Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
dgrmr

Yine çok güzel yazmışsın... Kesinlikle bunun herkese göre değiştiği kanısındayım. Ama birşey var ki bu kanı motorcu olduktan sonra belli bir oranda değişiyor... Mesela ben pek ayrıntıya girmezsek motoru %50 kendi aracımın olması,özgürlük; %50 de hava atmak için istiyordum. Doğruya doğru herkes biraz sükse ister. Ama motoru aldıktan sonra herşey değişiyor. Kaskı taktıktan sonra saçlarımın bozulmasıyla olay benim için bitti :p .... Şaka bir yana motorun tadını yakaladıktan sonra diğer şeyler anlamsız geliyor insana. Geçen motorun bakımdayken motorsuz kaldım , gittim yalvar yakar bi cbf150 aldım servisten. O beğenmediğim motor o kadar güzel geldiki o an. Artık ne verseler kullanırım motor motordur... Küçük büyük ince kalın güçlü güçsüz olması önemli değil.

Diğer yüzdelere gelirsek; fonksiyonellik , tarz , still şartlara göre değişebiliyor. Mesela dümdüz yolları fakat az populasyonu olan bir şehirde motor yerine araba alabilirsin , veya Goldwing alıp istediğin gibi dolaşabilirsin. Fakat Istanbul gibi bi şehirde motor ne kadar inceyse o kadar iyidir bence (ki bu kanım hava atma isteğinin bende tükendiğinin göstergesidir). Aralardan geçemediğim motor motor değildir bence. Dediğim gibi herkes ince der bu motora , ben ise kalın diye aynalarını küçülttüm :D , çünkü aralardan daha rahat geçmem gerek.
Bir motorcu olarak bence %80 işlevsellik,kolaylık vs... %20 görünüm.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
O zaman ben tam motorcu olamadım daha, zaten herkes az çok hava atmayı sevmez mi? ben şu hava civa işlerinin toplamını %20'lerden bir %5'lere çekeyim bak o zaman sen gör beni yollarda. Zaten saça başa hiç takılamıyorum o bizden geçmiş nişanlandık artık, zaten Pınar'cığım birtanem de İzmir'de, yakında evlilik. Şu okul bir bitseydi of of, okul yüzünden bir düzen kuramadım askere bile gidemedim, çok dertliyim bu konuda bir başlarsam bitmez neyime yetmedi ki iki yıllık, dört yıllığa geçtim, hadi atıldın askere git. Yok inat ettim af maf derken 8 yıldır okuyorum bir fakülte bitiremedik yahu... daha seneye dersim var alamadığım hiç hatırlamak istemiyorum, işimden de olacağım bu devam zounluluğu denen meret yüzünden, aman be...

Bak başlarsam bitmez demişim derçekten bitirememişim. Neyse yarın sorumlu bir öğrenci olarak derse gitmem lazım 15.30'da, ben yatayım artık, aslında öğrencilikte ayrı bir keyif bir de üstüne maaş verseler... hepinize iyi geceler.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
21
Ufak ve hafif olması avantaj, sonuna kadar katılıyorum. En başta motorun kontrolü gerçekten de çok kolay. Bana kullanmayı öğreten komşum XJR1200 kullanıyor. Bir kere üzerine oturdum, o zaman anladım hafif motor - ağır motor olayını...
Evli barklı ve 30 yaşını hafiften geçmiş biri olarak açıkçası görüntü pek umrumda değil, motorun altımda çok ufak durduğuna da düşünmüyorum. Ama bu forumda okuduklarım da dahil (dgrmr hariç, bana moral veriyor sağolsun :) )olmak üzere ister istemez bir önyargı da oluşuyor tabii. Zaten eşime bu motoru almamın ilk nedeni de ufak tefek oluşuydu. 125R'ın tam ona göre olduğunu düşünmüştüm. Beni rahatsız eden üzerinde duyduğum güven hissi. Nasıl ufak tefek bir insanı Twingo'ya bindirdiğinizde araca duyduğu güvenle iri yarı bir insanın duyduğu güven farklıysa, aynı durum sanki motor için de geçerli. Tabii ben daha yeniyim, olay aslında herhangi bir motor üzerinde de duyabileceğim ilk heyecan olabilir. Bu motoru kullanmaya devam edersem zamanla fikrim değişebilir. Ya da kim bilir, belki bir GV250 ya da CBF250 vardır kısmetimizde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya bu "CBR" in açılımı ne?

