Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
saol abı dusunmen yeter:)
yesım(abla)ayagım ıyı ama cumartesı okuldayım sınavım var..
ne ıslemı nıye bu kadar surdu?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bilmiyorum vekalet olayında sorun yaşanmış galiba ruhsatı çıkaramamışlar henüz :( çıldırıcam yaaaaa :pr: ben de geliim mi körfeze :cherry:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Onr.sual sana bişey sorcam sen motosiklete yapıştırdığın sticker'ları nerden temin ettin ¿

Bana; şu eskiden Çoşkun Aral'ın bir programı vardı Haberci diye, o programda kullanılan bandana takmış kuru kafa çıkartması lazım :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
özgüür , ggöörrkkeeemm :) motorumu alamadıım hala işlemler devam ediyooo kafayıı yicem artıkk :pr: hafta sonu umarım alabilirim arayabilirim sizi ona göre :p özgür sen iyileştin mi ablacıım :rendeer:

ben haftasonu için söz veremem ama :salut: yarışlardayım çünkü... :cherry: ama pazartesine sarkarsa neden olmasın :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
Onr.sual sana bişey sorcam sen motosiklete yapıştırdığın sticker'ları nerden temin ettin ¿

Bana; şu eskiden Çoşkun Aral'ın bir programı vardı Haberci diye, o programda kullanılan bandana takmış kuru kafa çıkartması lazım :)

ertech ben o logoları internetten indirdim sonra grafiker bir arkadasıma çizdirdim ordan da tabelacıya gidip folyo ya cıkış aldım.anladım senin ne istediğini sende internetten o kurukafayı indirip tabelacıya götürsen sana stıcker olarak cıkıs alıp kesebilirler diye düşünüyorum.
NOT: bende motorun üzerindeki logoların cızımı mevcut isteyen olursa mail olarak atarım ugrasmanıza gerek kalmaz sadece cıkış alırsınız.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
arkadaslar cumartesi 4000 bakımı için motoraldayım var mı o tarafa gelen? birde pazar günü yarışlar var ya izmitte görkem gidecek galiba bende buyuk olasılıkla onakatılacam var mı başka gelen.ertech?ne durumdasın

ben cumadan gidiyorum onur... ama orada buluşuruz :cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
onr.sual
Tamam onur.... Ama perşembe de hatırlatırsan sevinirim çantama koyayım...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Cumartesi günü saat tam 14:00 de altımda BMW F800ST ile avr. yakası turu atıcam tam tamına 1 saat. Benzinde beleş, oh mis. Gelin tur atalım diyecem ama sizde şimdi 155km/s üstüne çıkamazsınızki canım, zevk vermez. :p :D

Motor çok pahalı ya, ama mükemmel bişi geçen test sürüşünde 20dk. kullanabilirsin dediler, 15dk. kullandım ve bıraktım. Gidonu sıkmaktan ellerim kıpkırmızı olmuştu çok deli, feci bişi yaw. 60 giderkene hafiften abandım gaza önümde sağ şeritte jeep vardı yanından ciuvv diye geçtim 60km/s den direk 120km/s ye 1 saniyede falan cıkmışımdır herhalde acaip yusufladım yaw. 40km/s ile giderken 4.vitese attım ve devir=hız oranına karşın gaza yuklendiginizde yinede çok deli kaçıyor alet.

Hereve lasım bence. Ama BMW iştee ahh ahhhh.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
dizel araba gibi calisiyo o alet ve dengesizdi..
en son kullanimimda..

not:durus olarak mukemmel bi motor..
ozellikle mavisi
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ST güzel bir makine değil bence.... Eğer imkanın varsa S kullan... Ama dikkatli ol bu makinalarda şaka olmaz...
Bu arada telefon açıp randevu aldın mı? Internetten başvurlular çoğu zaman kabul edilmiyor...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Onlar bana telefon açtılar, randevulaştık. Ben SS veya Touring falan sevmiyorum benım hoşlandıgım makine böyle bişi ST olmalı. Evet alet cok acaip bişi çok dikkat gerekiyor. ama şunu fark ettim, neredeyse duracak pozisyona geldigimde acaip bir denge sözkonusydu, yani artık ayaklarımı yere basım diye kendi kendime konuştum yani, dengesi iyiydi.

Bilemiyorum hoşuma gitti, birde kazasız belasız şu 1 saatlık turu atarsam makine hakkındaki butun yorumlarımı sizinle paylaşırım.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
SuSpect
Cumartesi yarışlar olmasaydı gelirdim ST-S çıkardık... Özgürün de ayağı iyi olsaydı ST-K1200S-R çıkardık :bounce:

Bu arada , yarışlardan sonra Riva gezisi düzenleyelim mi ne dersiniz???
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
özgürün ayagı iyide..
özgür korkuyo:)
:D
sabahtan sınavım var ondan sora olabılır aslında bı bakalım..
patrona soralım..

aa doru lem sen yarısta olcan zaten..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
yine bir soru yeni bir soru..

Arkadaşlar ne zamandır aklımda soramıyorum.Benim benzin göstergem kontak kapalıykende gösteriyor.Normal mi bu?Bence değil.Benim beatte göstermiyordu kontağı kapatınca ibre yavaştan aşşağı iniyordu bir zararını görmedim ama garip yani..:silent:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
ertech ben o logoları internetten indirdim sonra grafiker bir arkadasıma çizdirdim ordan da tabelacıya gidip folyo ya cıkış aldım.anladım senin ne istediğini sende internetten o kurukafayı indirip tabelacıya götürsen sana stıcker olarak cıkıs alıp kesebilirler diye düşünüyorum.
NOT: bende motorun üzerindeki logoların cızımı mevcut isteyen olursa mail olarak atarım ugrasmanıza gerek kalmaz sadece cıkış alırsınız.

Onurcum, [email protected] ve [email protected] adresine sendeki logoları mail olarak atabilirmisin. Benimde bir arkadaşım var reklamcı 2 gün önce o söyledi. Sen resimleri gönder bilgisayardan ben folyaya çıktısını alırım demişti. Zahmet olacak ama.:rendeer:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Arkadaşlar ne zamandır aklımda soramıyorum.Benim benzin göstergem kontak kapalıykende gösteriyor.Normal mi bu?Bence değil.Benim beatte göstermiyordu kontağı kapatınca ibre yavaştan aşşağı iniyordu bir zararını görmedim ama garip yani..:silent:

Gnusher merak etme bizimkilerde öyle kontağı kapattığımda hangi pozisyondaysa orada kalıyor. :cat:

gnusher normal..butun cbrlarda gosterıyo merak etme

ÖZgür girme araya senin yüzünden flood yapıyorum bak. BBRR kızacak gene :mrgreen::cherry::cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst