Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motorumu satıyorum, cbr 125 ilede takas yaparım,haberiniz olsun,teşekkürler... cbr 125 inizi 3250 ytl ye sayarım.arkadaşlar ihtiyaçtan dolayı acil satmam lazım , eğer motorunu yükseltmek isteyen olursa fz6 mı vereyim, teşekkürler.
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4065035
[email protected]
not : motorum 2006 yamaha fz6 naked . dır.
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4065035
[email protected]
not : motorum 2006 yamaha fz6 naked . dır.