Aklıma geldi bi sorim dedim.

Honda 60'lı yıllarda motosikletlerinde kod numarası olarak yalnızca C harfini kullanıyordu. Bu City anlamına geliyor. Daha sonra 70'li yıllarda bunun yanına bir de B harfini ekledi ve CB oldu. Bu da City Bike anlamına geliyor. Daha sonra Racing anlamına gelen bir de R harfi eklenmiş ve işte CBR'ın açılımı.
City Bike Racing

Bu arada RR da Race Replica

:wiinkk:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
u.d.o.

aksine incelik ve hafiflik bu motorda daha fazla hakimiyet kazandırıyor..
çünkü bisiklet gibi ıstedıgın şeyleri harfıyen uyguluyor..
gecen gun fuarda xt 125 x(yamaha)nın ustune oturdum oda aynı sekılde ufak ve bısıklet gıbı..ama bunun yararları cok daha fazla bence..

buarada arka lastıgın yol tutusundan sıkayetcı yada suphesı olanlar

gecen cumartesı aksamı yagmurda yesılkoyden atasehıre-goztepe ye kadar kullandım
hatta bazı yerlerde arka frene bıle abanarak durdum ama santım sapma yapmadı
yani arka lastıgı degıstırceksenız yol tutusundan değil görünüşten degıstırırsınız:)

emre abı senın atılmaman lazım ısten
bız gelcez daa:)
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
evet arkadaslar bekledım bekledım en sonun da muradıma erdimm

[lodos] serkan abinin sayesındee honda cbr 125 kırmızı-siyahıma kavustumm

ama daha dııl 2 gun sonraa altımdaa olucakk serkan abi hersey ıcın tesekur eederımm allah ne muradı varsa versın abıı sanada

yenı alıcagın cbf 600ü nsaıp eylerr insallahh

bu arada motorun parasıı tirinkk 5420ytl aldıkk hersey dahıl içindee orduAŞ ye cok cok tesekur ederımm serkan abi sanada

tesekur ederımm zeytınlı ovaya gelıyorumm haftaya ıslatırızzz olurmuu


MANİSAT MT
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Hayırlı olsun kardeşim, ilk geziye katılırsın artıkın.

5.510ytl olmuş dimi fiyatlar? way anasını zırt-pırt yukseliyor. aman iyi iyi yukselsin. :) bir an için cbr 125 im oldugunu unuttum. Eee sıfırın fıyatı yukselince 2.elde yukseliyor :)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
:) evet fiyat yükseltmeleri bizimde işimzie gelir :) Görkem ayırdın demi benim camı :) Ayın 10'unda alıcam bak ona göre resmini msn'den gönderirsin.
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
O zaman ben tam motorcu olamadım daha, zaten herkes az çok hava atmayı sevmez mi? ben şu hava civa işlerinin toplamını %20'lerden bir %5'lere çekeyim bak o zaman sen gör beni yollarda. Zaten saça başa hiç takılamıyorum o bizden geçmiş nişanlandık artık, zaten Pınar'cığım birtanem de İzmir'de, yakında evlilik. Şu okul bir bitseydi of of, okul yüzünden bir düzen kuramadım askere bile gidemedim, çok dertliyim bu konuda bir başlarsam bitmez neyime yetmedi ki iki yıllık, dört yıllığa geçtim, hadi atıldın askere git. Yok inat ettim af maf derken 8 yıldır okuyorum bir fakülte bitiremedik yahu... daha seneye dersim var alamadığım hiç hatırlamak istemiyorum, işimden de olacağım bu devam zounluluğu denen meret yüzünden, aman be...

Bak başlarsam bitmez demişim derçekten bitirememişim. Neyse yarın sorumlu bir öğrenci olarak derse gitmem lazım 15.30'da, ben yatayım artık, aslında öğrencilikte ayrı bir keyif bir de üstüne maaş verseler... hepinize iyi geceler.


aslinda veriyorlar ogrencilikte de.. tubitak bursu flm olabilir diicem ama sanirim biraz gec..

hocam biz de gectik o asamalardan.. gercekten eziyetli zamanlar olabiliyor.. sık dişini derim ben.. okul engel sonucta hayatının geri kalanı icin, ozellikle uzayinca daha da kotu.


kolay gele..






Shakulin
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gorkem koyacaktı valla ona solıyın:)
bende aldım fekat takmadım daha motor pisti çünkü
10000 km yag degısımınde yıkarız temızlerız ozaman takarız..
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
11
herkese merhaba bn siyah cbr125 almayı düşünüorm acaba 2005 ile 2006 arasnda fark varmı performans ve renk açısından??elnzde resm varsa kıyaslamam içn koyablrmsnz internette araştrdm ama bulamadm :S
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Selam arkadaşalr cbr ler sanırsam sizleri çok memnun etmiş.Evet çok güzel motordur aman ha.Ben uzun zamandır takılamıyordum nete (görev yoğunluğu ve araçla trafik kazası falan geçirdim) bakıyorumda cbr topiği uçmuş Maaşallah iyi sürüşler hepinize....

Hoşgeldin komutanım. Uzun zamandır yoktun merak ettik gelmen iyi olmuş. Ne kazası sende birşey var mı çok geçmiş olsun umarım iyisindir. Ara sıra da olsa seni topic'de görmek isteriz.

BU SAATTEMI GIDIYOSUN:)
gökmencan?

Senle ayrıca bi konuşalım özgülcan :queen:

herkese merhaba bn siyah cbr125 almayı düşünüorm acaba 2005 ile 2006 arasnda fark varmı performans ve renk açısından??elnzde resm varsa kıyaslamam içn koyablrmsnz internette araştrdm ama bulamadm :S

Hiçbir fark yok... Mesajının altındaki ilanı da incelemeni tavsiye ederim.

IŞTE TANK PAD'ler...
Tanesi 25 Ytl...
Resimler aşağıda , boyutlarını kıyaslayabilesiniz diye yanına bir de XS eldiven koydum :mrgreen: Siyah ve Şeffaf tank pad'lerden elimde sadece 1 tane var.
Diğerlerinden 2 tane bitiyo ona göre :D


tankpad1jv5.jpg

tankpad2xz8.jpg

tankpad3ls2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
selam millet görkem,dgrmr.preatrian ,omer onur,juniors shakulin diğer cbr ciler naber uzun zamandır siteye giremedim.ofiste çıkan yangın nedeniyle odam tamamen yandı birde sistem odası olması nedeniyle kastı 2 haftadır bitirebildik.
ahh şu elektrik kontağı iflahımızı çürüttü.kaskım da hasar gördü.geçici bi kask aldım şimdilik sınavlar nedeniylede forumdan ayrı kaldık.fuarada çogunuz katılmıssınz ne güzel

geçen hafta motorun 12000 bakımını yaptırdım.yağ değişti buji yenilendi.65.00 ytl ye maal oldu 12000 bakımı.
yağmurda yaklaşk 50 km kadar kullandım.ve birdaha motoru yağmurda kullanmamaya karar verdim hem motora direk suyu serptiriyor eksozdan çıkan buhardumanın yanında ayakkabılarıma iki şer lt su doldu.dehası işte yağmurda pek binilecek bi makina deyil.dizime kadr çizme giymem lazımdı
motorun yakıtından çok memnunum.
ama kesmiyor.
sıfır almayı düşünenler ikinci elini tavsiye edyorum.fuarada yeni kasa gelmemiş zaten. bende mont olacam fuarı bekliyorum.
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
İyim abi sag ol Geçmiş olsn Yahu abi bişey dicem
""sıfır almayı düşünenler ikinci elini tavsiye edyorum.fuarada yeni kasa gelmemiş zaten. bende mont olacam fuarı bekliyorum."" Demişin Bidahaki sene olcak olan fuarımı beklion annamadm :silent:

Vee Ben Bu arada Cbf150 ALıyoruuum .. :):)
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
selam millet görkem,dgrmr.preatrian ,omer onur,juniors shakulin diğer cbr ciler naber uzun zamandır siteye giremedim.ofiste çıkan yangın nedeniyle odam tamamen yandı birde sistem odası olması nedeniyle kastı 2 haftadır bitirebildik.
ahh şu elektrik kontağı iflahımızı çürüttü.kaskım da hasar gördü.geçici bi kask aldım şimdilik sınavlar nedeniylede forumdan ayrı kaldık.fuarada çogunuz katılmıssınz ne güzel

geçen hafta motorun 12000 bakımını yaptırdım.yağ değişti buji yenilendi.65.00 ytl ye maal oldu 12000 bakımı.
yağmurda yaklaşk 50 km kadar kullandım.ve birdaha motoru yağmurda kullanmamaya karar verdim hem motora direk suyu serptiriyor eksozdan çıkan buhardumanın yanında ayakkabılarıma iki şer lt su doldu.dehası işte yağmurda pek binilecek bi makina deyil.dizime kadr çizme giymem lazımdı
motorun yakıtından çok memnunum.
ama kesmiyor.
sıfır almayı düşünenler ikinci elini tavsiye edyorum.fuarada yeni kasa gelmemiş zaten. bende mont olacam fuarı bekliyorum.


eyw saol yuvarlanip gidioz. :]

gecmis olsun yaw.. gerek ofis gerek kask olayi icin..


bu 12.000 bakimi yetkili bi serviste mi yapildi.. ?
65 ytl iyimis be..


yagmurda super bisi yaw.. ben kayak pantolonumu giyiyorum, su gecirmiyor.. altima da adventure botlarimi giyiyorum. burun - topuk - yanlar flm gayet saglam..

hi-tech husky II
buty_husky_ii.jpg


yagmurda motor da cok sıkıntı yasamiyor gibi ya.. acaba senin camurlukta flm mi sorun var da sıcratıyor motora ?


fuar ? fuara olan heyecanimiz hic bitmiyor ne guzel
:)





Shakulin
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
bonnıe clıde sormadım ben ama bılıorm
23 ytl..
degıstırmıstım ben
bence orjınal parca kullan sora sorun cıkmasın..
3 5 kurus ıcın degmez..

oki teşekkürler .Yaw bu arada gece ilk sürüşümü gerçekleştirdim 3 günlük motorcu halimle .Bağdat caddesi şaşkından mc den kozyatağına geldim.Sadece 1.ve 2.viteste.Motorcuların yüz karasıyım ben:salut:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu pazar gezioruz valla haftaya da olabilir havalar güzelleşti...

Demin bi kaza daha atlattım hayatım kaza atlatmak oldu :pr: 90'la giderken karşı yönden gelen kamyon inşaata girmek için sadece inşaata bakarak (suratına baktım) önüme kırdı.... ön freni yine sınırına kadar sıkıp arkayı kitledim zigzaglar çizdim , bikaç metre kala freni brakarak kamyonun arkasından
ters yöne girdim. Oradan da araba geliyordu hızlı bir hamleyle kendi şeridime geçtim... Durdum bikaç hareket çektim ve küfür ettim :p (ilk defa bu kadar sinirlendim) soora gazladım geldim... bi gün kurtaramiicam ama bakalım ne zaman...

oki teşekkürler .Yaw bu arada gece ilk sürüşümü gerçekleştirdim 3 günlük motorcu halimle .Bağdat caddesi şaşkından mc den kozyatağına geldim.Sadece 1.ve 2.viteste.Motorcuların yüz karasıyım ben:salut:

Neden ööle diyosun onu yapamayanlar da var :mrgreen: Ben ilk kullandığımda taksim meydanının orda stop ettirmiştim trafiği tıkamıştım :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Heys Millet nabonuss
Görkem abi 140 gördüm dedin şaşırdım valla Helal sana rüzgar Olmasın azda Kiloda ver Egimli biyerde bakalım 180 yapacakmı:queen:
Zuahhaha..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Evet abi şakasına söylüyorum zaten , 55 kiloyum :cherry:
Keşke durdursaydın ya , arasaydın bari ... Koşuşturcam dediimde şaka yapmıyodum :p

782711240801vy5.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst