onr.sual
gittik suspect 'le aldık yine benim üzerindeki küçük aynalardan... orjinallerinden daha içte olduğu için daha rahat ettiriyor aralardan geçerken... orjinalleri evde duruyor kullanmıyorum.
ErTech
15 ytl'miş 10'a braktı çiftini... cbr'lı bir arkadaş geldi o tavsiye etti dersen indirim yapar heralde :bounce:
yada birlikte gideriz....
savas11
Movistar'da da buna benzer bir sorun var bakalım ne çıkacak...