Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
dgrmr

Yazından dolayı seni kutluyorum... Umarım bi gün tanışma imkanı da buluruz.

2pac

Ben Sport Demon (gerçek adı :p ) 'u ne kadar beğensem de benim içime sinmiyor... En iyisi Mt75 130/70/17.... Birkaç Cbr'da da gördüm çok güzel duruyor... Tabi bir de Metzeller Lasertech var... O da mükemmel bir lastik ayrıca touring lastiği her şartta kullanılabilir... Duro'mu parçaladıktan sonra (tabi benim kullanış tarzıma bağlı) Duro almamaya karar verdim.

Cevap yazmadan olmuyor gerçekten dgrmr ... Sen yazmazsan ben yazmazsam kim yazacak... Ayrıca burası her ne kadar bir forum sayfası olsa da herzaman bu forumu düzenleyecek , işlerini yapacak insanlara gerek vardır...

Eee , buluşmalara gelen yok mu? =)
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
evt arkadaşlar ben bir cbr 125 r alacam 1, 2007 mi beklesem 2,hangisini alsam cbf 150 mi cbr 125 r mı 3, 2.el mi sıfır mı

kusura bakmayın gene 2007 lafını etik ama sadece tanışmak için


cevablarınızı bekliyom ok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cbf 150 Eski bir Kullanıcısı olarak Tavsiye etmem. cbr a da 2 gun bınme test etme imkanım oldu benim izlenimim Racing in verdiği zevki hiçbirşeyden alamassın. Gerçi bu zevk meselesi. sana şöyle diyeyım 2.cı el 2006 2005 de olabilir Az yıpranmış (Bakınca belli olur) 3.500 Ytl yi geçmeyecek bir Cbr 125 R alman. en baba edeceği 3.500 ytl.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
evt arkadaşlar ben bir cbr 125 r alacam 1, 2007 mi beklesem 2,hangisini alsam cbf 150 mi cbr 125 r mı 3, 2.el mi sıfır mı

kusura bakmayın gene 2007 lafını etik ama sadece tanışmak için


cevablarınızı bekliyom ok

uzun yollarda bel ağrısı çekmek istemiyorsan cbf 150 derim.Yok ama genelde şehiriçi, hızlıgitsin ve tek binicem dersen ozamanda cbr 125 derim:cat:
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
junior hocam abi bu bahisten gelen Para helal degil haberin olsn Bi de bu motor yane
Ben kendi bilgisayarımı kendim almıştım:p Çok memnunumm
Ve her kuruşunu çalışarak aldım Yane helal oluyo O bahisten gelicek para ile motor almakkk bence iyi degil...:)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
cuma olmaz:)
pazar günü fln buluşalım
cumartesı sınav
cuma da iş var..
bensız cbrcı bulusması olmazz:D
junyorcan
devletın ızın verdıgı legal olan bısıyı oynuosun
oyuzden rahatlıkla oyna:D
arada tuyolarını beklıorum bak kaskım patlamak uzere 90euroluk lazer begendım alamıyorum:D
Bende dün fuardan Nolan N62Matrix mat siyah aldım çok hoşuma gitti ama 140euro idi fiyatı ayrıca richa marka mont aldım yanında peşin olunca baya bi indirim oldum...

Benim cbf işi yattı ayrıca bakalım nakit ayarlayabilirsem ikinci el bi cbr alıcam ama ne olur ne zaman olur bilmiyorum.Nisan ayı içinde kesinlik belli olacak.Yoksa gidip sıfır cbf alıcam.Acaba Bursa'da taksitle ikinci el motor alabileceğim bi galeri var mı?Bu arada fuarda cbf üstüne oturdum da açıkçası hiç motor izlenimi vermiyor ya böle sanki bisiklet gibi bişi...Fakat cbr'a göre çok iri duruyor ayrıca gösterge paneli de çok şıktı...Fuardaki de en sağlam aletlerden bir kaçının hepsi hayabusa idi:queen: :queen: :queen: Birinin üstünde resim bile çekindim...Offf üstüne oturdum ve ana nasıl bir duygu bu tam bana göre yapmışlar:queen: :queen: :queen:

cbr125r üstüne bindiğimde de öle geldi istediğim gibi kontrol edebileceğim bir alet...:rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
savaş11

Abi bizim motorlar katılımcı kapalı otoparkındaydı o özgürün değildir... Biz yamahanın arkasındaki fazerturkiye standındaydık genelde... onun dışında mototal,özen,hein gericke,mutluhan,2teker arasında mekik dokuduk genelde... Keşke arasaydın buluşurduk...

evt arkadaşlar ben bir cbr 125 r alacam 1, 2007 mi beklesem 2,hangisini alsam cbf 150 mi cbr 125 r mı 3, 2.el mi sıfır mı

kusura bakmayın gene 2007 lafını etik ama sadece tanışmak için


cevablarınızı bekliyom ok

Niye kusura bakalım ben 2007 lafını etmeyin demiyorum , sadece aynı soruyu 100 kez sormayın diyorum...

Bana kalırsa 0 km alma... 2007 bekleme demiyorum 0 km alma diyorum... Çünkü bu motor genelde bir geçiş motoru oluyor , 1-2 yıldan fazla binmiyorsun. 1-2 yıl bineceğim motora çok para bağlamak ne kadar doğru o size kalmış... Cbf konusuna gelince. Cbf torklu ve rahat bir makine. 2. viteste fırlıyor , kalkış dışında çok titreşimsiz ve sessiz. Dik oturuyorsun fakat koltuğu biraz sert. Güzel makine ama senin tarzın önemli olan... Hangisi hoşuna gidiyorsa onu al derim. Bizim tavsiyemizle bir motoru içine sindiremezsin...

SuSpect
bonnie&clide


Şu geçmiş sayfalara bi göz atsanız ne güzel olacak... Insan kendini kaale alınmamış hissediyor...

14 Nisan Cumartesi Mt Cbr125R buluşması yapıyoruz... Gelebilecek herkes davetlidir. Mekan ve zaman daha sonra sizlerin de istekleri doğrultusunda belirlenecektir...

8 Nisan Pazar günü de yemek yemek ve hoşça vakit geçirmek için Anadolu yakasında toplanıyoruz... Eşlik edebilecek bütün arkadaşları bekleriz.

Bu arada;

Ben aslında tank pad sevmeyen biriyim ama kesinlikle gerekli çünkü kemer veya mont fermuarı zamanla depoyu çizmeye başlıyor... Ben de takmaya karar verdim ama burada doğru düzgün bulamadım... Ben de Italyadan bir arkadaşla birkaç tane tank pad getirttim... Bir tanesini ben taktım , bunun gibi birkaç tane var elimde isteyen arkadaşlar olursa bana haber versin... Nası olmuş?

0204071651lw0.jpg

0204072026dc1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
merhaba arkadaşlar, bu yaz sonuna doğru cbr 125 almayı düşünüyorum, hemen trafiğe çıkmayacağım için ehliyeti sonra alıcam, 2. el almak istiyorum fakat banka kredisiyle, altından kalkabilirmiyim bilmiyorum, mesela 4.000 ytl olan bir motor bulsam 2 peşin 2 taksit olsa ileride çıkacak masraf ve malzeme ihtiyacı para olarak ne kadar tutar, (malzemden kastım kask mont v.s.) vede hiç motor kullanmayan birisi olarak boş arazide kendim öğrenebilirmiyim acaba? beni bilgilendirecek olanlara şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
1 mılyara yakın extra cıkar solıyım
bunun ııcınde kask mont pantolon dızlık kılıtler bellık vs. fln dahıl..
ama ehlıyetını once al
trafıge cıkmıcagım ıcın fln deme bence
forumdan bı ark yenı kaza yapmıs
yuzde yuz haklı oldugu halde dırek hersey ona kalmıs
gerek yok rısk almaya..
800ytl lık cezayı saymıyorum bıle
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
inşallah sende cbr 125 ine kavusursun bir gün:wiinkk:
malzemeler senin alacaklarına göre değişir.mesela kaskın markası 150 ytl ye de war 700 dolarada var.ilk önce markalara karar vermelisin.kararını verdikten sonra emin ol sana yardımcı olucam:cat:

1 mılyara yakın extra cıkar solıyım
bunun ııcınde kask mont pantolon dızlık kılıtler bellık vs. fln dahıl..
ama ehlıyetını once al
trafıge cıkmıcagım ıcın fln deme bence
forumdan bı ark yenı kaza yapmıs
yuzde yuz haklı oldugu halde dırek hersey ona kalmıs
gerek yok rısk almaya..
800ytl lık cezayı saymıyorum bıle

praetorian cok haklı ehliyet şart.ancak ceza ödemeyi göze alıosan o farklı:p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
çok teşekkür ederim bu bilgiler için, şevkim arttı inanın, inşallah alıcam bir gün cbr 125 i mi, yalnız baktımda "B / A2 FARK 150 TL " yazıyor, (harçlarda bi o kadar olsa) toplam 300 çok değilmiş, yanil bu fiyata ehliyet alacaksam tabiki alırım niye almayayım, ben en az 500 diye düşünüyodum.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
arkadaşlar özürdilerek sormak zorundayımki ( aksi tepkiler almak istemiyorum) bazı puroblemler dolasıyla (boy pos ) sizce cbr 125 cbf 150 ?????????
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
21
Yeni 600RR bizim motorlar kadar olmuş :D Hafifleticez die Cbr125 yapmışlar


Benim anlamadığım bir şey var. 125R'ın boyutları 1920x675x1070 mm, 600RR'ın 2010x685x1105 mm. Özellikle genişlikleri ve yükseklikleri arasında neredeyse fark yok gibi. CBR125 için uzun boylularda komik duruyor deyip (ben de böyle düşünüyor"dum") 600RR için aynı şeyi söylememk biraz garip olmuyor mu? Ya da artık boyu uzun olan birisi 600RR da mı tercih etmeyecek? Kafam karıştı iyice :silent:
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
YA ACİL BİŞİ SÖLEYİN BANA ,
MANET LAZIM 2 TANE DEBRİAJ VE ÖN FREN İÇİN honda hariç bişi takmak istiyorum yine kırılabilir ..Uyan ne var??ve göstergenin km teli...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Benim anlamadığım bir şey var. 125R'ın boyutları 1920x675x1070 mm, 600RR'ın 2010x685x1105 mm. Özellikle genişlikleri ve yükseklikleri arasında neredeyse fark yok gibi. CBR125 için uzun boylularda komik duruyor deyip (ben de böyle düşünüyor"dum") 600RR için aynı şeyi söylememk biraz garip olmuyor mu? Ya da artık boyu uzun olan birisi 600RR da mı tercih etmeyecek? Kafam karıştı iyice :silent:

Enteresan ben bir ara karşılaştırma yapmak için dört japon 600cc.'nin teknik özelliklerini çıktı almıştım, elimdeki çıktıda '07 Honda cbr600rr için UxGxY=2030x720x1120 yazıyor ama şimdi siteden de konrol ettim hakikaten dediğin gibi U.D.O, bunu yapsam yapsam bir ay ya da 3 hafta falan önce yapmışımdır, bir ayda çektimi bu cbr600rr anlamadım ben de.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Benim anlamadığım bir şey var. 125R'ın boyutları 1920x675x1070 mm, 600RR'ın 2010x685x1105 mm. Özellikle genişlikleri ve yükseklikleri arasında neredeyse fark yok gibi. CBR125 için uzun boylularda komik duruyor deyip (ben de böyle düşünüyor"dum") 600RR için aynı şeyi söylememk biraz garip olmuyor mu? Ya da artık boyu uzun olan birisi 600RR da mı tercih etmeyecek? Kafam karıştı iyice :silent:

Oturuş pozisyonu... Ss makinelerde pegler arkada ve daha yatık oturursun... Motorun yerden yüksekliği önemli değildir zaten sele yüksekliğinden yola çıkacak olursak çoğu motorun sele yüksekliği birbirine yakındır. Ayrıca SS makinelerde bizimkine nazaran bacaklarını daha yana açarsın. Bunun gibi birkaç etmen daha var...

YA ACİL BİŞİ SÖLEYİN BANA ,
MANET LAZIM 2 TANE DEBRİAJ VE ÖN FREN İÇİN honda hariç bişi takmak istiyorum yine kırılabilir ..Uyan ne var??ve göstergenin km teli...

Sen hangi servise götürüyosun motoru ayrıca bunların değişmesi için motorun takla atması gerek... Km teli kopmuş ise takladan da beter birşey gerek... Uçurumdan mı düştü?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
21
2030x720x1120 verileri doğru olsa bile, yine genişlikte 4,5cm, yükseklikte 5cm fark oluyor. Bunlar bir motora çok küçük deyip diğeri için normal denecek kadar büyük farklar değil bence...
Böyle bir karşılaştırma yapmak iyi oldu aslında, satmasam da kullansam mı motoru acaba???

Görkem, senin mesajını görmeden yazmış bulundum, kusura bakma:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Oturuş pozisyonu... Ss makinelerde pegler arkada ve daha yatık oturursun... Motorun yerden yüksekliği önemli değildir zaten sele yüksekliğinden yola çıkacak olursak çoğu motorun sele yüksekliği birbirine yakındır. Ayrıca SS makinelerde bizimkine nazaran bacaklarını daha yana açarsın. Bunun gibi birkaç etmen daha var...



Sen hangi servise götürüyosun motoru ayrıca bunların değişmesi için motorun takla atması gerek... Km teli kopmuş ise takladan da beter birşey gerek... Uçurumdan mı düştü?

::sos::
km telinin takladan deil,km işlemesin die bilerek kesildiğini düşünüyorum.Motoru honda ya götürmüyorum zira HONDA KAZIK ONDA ..ufak tefekler için arkadaşım var o yapıo çok da iidir
DÜZELTİYORUM TELİ DURUYOMUŞ BİZ ÇEKMİŞİZ GÖSTERGE DÜZELSİN DİE MOTORUM UÖMAMIŞ YANE AMA MANET LER İÇİN HALA NERDEN BULURUM YAN SANAYİSİNİ DİORUM ACABA ÇELİK MOTOR A BAKSAMMI THUNDER 150 BUNUN TAKLİDİ YA
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
U.D.O ben zaten boyunda posunda pek değilim zaten çok tuhaf buluyorum bu tür yakarışları yok altımda nasıl durur, yok boyum 1,82m kilo 75kg cbr125 ufak durmaz mı? bazen diyorum pantolon mu alıyoruz motosiklet mi de bunun beden ölçüsü olsun. Ama şu da var ben motoru kendimce %45işlevsellik/hangi amaca hizmet ettiği/fonksiyonları, %15tarz/still, %5 boyutlar, %15motor gücü, %5sınıfı, %5dışarıdan gelen tepki, %5diğer etmenler olarak değerlendiriyorum kimisi de tutar %70 dışarıdan gelen tepki %30vs. der tabi saygı duyarım kendi düşüncesidir bu yüzden boya posa çok takılır. Herkes kendi değerlendirmesinden ve sonuçlarından kendi sorumludur, bu yüzden ben yine derim ki boyutlara bu kadar takılmak, yok altımda nasıl durur endişesi yaşamak çok da gerekli değil ama ben böyle derim sen ya da diğer arkadaşlar ne dersiniz? orasını bilemem...

Ha bir de boy pos demişken ufak ve hafif olması bence avantaj, kontrolü sağlamayı, motora alışıp hakim olmayı daha da kolaylaştırır gibi düşünüyorum ama bu düşüncemde hatalı olabilirim. Emin değilim yani, araştırmak lazım...

Yahu toplama hatası yapmışım kırk kere oranlrı değiştirmek zorunda kaldım ama olsun anlatmak istediğim anlaşılmıştır umarım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst