bilmiyorum ama hiç çıkmıyor ya burda benden baska karamanlı yok mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst