- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
saol abı dusunmen yeter
yesım(abla)ayagım ıyı ama cumartesı okuldayım sınavım var..
ne ıslemı nıye bu kadar surdu?
yesım(abla)ayagım ıyı ama cumartesı okuldayım sınavım var..
ne ıslemı nıye bu kadar surdu?