Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler honda cbr 125 aldım alıyorum..yalnız sımdıkı motorumu satmam gerekıyor onu satmdan alamıyorum...bu arada görkem bundan sonraki motorum kesinlikle HONDA olmayacak!!! demısn neden acaba forumu okuyamadım..
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
6
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım ve dün bi cbr125r aldım
eksoz taktırcam ama istedigim eksoz birinden duydum 3000 devirden sonra rüzgar sesine benzer ses çıkarıomuş o eksozdan varmı arkadaşlar
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
daha sonra genel olarak açıklayacağım o zaman öğrenirsin...

ekspress

uydurma egzos'lar motoru garanti dışında bırakır...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
orjinal markalı eksozlar var...arrow-leovince ayrıca bursa md gezisinde gördüm iznik gezilerinde yurt dışından gelmiş akrep vardı cbr125r'da şaşırdım doğrusu.cbr uyumlu imiş.Yurt dışından gelmiş.Arkadasım bayılmış egsoza feci şekilde kaliteli bir sesi varmış ayrıca çok pis sıcaklık veriyormuş dışarıya...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Arrow ve Leovince'in Cbr125'e özel egzos'ları mevcut... Komple Leo 350€... şu an mototalda bir tane komple leo vince'li motor duruyor... Arrow görmek ne yazıkki nasip olmadı
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
arkadaşlar aldım cbr 125 imi çook mutluyummm:mrgreen: katkılarınızdan dolayı teşekkürler:rendeer::rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayırlı olsun..
devil inde var fıyatı yıne okadar flndı...
ama leo vınce ın sesı super hakkatende..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
kirke

hayırlı olsun sevindirici bir haber... kısa zamanda seni de aramızda görmek isteriz buluşmalarda...
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
12
su guzellıge bakın

 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
kirke hayırlı olsun arkadasım güle güle kullan.
görkem
senin gibi bir honda hastası.hatta mototalda yatıp kalkan:) birdaha honda ya binmem dedi ya beni acayip düşündürdü bu iş.inşallah seni fazla üzmemişlerdir diyecem ama...üzmüşler belli
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
kirke motorun hayırlı olsun.iyi günlerde kullanman dileğiyle:rendeer:

görkem
seni bu kadar kızdıran olay ne?tamam motorun biraz fazla kaldı tamirde ama bence sırf bu yüzden hondadan uzaklaşmış olamazsın
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Arkadaşlar tartışılmıştır eminim ama ben izin verirsenz bir daha soracam.Bizim motosikletlerin jantlarını boyuyorlar ya.Turuncu ya boyayınca güzel olmuş gibi geldi bana.Bir ara birileriyle konuştum laciverte boyuyalım turuncu güzel olmaz dediler.Bir düşündüm iğrenç olur gibime geldi.Sonra bir tane gördüm boyamışlar gerçekten igrenç olmuş.Hatta birtanesinide kırmızıya boyamışlar o dahada tiksindirici olmuş çünkü işçiliğide çok kalitesizdi.Aranızda respsollerde böyle bir işlem yapan varsa sorum şu:Hala memnun musun?Yani insan bazen yapar hoşuna gider sonradan insanı bayar ya öyle bir durum var mı?

Not:Listeye eklenme olayı komplex e dönüşmeye başladı bende [email protected] repsol:D
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
ömer düşmez yok uzun zaman dır.özletti kendini
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
arkadaşlar çook teşekkürler hepinize ayrı ayrı:rendeer: inşallah en yakın zaman da aranızdayım:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
Arkadaşlar tartışılmıştır eminim ama ben izin verirsenz bir daha soracam.Bizim motosikletlerin jantlarını boyuyorlar ya.Turuncu ya boyayınca güzel olmuş gibi geldi bana.Bir ara birileriyle konuştum laciverte boyuyalım turuncu güzel olmaz dediler.Bir düşündüm iğrenç olur gibime geldi.Sonra bir tane gördüm boyamışlar gerçekten igrenç olmuş.Hatta birtanesinide kırmızıya boyamışlar o dahada tiksindirici olmuş çünkü işçiliğide çok kalitesizdi.Aranızda respsollerde böyle bir işlem yapan varsa sorum şu:Hala memnun musun?Yani insan bazen yapar hoşuna gider sonradan insanı bayar ya öyle bir durum var mı?

Not:Listeye eklenme olayı komplex e dönüşmeye başladı bende [email protected] repsol:D

özgür arkadaşımız turuncu serit cekecekti.böyle bir çözüm düşünebilirsin hem daha maliyetsiz olur hemde sıkılırsan kolayca sökebilirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst