Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
arkadaşlar bu arada CBR 125 R ın yeni 2007 kasası süper olmuş mayıs ayında çıkıcak deniliyordu bir bilgisi olan varmı bu konu hakkında
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Süper olmuş da mayıs ayı geçti bile :p

Honda elindeki eski kasa stoğunu ne zaman eritirse o zaman çıkacak yeni kasa...
Ağustos ayı olabilir...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
ant. buluşması ha, tmm bekleyin ağustos başı ordayım. :)

Görkem bugun işin yoksa gel aga turlayalıp, benım birkaç gitmem gereken yerde var onlarada ugrarız. ;)

Ha bu arada yeşim (sanırım) hayırlı ossun, yarın bir ark.la yemege çıkıcam onunda adı yeşim. :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
SuSpect

Olabilir... Şimdi çıkıyorum 1-2 saat cbr'a bakım yapıcam malum 1 aydır servisteydi çok pis ve bakımsız... Sonra sirkeciye inip ayna bakacağım istersen sen de gel birlikte bakalım , oradan sonra turlarız...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
tmm bende gülhaneye ugricaktim zati. sirkecide buluşuruz osaman. Zati benımde motoru yıkamam lasım.

Benim telefonum infomda var kaydedebilirsin.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
tamam olur... :cat:
hadi ben de çıkim bare daha temizlik var... görüşürüz sirkecide...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı uğurlu olsaun, Allah kazadan beladan korusun...

Bencede turuncu en güzel renklerinden bir tanesi... Benim en favori rengim maviydi 2006 da mavi yoktu, kırmızı yada turuncu arasında kırmızıyı seçtim...

Keyifli sürüşler diliyorum...


Arkadaşlar dün akşam itibarıyle aranıza katılmış bulunuyorum :queen:
Aldım sonunda cbr 125 imi ama büyük konuştum turuncu asla dedim gittim onu aldım ama renk önemlii değil seviyorum her şekil yaaaa :queen: kısmet :bounce: mutluyum gururluyum :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
MoviStar ve Diğer Arkadaş Sanırım Tamirciye Gittiniz Egerki Gitmediyseniz Tamirci Önereyim Size Diyecektim. ArkadaşLar Sizin CBR'lar Ne kadaR yakıyor yaa Benimkisi 130 - 140 bin felan yakıo Fazla yakıo farkındayım acık filtre war üzerinde Benim Motorun NormaLi Ne kadar Yakıo Onu Ögreneyim Dİyecektim 30 ytl benzin aLdı motor Full depo.

Birde Bu pOLisLeri Hiç Sewmiyorum :( Motoru bi kaLdırımdan bir kaLdırıma Geçirirken Kask Takmadım Diye 160 YTL ceza yedim :'( AgLamak istiyorum İnsafsız AdamLar Millete Uyarı göstermek için Biz Gittik :(
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
benım motor normal kullanırsam 6bini geçmezsem; 75-85bin arası
Eger agresif, devamlı redline kullanırsam; 95-105bin arası yakıyor.
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
ozaman benimki normaL SüreqLi REdLine'da benim motor Dikkat etmem lazım bende artık insan gibi binsem olucak motora :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
nefret ettim bu haftadan..terslikler yakami birakmiyo resmen..
araba bozuldu bu seferde..
minibus caddesi(bilmeyenler icin anadolu yakasinin en islek caddelerinden biri)nde araba stop etti..
P ye aldim(otomatik araba) hop..
kaldi orda..gecmedi D ye tam 20 dk..
onumde su borusu patlar beni islatir..
kitlenmeyen fren kitlenir ayagimi davul eder..
takir takir calisan araba arizalanir..
goztepede olan yer pendik kaynarcaya tasinir..

acaba ne yaptimda bunlari hakkettim..cok merak ettim walla..
bugun motorumun yanina gittim sildim biraz ustunu..ha bide bosta kalmis vitese taktim..:(
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
Hakikaten Özgür terslikLer Senin Yakanı Bırakmıyor. Bende aynı SayıLır senin KAdar DeqiL ama işte KaLdırımdan KaLdırıma Ceza yiom feLan :)
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
özgür gerçekten geçmiş olsun bu aralar sen en iyisi evden cıkma:)şaka bi yana kendine dikkat et tekrar geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Yeşim Hn. hayırlı olsun, bu arada benim kızım da turuncu ayrıca çok güzel.

Gelelim Özgür sana geçmiş olsun. Tanıdığım iyi bir hoca var kendini bir okutsan iyi olacak derim :queen: . Şaka bir yana maneviyat kimi insan için önemli şey, ben motora biner binmez başlıyorum fatiha suresine, arabada da uzun yola çıkarken. Reel bir faydası var mı bilmem ama psikolojime iyi geliyor nerede olduğumu hatırlatıyor. Bence sen de bir dene bakalım, yok ben ezbere bilmiyorum dersen türkçe bir şeyler söyle içinden derim ben. Bir faydası olursa ne mutlu yok o da fayda etmezse başka yöntemlerde var ona girmeyeceğim burda. Bu ne şanssızlık kardeşim...! Çok çok geçmişler olsun...

Bu arada gençhacker ilgin için teşekkürler bugün bir ustaya gittik ama o da halledemedi gibi Veysel (moviestar) 'in sorununu, belki o başka ustaya da göstermek ister onu bilemem. Senden alırız olmadı o ustanın adresinide. Veysel'in işi zor gibi enteresan bir problemi var çünkü anlatması da zor teşhizide zor, bakalım...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst