- Katılım
- 10 Haz 2006
- Mesajlar
- 6,542
- Konu Yazar
- #5,921
dgrmr
Yazından dolayı seni kutluyorum... Umarım bi gün tanışma imkanı da buluruz.
2pac
Ben Sport Demon (gerçek adı
) 'u ne kadar beğensem de benim içime sinmiyor... En iyisi Mt75 130/70/17.... Birkaç Cbr'da da gördüm çok güzel duruyor... Tabi bir de Metzeller Lasertech var... O da mükemmel bir lastik ayrıca touring lastiği her şartta kullanılabilir... Duro'mu parçaladıktan sonra (tabi benim kullanış tarzıma bağlı) Duro almamaya karar verdim.
Cevap yazmadan olmuyor gerçekten dgrmr ... Sen yazmazsan ben yazmazsam kim yazacak... Ayrıca burası her ne kadar bir forum sayfası olsa da herzaman bu forumu düzenleyecek , işlerini yapacak insanlara gerek vardır...
Eee , buluşmalara gelen yok mu? =)
Yazından dolayı seni kutluyorum... Umarım bi gün tanışma imkanı da buluruz.
2pac
Ben Sport Demon (gerçek adı
Cevap yazmadan olmuyor gerçekten dgrmr ... Sen yazmazsan ben yazmazsam kim yazacak... Ayrıca burası her ne kadar bir forum sayfası olsa da herzaman bu forumu düzenleyecek , işlerini yapacak insanlara gerek vardır...
Eee , buluşmalara gelen yok mu? =)