- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
er6-n yapalımda neyle
neyse eve gdıorum artıkın
yarın bı yatıyım..
neyse eve gdıorum artıkın
yarın bı yatıyım..
daha sonra genel olarak açıklayacağım o zaman öğrenirsin...
ekspress
uydurma egzos'lar motoru garanti dışında bırakır...
Arkadaşlar tartışılmıştır eminim ama ben izin verirsenz bir daha soracam.Bizim motosikletlerin jantlarını boyuyorlar ya.Turuncu ya boyayınca güzel olmuş gibi geldi bana.Bir ara birileriyle konuştum laciverte boyuyalım turuncu güzel olmaz dediler.Bir düşündüm iğrenç olur gibime geldi.Sonra bir tane gördüm boyamışlar gerçekten igrenç olmuş.Hatta birtanesinide kırmızıya boyamışlar o dahada tiksindirici olmuş çünkü işçiliğide çok kalitesizdi.Aranızda respsollerde böyle bir işlem yapan varsa sorum şu:Hala memnun musun?Yani insan bazen yapar hoşuna gider sonradan insanı bayar ya öyle bir durum var mı?
Not:Listeye eklenme olayı komplex e dönüşmeye başladı bende [email protected] repsol![]()