Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
kuyruğun cok guzel gorkem kıskandım walla:queen: bizde yaptırsak kaca maal olur o kuyruk
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cakal can keske konussaydık napıoruz bugun dıye bak o tarafa gecıorum sımdı 15dk okulda ısım var sora akardık ortamlara bıde mototala:)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Arkadaşlar ben baya uzak kaldım yaw buraya, işten ayrılıyorumda o yüzden sitelere pek bakamıyorum.

Birkaç sorum var.

1-) Bursa gezisi ne oldu?
2-) Bursa gezisi yapılmadıysa, nesaman yapıcas?
3-) Bu haftasonu sakarya motofest. e giden varmı?
4-) Sakarya'ya gitmiyorsanız ist.de bir tur atalım mı?
5-) görkem senın motor ne oldu aga, yalan olmasın?
6-) eğer servisten cıktıysa, neler yapıldı, ne edildi, biras bilgi verirsen sevınırım.
7-) ee görüşmeyeli daha daha nasılsınız.
:cool: ha bide topicde msj.lar siliniyordu ne oldu, vaz geçtiler sanırım. Sayfa sayısı aynı :)
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
@soldoycbr

gündüzleri farı kapatabiliyorsan kapat;) arkadaşların bahsettiği olay uzunları yakmak.Bunlarda avrupa fasofiso kuralları gereği kontak açıldığı anda farlar yanıyor zaten:rendeer:
Parçaları gerçekten pahalı.Önceki sayfalarda birkaç örnek vermiş arkadaşlar.Birtanede ben vereyim.Sürerken sol ayağını koyduğun ayaklık 30ytl.Sanırım oda en ucuz parçasıdır:queen:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
35
bu kuyruk 2007 ye de takılır mı? özel bu tuzludur bence fiyatı.. talep de olur buna yaw.. seri üretim falan

Anladım o zaman ben düşük bir model alıyım acemiyiz şimdi düşe kalka (sakat kalmaz veya ölmezsem) birde yedek parça falan masraf yapmayalım,,,

2001 model CG sordum tamirci bir arkadaş kendisi (orjinal japonmuş, parça değişmemiş yani) 16000km de 1200 ytl dedi eksoz ve sol depoda hafif vuruk var 1000ytl ye verirse alıyımmı ne dersiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
harbi kuyruk süper görünüo Görkem Ne kadara yaptırdın ? Hadi Sen ucuza yaptırmıssındır ama normaL'i ne kadar oLio :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slmlar arkadaslar ne var ne yok ???????????????..
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yok ya cıddı para harcanıo su anda motora gercekten..
sonunda yapabılırse cok gusel olucak..
daha bıtmedı yanı anlıcagınız..
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
12
selam dostlar bende bu makinaya gonul verenledenim ama almak nasib olmadı daha uzun suredir forumu takib ediyorum ve uykularım kaçıyo her gece umarım benide aranıza kabul edersiniz inşallah agustos gıbı bende cbr ıma kavusucam sevgiler :)
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
selam dostlar bende bu makinaya gonul verenledenim ama almak nasib olmadı daha uzun suredir forumu takib ediyorum ve uykularım kaçıyo her gece umarım benide aranıza kabul edersiniz inşallah agustos gıbı bende cbr ıma kavusucam sevgiler :)

aramıza hoşgeldin umarım sende cbrına en yakın zamanda kavuşursun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motorunuzu 3250 ytl ye sayarım. Çünkü kendi motorumun fiyatını çok düşük tuttum.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
35
hangi motor 3250 sibiar kaç km de ben alıyım yaw:cherry:

motorunu satmayı düşünen varsa görüşelim yaw
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Evet gerçekten güzel teklif... Ben de bugün bunun gibi 2 teklif aldım , biri Er-6n , bir tanesi de Fazer... Bakalım hayırlısı...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
sen gittikten sonra :pl:
Hadi er-6n 'i sana yapalım , ben fazer'i alırım :queen:

Bu arada , bundan sonraki motorum kesinlikle HONDA olmayacak!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst