Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motorumu satıyorum, cbr 125 ilede takas yaparım,haberiniz olsun,teşekkürler... cbr 125 inizi 3250 ytl ye sayarım.arkadaşlar ihtiyaçtan dolayı acil satmam lazım , eğer motorunu yükseltmek isteyen olursa fz6 mı vereyim, teşekkürler.

http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4065035

[email protected]

not : motorum 2006 yamaha fz6 naked . dır.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
E tamam söylemiştin zaten :cherry: Düşünen arkadaşlara duyurulur... =)

Gnusher
ekledim listeye...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EtlekmekKafali70

slm arkadaslar bi sorum var size Trde Okul tatili nezaman basliyor...??
3-4 haftaya biter heralde..
Motorla ilgisi yok ama ... simdiden tskler..
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
özgür arkadaşımız turuncu serit cekecekti.böyle bir çözüm düşünebilirsin hem daha maliyetsiz olur hemde sıkılırsan kolayca sökebilirsin

Şerit çeken birilerini gördüm biraz yapay duruyor gibi geldi bana.Boya olayını replika durumunu tam tescillemek için düşünmüştüm.Serviste 1000rr ın yanında görüm bizimkini.Oda repsoldüturuncu jantlar..Tabi jantların eninde biraz fark vardı.:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hatırladığım kadarıyla Liseler ve İlköğretim 15 Haziran civarı...

Gnusher
20060720bikepics637767far0.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hatırladığım kadarıyla Liseler ve İlköğretim 15 Haziran civarı...

Gnusher
20060720bikepics637767far0.jpg

hmm tahmin ettim gibi cikti 4 hafta felan zaten demistim..
trde 24 gün erken bitiyor okullar..

Görkem senin o koydun resim yani Cbr öyle büyükmü .. benim dün gördüm cbr repsol kücük birseydi .. biraz büüyük geldi gözüme .. ??????

Ha bu arada ben CBR 125 vazgecsemi diye düsünmekteyim..
Honda - Naked - cbf 250yi bana daha uygun buluyormusunuz ... ?

http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/naked/cbf250.htm

bakin .. simdiden tskler..
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
asıl turuncu boyayınca cok cırkın duruo
1000rr sıyahlı repsol oldugu ıcın sıyah turuncu super
ama bızım mktn lacıvertımsı ıle turuncu cantlar kotu duruo..
(sahsı fıkrım)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
asıl turuncu boyayınca cok cırkın duruo
1000rr sıyahlı repsol oldugu ıcın sıyah turuncu super
ama bızım mktn lacıvertımsı ıle turuncu cantlar kotu duruo..
(sahsı fıkrım)

tamamen katılıyorum abi 1000 rr siyahlı oldugu için öyle.bide kalıplı tabi.siyah turuncu birbirini gösteriyo.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Görkem gönderdiğin fotoya başka bir yerde rastlamamıştım.Bana ilk bakışta gayet güzel göründü.Tabi ondaki modifikasyonları siyah jantlada düşünmek lazım.Lastikler çok çok güzel durmuş.Remus un seside bence cbr 125 te çokk güzel(youtube kaynaklı konuştum.).Ayrıca arka tutamak iptalini bende düşünüyorum herkes ordan tutuyor.Alışamadı kimse depoya:DAma en hoş parçası plakalığı:cat:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
asıl turuncu boyayınca cok cırkın duruo
1000rr sıyahlı repsol oldugu ıcın sıyah turuncu super
ama bızım mktn lacıvertımsı ıle turuncu cantlar kotu duruo..
(sahsı fıkrım)

Aynen özgür sana katılıyorum. 125 repsolde mavi kullanılmasa turuncu jantlar çok güzel duracak ama araya mavide girdiği için rengarenk birşey çıkıyor ortaya. Ben turuncu jantları açıkcası beyenmiyorum.
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
12
arkadaslar size muhtesem cbr resimleri gondericem ama napsam olmuyo :silent: yardım edin nası olcak bu resım işi???
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
soldoycbr

2007 cbr'da repsol yok :cherry:

özgür bugün gittim , yusufa altı da döktürdüm... anladın sen onu :cherry: altı da tertemiz olsun... bu arada , r6 çamurluğu buldum birtane orjinal onu mu taksam acaba
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ozgur ıptal oldu olm..
travestı gıbı cıkıo sesım..nedır bu sureklı hastalık halı anlamıorum kendımı..
demın gelcektım olm yanınıza da sora ıcımden ses "gıt evıne manyakmısın dıye solenıodu(bukadar kıbar degıldı tabı)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ozgur ıptal oldu olm..
travestı gıbı cıkıo sesım..nedır bu sureklı hastalık halı anlamıorum kendımı..
demın gelcektım olm yanınıza da sora ıcımden ses "gıt evıne manyakmısın dıye solenıodu(bukadar kıbar degıldı tabı)

bende dicektim , gelsene diye... ama gelmezsin diye şeetmedim... bi de zaten son oyunumuzdu , sonra cafe kapandı :cherry:
4 pes yaptık , 2sini o 2sini ben aldım :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bakin Arkadaslar ... Ben 2gündür Konyadayim ama bugünkü gün gibi gün görmedim hayatimda ilk kez Cbr 1000 rrye bindim ne motor arkadaslar anlatma mümkün degil ..

ama malesef bu aksam geri dönüyorum tabi 5 hafta sonra gene geliyorum.. :))
50 günlügne hemde..

hehe

Cbr 125 bi bine bilseydim :(
kismetmis abisine bindik
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Arkadaşlar Hondanın 135 mlyon dediği orjinal sinyalin çıkmasını 50 milyona aldım. Sıfır gibi http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=2941320 Allah göstermesin kaza yaptığınızda veya parçaya ihtiyacınız olduğunda Hondaya gitmeden önce Sahibinden.com'da araştırmanızı tavsiye ederim. Yarı fiyatından daha ucuz bir fiyata buldum hemde 4 kişi satıyordu. Fren levyesi grenaj vb parçalarda mevcut. Haberiniz olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst