dgremr (emre) ben aof deyim akdenizde deyilim.stickerin sparişini bugun verdim.
salı günü ögleden sora hazır olur yapıştırmaya gidelimmi seninle telef ararım.
cycle-mania
moviEstar - movistar resmin üzerinde yazıyor.
Carcharoth
sinyaller iyi olmuş geçmiş olsun hallolduğuna sevindim.
bikac cbr resmi var bulup ekleyim çok güzel görünüyorlar.