Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben 200 vurdum daha giderdide kadran kırılacaktı vazgeçtim.


Ya beyler bizim sinyal lambaları ne kadar. Bi yerden tek ledli sinyal lambası aldım 4 adet fiyatıda çok uygundu. Neyse sinyalleri değiştirdim ama yanıp sönmüyor. Şimdi araştırdım akım az geliyormuş :pr: :pr: Bildiğiniz veya tanıdığınız bi yerde bizim motora uyacak biraz kaliteli 10 - 20 civarı (tanesi) sinyal lambası satan varmı ?? Görkem sen bilirsin :rendeer:


neyle 200 vurdun ..????????????????????????
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Özgür sen kadranı değiştirmiştin sanırım. Merak ettim şimdi ben en fazla 200 gördüm. Sen kaça kadar çıktın ??
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
bu pazar anıtkabir gezisi varmış ankaraya cbr cı lar katılmıyormuyuz?

pardon. 19 mayıs cumartesi
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gıtmek ısterdım ama artık kemer sıkma polıtıkasını baslattım..:( yanımda goturmek ıcın para bırıktırmem gerk..

12k bakımında hava fıltresı degıscek tahmınen onada 75 ytl vercem oyh..:(
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
gıtmek ısterdım ama artık kemer sıkma polıtıkasını baslattım..:( yanımda goturmek ıcın para bırıktırmem gerk..

12k bakımında hava fıltresı degıscek tahmınen onada 75 ytl vercem oyh..:(

Bende aynı politika içerisindeyim. Maşa millerine 310 lira + fren levyesi 50 lira + sinyal 135 lira. Ben ağlamiyayımda kimler ağlasın. Birde 5 liraya somun var :mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Nihaha ::evil::

25 sinsice gülen görkem karakteri


Ya baksanıza elin gevuru kıç döktürmüş cbr'a... adamlarda her imkan var tabi... nası olmuş sizce?

kyrkzl1.jpg
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Problem deyince aklıma geldi benimki de önemsiz ama değişik bir problem yapıyor 3. 4. ve 5. viteslerde devir saati tam 9000d/d'nın üzerindeyken anlamsız bir şekilde titriyor bunu ara ara yapıyordu şimdi sürekli yapmaya başladı tam 9.000d/d'da yapıyor 10.000'e çıkınca kesiyor. Mesela bu da enteresan servise götürdüm test ettiler yok olmuyor diye tutturdular, bir daha binin yapmayacağı tuttu herhalde dedim yine test ettiler yine yok dediler, ama motoru geri getirdiklerinde birşey dikkatimi çekti farlar kısa konumdaydı, ben gündüzleri hep uzunlar açık kullanıyorum acaba diyorum uzunlar kısa devre falan mı yaptırıyor elektronik sisteme tam 9.000 d/d'yken diye de düşünmüyor değilim... Hadi bakalım çıkın işin içinden...[/QUOTE]yav bi alıntı yapamamışım:D

Motorların çevirebildiği maksimum devirin içinde maksimum vibrasyon yarattığı devir vardır.Bu devire kılyün devri(eğer deneylere çalışmassan unutursun:) deniyor.4 silindir makinalarda bu durumu engellemek için belli açılar ve silindirlerin üzreine konulan extra denge ağırlıkları bulunuyor..Bendede 8000-9000 civarlarında dikiz aynalarımda ufak çapta deprem etkisi var.arkadaki gamyon mu taski mi anlamaya çalışıyorum:queen: özellikle sol aynamda daha fazla oluyor sanki yada bana öyle geliyor:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Gnusher cevabın için teşekkürler ama benim sorunum vibrasyon değil, devir saati titriyor yani, ibre eski arabalarda hız göstergesi titrer ya aynı onun gibi 9000d/d sabit kalamıyor yalpalıyor, dans ediyor. Tahminimce elektirksel ya da elektronik bir şey çünkü bu akşam eve gelirken mecburen kısa farlar açıktı hava karanlık olduğu için, baktım bir kaç kez devir göstergesine hakkaten ibre titremiyordu, herhalde Görkemin dediği gibi sürekli gündüzleri uzunları kullandığım için akü yeterli besleme yapamıyor gibi. Yinede çok teşekkürler...

Ne bildin Türk suyu olduğunu kardeşim, okunmuyor bile...
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
dgrmr Benim akü bittiğinde devir saati 5000 devire kadar çalışmıyordu ya da inip çıkıyordu. Ama 5000 devirden sonra normal halini alıyordu. Benim bundan çıkardığım sonuç motor yüksek devirde kadrana yetecek gücü üretebiliyor. Ama yetersiz kalıyorda olabilir.

Bu arada görkem kuyruk hakikaten güzel durmuş. Senin motorunda kuyruk sökülmüştü. Yoksa seninmi o kuyruk :)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
dgrmr..
barız turk suyu o bellı..
bole sacma bı sıse olmaz cunku:D
ayrıca tamam sıseyı sallamıstım tukkandakı etrafa bakarsan anlarsın buranın turkıye oldugunu:D

bu arada gosterge hakkında..
bıraz kısa farlarla gez bıraz toparlasın canavar kendını sora yıne acarsın?
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Avrupalı insan değil mi? dandik su yapıp dandik dükkanda çalışamaz mı? Belki adam gariban Tayvanlı ne bildin? Yok abi ben kısa farla rahat edemem korkarım göze batmıyor o gündüz vakti, bazen gocaaa motosiklet bile göze batmıyor önüne kırıveriyorlar gözünün içine baka baka ama önlem önlemdir...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yau ne kızıon hemen ole demek ıstemedım:D
ben adamın planlarını bıldıgım ıcın:D

hmm..ama bı sure sora vurdurtcan motoru akun bıtınce(kı cok hafıf oldugundan kolay oluyo ben bıle becerdım ılk denememde)
gerçi gorunurluk tabıkı akuden daha onemlı..
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Yoksa bunu görkem yaptıda bize elin gavuru diye yutturmaya mı çalışıyor...
Neee akü biter mi neden bitiyor bu meret sürekli şarj etmiyormu motor bunu çalışırken, o daha çocuk, aküsü falan bitemez...:mrgreen:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
35
Merhaba ben ibrahim arkadaşlar 1 haftadır forumu inceliyorum Görkem in açtığı bu forum çok güzel olmuş biraz sıkıcı gelebilirim tecrübe yok bişey yok motor yok ehliyeti daha yeni alıyorum motor alıcam ne alsam cbr125 düşünüyorum parçası pahalımı dersiniz. 2007 model (gözler abilerininki gibi süper olmuş) eski modellerin fiyatını düşürür mü? gündüzleri farları açık mı kullanayım cbr nı satan arkadaşlarınız var mı veya başka düşük model makinayı tecrübe kazanmak içinmi alsam.. (hiç motor kullanmadım) eldivenim var ama:cherry:
ne sorular böyle yaw cevap verirsiniz dimi öneri, tavsiye...
saygılar sibiar cı arkadaşlarım
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yoksa bunu görkem yaptıda bize elin gavuru diye yutturmaya mı çalışıyor...
Neee akü biter mi neden bitiyor bu meret sürekli şarj etmiyormu motor bunu çalışırken, o daha çocuk, aküsü falan bitemez...:mrgreen:

:pl: nihaha iyi bildin....

harbi atolyeden yırtamadık bak , bildiğin sanayi mahallesi :queen:

nasıl olmuş arkadaşlar yeni kuyruğum? ::repci::
bir de motorun üzerinde görün onu...

bu arada kuyruğu ben yapmadım , yarış grenajları döken bir abime yaptırdım...
isteyen olursa telefonunu veririm :cherry:

soldoycbr

Hoşgeldin arkadaşım :rendeer: Ehliyet alıyorsun ya, boşver gerisi önemli değil... Bana kalırsa yeni cbr'lar 2. ele düşmeden eski cbr'ların piyasası düşmez... Bu arada cbr'ın parçası pahalı onu önceden söyleyeyim... cbr yeni başlayan biri için bire bir... hiç zorlanmazsın , eldiven de almışsın ne güzel :D
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst