- Katılım
- 10 Haz 2006
- Mesajlar
- 6,542
- Konu Yazar
- #7,161
Arkadaşlar ne zamandır aklımda soramıyorum.Benim benzin göstergem kontak kapalıykende gösteriyor.Normal mi bu?Bence değil.Benim beatte göstermiyordu kontağı kapatınca ibre yavaştan aşşağı iniyordu bir zararını görmedim ama garip yani..:silent:
Allah allah benimki düşüyor , normali de bu diye biliyorum :silent:


