Arkadaşlar ben baya uzak kaldım yaw buraya, işten ayrılıyorumda o yüzden sitelere pek bakamıyorum.
Birkaç sorum var.
1-) Bursa gezisi ne oldu?
2-) Bursa gezisi yapılmadıysa, nesaman yapıcas?
3-) Bu haftasonu sakarya motofest. e giden varmı?
4-) Sakarya'ya gitmiyorsanız ist.de bir tur atalım mı?
5-) görkem senın motor ne oldu aga, yalan olmasın?
6-) eğer servisten cıktıysa, neler yapıldı, ne edildi, biras bilgi verirsen sevınırım.
7-) ee görüşmeyeli daha daha nasılsınız.

ha bide topicde msj.lar siliniyordu ne oldu, vaz geçtiler sanırım. Sayfa sayısı aynı
