Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Carcharoth
Bu sanırım çıkma değil yan sanayi... Ama akıllıca tabi... Burada da o tür yan sanayi malları yurtdışından getirip satan mağazalar mevcut...

Bu arada senin sinyali sormuştum ama yokmuş , ben de birşey demedim sana...
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
34
orjinal mi? yoksa özel üretim mi aslında cbr cup ta yarışan motorlarda var ama çok kaba duruyor
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
orjınal..
cbr cuptakı kapak degıl butun grenaj ole..

of bole bı yagmur yagmadı bu yıl ıstanbula nası eve gıdıcem acaba sıyah vızorle:D
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
12
deneme



cbr 125 moviestar resimleri var ama bende topic'e koycak kabiliyet yok :pr:

<a href="http://img223.imageshack.us/my.php?image=hondacbr125ccpicture5pg9.jpg" target="_blank"><img src="http://img223.imageshack.us/img223/3193/hondacbr125ccpicture5pg9.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a>

my.php


hondacbr125ccpicture5pg9.jpg
[/URL][/IMG]
my.php


nihayet becerdim arkadaşlar begenilerinize sunarım :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Efet movistar gerçekten çok güzel duruyor...Bu arada görkemin gönderdiğindeki repsolun lastikleri ile birlikte remus egsozu vardı...Çok güzel olmuş ayrıca jantlardaki turuncunun tonu çok güzel yakışmış motor...movistar'ı artık okan'a yaparız.Ben de mavi bi cbr alırsam 2.senesine yaparım ama ben bu gidişle motor falan alamayacağım :( Aksilikler peşimi hiç bırakmıyor.Şimdi bi de ehliyet masrafı çıktı A2-B ikisi birlikte bana 400ytl'ye falan patlıcak trafiğe harçlar falan.Toplamda 1050ytl'ye mal olmuş olur iki ehliyet..Arkadaslar çevrenizde senetle cbr verecek olan varsa haberim olsun.Bi tane buldum şimdi kredi kartına taksit yaparım diyor.Kredi kartı arıyorum eş dosttan...Bakalım nolucak?
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
ultraukala sana katılıyoruım movistarda görkemin yolladığı repsolde çok güzel.harika duruyo ikiside.:wiinkk:
sende umarım en kısa zamanda kavuşursun cbr ına:cat:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
12
dostum bende senetle arıyorum su anda bulursanız banada haber verin

bu arada sahhibinden de 600rr için komple moviestar grenaj satılıyo 3000 ytl:)nerdeyse 125 lik cbr parası
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
bugun zincir yağ almak için sirkeciye gidicektim.bizim motorlar için bana onerebileceğiniz bi zincir yağ markası varmı?internetten arastırdım soyle bi zincir yağ buldum nasıldır sizce:silent:
otm091941lt8.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
castrol un zıncır yagları ıyıymıs..
ben s100 dıye bı markanın zıncır yagını kullanıorum oda ıyı
artcı koltuk kapagını honda bayılerınden talep edebılırsınız sanırım cunku orjınal aksesuar..
sacma sapan bı fıyatı vardı 140 ytl gıbı fln..
kı dedıgım gıbı cok cırkın gorkem gazoz kapagı dıodu:D
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
dgremr (emre) ben aof deyim akdenizde deyilim.stickerin sparişini bugun verdim.
salı günü ögleden sora hazır olur yapıştırmaya gidelimmi seninle telef ararım.
cycle-mania
moviEstar - movistar resmin üzerinde yazıyor.:)
Carcharoth
sinyaller iyi olmuş geçmiş olsun hallolduğuna sevindim.
bikac cbr resmi var bulup ekleyim çok güzel görünüyorlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evt 1000lik kardes bende 2 gün önce aynisina ama siyahina bindim..
ne motor anlatmak mümkün degil ...
5 hafta sonra gene gelcem ins tryeye
bu sefer motor alacam ama :)
1000like para yetse simdiden ayarlarim :) ah bi para olsa...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda 1000 rr repsol 300 küsür basıo
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arklar Size Bi Sorum Olucak Yakin Bi Arkim Sizin Motordan Aliyor 2. El Yerini Sölemek Istemiyorum Neyse Ne Kadar Yakio Bu Motor ??

sonuncumotor cok guzel bu arada
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst